Ευρώπη: Η επέλαση των ηλεκτρικών, Top 10 μοντέλα 2019

Τα εξηλεκτρισμένα και ηλεκτρικά μοντέλα είχαν έντονη παρουσία στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις του 2019 με νέο ρεκόρ. Ιδού τα 10 best sellers.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Tesla Model 3

Το 2019 έκλεισε αναμενόμενα με ιστορικό ρεκόρ στις ταξινομήσεις των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων στη Γηραιά Ήπειρο με τον αριθμό να σταματά στις 1.277.908 μονάδες και το ποσοστό αύξησης έναντι του 2018 να ανέρχεται στο εντυπωσιακό 35%.

Η χρονιά που μας πέρασε είδε παράλληλα τα μοντέλα της εν λόγω κατηγορίας να κάνουν δικό τους για πρώτη φορά το 8,1% επί του συνόλου των πωλήσεων έναντι του 6% που κατείχαν το 2018. Ο ρυθμός διείσδυσης μάλιστα των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων ανάγει την Ευρώπη ως τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά του κόσμου, σύμφωνα με την JATO Dynamics, πίσω μόνο από την αγορά της Ιαπωνίας.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έκαναν επίσης αισθητή την παρουσία τους καταλαμβάνοντας το 2,3% της συνολικής πίτας με 356.300 μονάδες. Αποτελούν το 28% των ταξινομήσεων στην κατηγορία των EV μοντέλων (21% το 2018), με την Ευρώπη να ξεπερνά τις Ηνωμένες Πολιτείες στις ταξινομήσεις των πλήρως ηλεκτρικών. Τα υβριδικά κατέλαβαν το 56% της EV πίτας, έναντι του 59% το 2018, ενώ τα plug-in υβριδικά έχασαν τρεις ποσοστιαίες μονάδες με το ποσοστό τους να ανέρχεται στο 16%.


Όσον αφορά στα μοντέλα που είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία, το Model 3 της Tesla έφερε τα πάνω κάτω, παίρνοντας την πρώτη θέση μεταξύ των αμιγώς ηλεκτρικών με 94.495 ταξινομήσεις, στην πρώτη του χρονιά στην Ευρώπη. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Renault Zoe με 45.682 μονάδες και αύξηση ταξινομήσεων 20% έναντι του 2018, τρίτο ήρθε το BMW i3 με 32.451 μονάδες (+35%), ενώ στην τέταρτη θέση βρέθηκε το Nissan LEAF (-17%) με 32.451 ταξινομήσεις.

Στην EV κατηγορία πάντως μία εταιρία κυριάρχησε το 2019 και αυτή δεν ήταν άλλη από την Toyota. Όπως θα δείτε και στον πίνακα με τα Top 10 EV μοντέλα οι Ιάπωνες σάρωσαν τις τρεις πρώτες θέσεις με τα Corolla/Auris να βρίσκονται στην κορυφή με 124.453 ταξινομήσεις και αύξηση 44% έναντι του 2018. Ακολουθεί το CH-R και το Yaris, τα οποία ωστόσο έχασαν επτά και οχτώ ποσοστιαίες μονάδες έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Για το μικρό της Toyota η εικόνα αναμένεται να αλλάξει με την έλευση του νέου Yaris.

Η Toyota και η Tesla είναι οι μοναδικοί κατασκευαστές στην Ευρώπη των οποίων οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων αναλογούν σε ποσοστό που ξεπερνά το 50% επί του συνόλου τους. Για την Tesla με την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μιλάμε φυσικά για το 100%, ενώ η Toyota κυριαρχεί στην αγορά των υβριδικών καθώς της αναλογεί το 70% της συνολικής πίτας, αν στις ταξινομήσεις συμπεριληφθούν και εκείνες της Lexus. Το εν λόγω μερίδιο αναμένεται φυσικά να αλλάξει στο μέλλον με τους υπόλοιπους κατασκευαστές να παρουσιάζουν όλο και περισσότερα μοντέλα. Μετά την Toyota ακολουθούν οι JLR, Hyunai-Kia, Honda και η Nissan.

Οι Mercedes και Jagual Land Rover έδειξαν ήδη τα δόντια τους και ροκάνισαν το μερίδιο των Ιαπώνων με τα EV μοντέλα τους να καταγράφουν 86.700 ταξινομήσεις τη χρονιά που μας πέρασε.

Πηγή: JATO

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]