Ε.Ε.: Άνοδος εκπομπών CO2 αντί για πτώση. Τις πταίει;

Παρά τη συμμόρφωση των κατασκευαστών με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, οι εκπομπές C02 έχουν πάρει την ανιούσα. Γιατί γίνεται αυτό;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Euro 7

Οι νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων δημιουργήθηκαν ώστε τα νέα και μελλοντικά μοντέλα που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές να είναι πιο “καθαρά” από τα παλιότερα εκπέμποντας λιγότερους ρύπους.

Για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα η μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2) των επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη ακολουθούσε πτωτική τάση, από την εποχή εφαρμογής των προδιαγραφών Euro 4 το 2006 και έπειτα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO η πτωτική τάση στις ταξινομήσεις νέων μοντέλων κράτησε έως και το 2017, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια η μέση τιμή στις εκπομπές CO2 έχει αρχίσει να παίρνει ξανά την ανιούσα με την αύξηση ωστόσο να είναι οριακή για το 2018 και 2019, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στον σχετικό πίνακα. Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο ότι οι τιμές των εκπομπών έχουν υπολογιστεί με βάση του προηγούμενο και λιγότερο αυστηρό πρότυπο NEDC.


Πίσω από την αύξηση των εκπομπών “κρύβεται” η αλλαγή στην πίτα των πωλήσεων που είδε τα σαφώς πιο οικονομικά αυτοκίνητα με diesel κινητήρα να δαιμονοποιούνται και να “πέφτουν” στα μάτια του κόσμου, με τα πιο “καθαρά” μοντέλα με κινητήρες βενζίνης να ανεβαίνουν σημαντικά σε πωλήσεις. Αυτός είναι ο λόγος, σε συνδυασμό με την σχετικά αργή διείσδυση στην αγορά των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Σύμφωνα με την JATO ο μέσος όρος εκπομπής CO2 για τα επιβατικά της Ευρώπης των 23 το 2019 ανήλθε σχεδόν στα επίπεδα του 2014 με 121,8 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο έναντι 123,3 γραμμαρίων τότε. Μέχρι σήμερα η χαμηλότερη μέση ετήσια τιμή που έχει καταγραφεί ήταν το 2016 με 117,8 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, η οποία, σχέση με το 2007 και τα 159,1 γραμμάρια, παρουσιάζεται μειωμένη κατά 26%.

“Όπως περιμέναμε, ο συνδυασμός λιγότερων ταξινομήσεων αυτοκινήτων με diesel κινητήρες αλλά και περισσότερων ταξινομήσεων SUV συνέχισε να έχει αντίκτυπο στις εκπομπές. Δεν περιμένουμε αλλαγή σε αυτή την τάση στο μεσοδιάστημα και όντως αυτά τα αποτελέσματα τονίζουν ακόμη περισσότερο την ανάγκη της βιομηχανίας να υιοθετήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα με ταχύτερο ρυθμό για να πιάσει τους στόχους των εκπομπών.”, αναφέρει επί του θέματος ο αναλυτής της JATO, Felipe Munoz.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων στην Ε.Ε. τη χρονιά που μας πέρασε σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο και ανήλθαν για πρώτη φορά στο 6% επί του συνόλου των πωλήσεων έχοντας ως μέσο όρο εκπομπών CO2 μόλις 63,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να μειωθεί ο μέσος όρος CO2 λόγω της σημαντικής πτώσης στις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων, τη στιγμή που το ποσοστό των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων δεν είναι ακόμη ικανό να επηρεάσει σημαντικά το σύνολο.

Σε επίπεδο χωρών, σύμφωνα με την JATO, πάνω από το 60% της E.E. των 23 παρουσίασε αύξηση στις εκπομπές ρύπων το 2019 σε σχέση με το 2018. Άτυποι πρωταθλητές οι Νορβηγοί που κατάφεραν να μειώσουν ακόμη περισσότερο τη μέση τιμή, κατά 12% και να την φτάσουν στα μόλις 60,3 γραμμάρια. Τα αποτελέσματα τους μάλιστα δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα όπως σημειώνει η JATO καθώς οι τιμές που ανακοινώνουν είναι σύμφωνα με το αυστηρότερο πρότυπο WLTP και αυτό ισχύει επίσης για τις Πορτογαλία και Φινλανδία.

Παράλληλα από τις μεγάλες αγορές της Ευρώπης, μόνο η Γαλλία κατάφερε να μειώσει τον μέσο όρο της κατά 0,9% στα 111,1 γραμμάρια από 112, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην 8η θέση με αύξηση 4,6% έναντι του 2018 και 116 γραμμάρια.

Δείτε εδώ τις 20 best seller μάρκες της Ε.Ε. με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]