Δύο ταχυτήτων η ευρωπαϊκή αγορά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Υψηλές παρουσιάζονται οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τις νότιες και ανατολικές ευρωπαϊκές χώρες όπου σημειώνονται αντίστοιχα χαμηλές πωλήσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ηλεκτρικά Ευρώπη υψηλές τιμές 2020

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανεβαίνουν ταχύτατα στην Ε.Ε. Με τέτοιο ρυθμό μάλιστα που για πρώτη φορά στη σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα ξεπέρασαν σε πωλήσεις εκείνα που φέρουν συμβατικούς κινητήρες diesel.

Η διείσδυση ωστόσο των ηλεκτρικών στις ευρωπαϊκές αγορές δεν είναι ομοιογενής και αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό και με τις μεγάλες διαφορές που παρουσιάζονται στο μέσο εισόδημα ανά χώρα.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών, η Ευρώπη χωρίζεται επί της ουσίας σε δύο “στρατόπεδα” αναφορικά με το κατά κεφαλή ακαθάριστο εγχώριο προϊόν, ένας δείκτης που έχει άμεση σχέση και με την διείσδυση των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων (εκείνων που μπαίνουν στην πρίζα) αλλά και με το πόσο προσιτά είναι στο ευρύ κοινό.


Τα δύο στρατόπεδα είναι οι χώρες της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης και εκείνες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης όπου τα ηλεκτρικά με κατά κεφαλή ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ, τιμές 2019) πάνω και κάτω από 30.000 ευρώ αντίστοιχα.

Στις χώρες της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης τα ηλεκτρικά αναλογούν κατά μέσο όρο πλέον στο 3% επί του συνόλου της αγοράς ενώ στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη η διείσδυση των ηλεκτρικών δεν ξεπερνά τη μία ποσοστιαία μονάδα και σε αρκετές περιπτώσεις βρίσκεται μόλις στο μισό από αυτό.

Η σχέση μεταξύ του κατά κεφαλήν ΑΕΠ και του μεριδίου που κατέχουν τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην εκάστοτε αγορά φαίνεται καλύτερα στον ακόλουθο πίνακα για τις χώρες της ΚΑ Ευρώπης, όπου παρατηρείται και η μικρότερη διείσδυση με την Ελλάδα να συγκαταλέγεται σε αυτές.

Χώρα Ε.Ε. – Μερίδιο αγοράς Ηλεκτρικών – (Κατά Κεφαλήν ΑΕΠ)
1. Εσθονία – 0.3% – (21.160 ευρώ)
2. Λιθουανία – 0.4% – (17.340 ευρώ)
3. Σλοβακία – 0.4% – (17.270 ευρώ)
4. Ελλάδα – 0.4% (17.500 ευρώ)
5.Πολωνία – 0.5% – (13,780 ευρώ)

Διαφορετική είναι η εικόνα για τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου παρατηρείται ωστόσο και εκεί διαχωρισμός σύμφωνα με το κατά κεφαλήν ΑΕΠ.

Χώρα Ε.Ε. – Μερίδιο αγοράς Ηλεκτρικών – (Κατά Κεφαλήν ΑΕΠ)
1. Γερμανία– 3.0% (41,510 ευρώ)
2. Ηνωμένο Βασίλειο – 3.1% (37,780 ευρώ)
3. Γαλλία – 2.8% (35,960 ευρώ)
4. Ιταλία – 0.9% (29,610 ευρώ)
5. Ισπανία – 1.4% ECVs (26,440 ευρώ)

Ακόμη καλύτερα τα καταφέρνουν τα ηλεκτρικά σε Σουηδία και Φινλανδία που έχουν τα πρωτεία με ποσοστό διείσδυσης στο 11,3% και 6,9% αντίστοιχα και κατά κεφαλήν ΑΕΠ στα 46.130 και 43.570 ευρώ αντίστοιχα. Δείτε στον διαδραστικό χάρτη που ακολουθεί (2η καρτέλα) το μερίδιο των ηλεκτρικών και plug-in εξηλεκτρισμένων μοντέλων σε καθεμιά από τις 27 χώρες της Ε.Ε. αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]