Ε.Ε.: Ταχύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών έως το 2030

Δεκάδες, θέλει η Ε.Ε, να είναι τα εκατομμύρια των ηλεκτρικών που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της έως το 2030. Έρχεται νέο πλάνο από τους ιθύνοντες.
Ηλεκτρικά 2030 Κομισιόν Ε.Ε

Ακόμη ταχύτερη επιτάχυνση της μεταμόρφωσης της αυτοκινητοβιομηχανίας επί ευρωπαϊκού εδάφους επιθυμεί να δει η Κομισιόν που θέτει νέους στόχους αναφορικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα που θέλει να δει να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ε.Ε. την επόμενη 10ετία.

Οι νέοι στόχοι της Ε.Ε. αναφέρονται σε προσχέδιο κειμένου, το οποίο παρουσιάζει το Bloomberg News και φημολογείται ότι θα παρουσιαστεί επίσημα την επόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης: Μ. Βρετανία: “Τελειώνει” ακόμη πιο νωρίς τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες

Ειδικότερα η Κομισιόν θέλει να δει να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ε.Ε. έως και το 2030 περί τα 30 εκατ. ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, κάτι που ρίχνει καινούριο και ακόμη μεγαλύτερο βάρος στους κατασκευαστές σε αυτή την μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς.

Με περίπου 1,4 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα -ηλεκτρικά και plug-in- να κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Ένωσης ο παραπάνω στόχος θεωρείται μάλλον αισιόδοξος και εφόσον ισχύει, μένει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική που θα απαιτήσει λογικά ακόμη περισσότερα κίνητρα από τη μεριά των κρατών αλλά και των κατασκευαστών, με τους τελευταίους να δέχονται ήδη μεγάλη οικονομική πίεση, έτσι όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή.

Διαβάστε επίσης: Να γιατί τα ηλεκτρικά πουλάνε σε Βόρεια και Δυτική Ευρώπη

Αλλαγές αναμένονται φυσικά και στην εξέλιξη των υποδομών που θα πρέπει επίσης να επιταχυνθεί αλλά και εκείνων που θα αφορούν την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η Κομισιόν θέλει να αλλάξει παράλληλα τους στόχους για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από το 40% στο 55%, έως το 2030 και σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές του 1990.

Στα πλαίσια του νέου σχεδίου προβλέπεται και διπλασιασμός των μέσων σταθερής τροχιάς υψηλών ταχυτήτων έως το 2030, όπως και το ουδέτερο κλιματικό αποτύπωμα για προσχεδιασμένα ταξίδια μεταξύ πόλεων που έχουν απόσταση μεταξύ τους κάτω από 300 χλμ.

Όπως καταλαβαίνετε η αλλαγή δεν αφορά μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και στα τρένα και τα φορτηγά με τα τελευταία να έχουν μπει επίσης στο στόχαστρο της Κομισιόν που απαιτεί από τους κατασκευαστές να ανεβάζουν ταχύτητα αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό τους.

Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει το προσχέδιο του κειμένου “όλες οι μορφές μεταφοράς πρέπει να γίνουν βιώσιμες”, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι και να παραμείνουν οι ευρωπαϊκές εταιρίες αυτοκινήτου στην αιχμή του κλάδου και των εξελίξεων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...
Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ανακοίνωσε την έναρξη της επέκτασης του ευρωπαϊκού της εργοστασίου όπου θα κατασκευάζεται το νέο της van....
Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών "Solutrans 2025" το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της van που προσεγγίζει εκ νέου την αποδοτικότητα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει