Ε.Ε.: Ταχύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών έως το 2030

Δεκάδες, θέλει η Ε.Ε, να είναι τα εκατομμύρια των ηλεκτρικών που θα κυκλοφορούν στους δρόμους της έως το 2030. Έρχεται νέο πλάνο από τους ιθύνοντες.
Ηλεκτρικά 2030 Κομισιόν Ε.Ε

Ακόμη ταχύτερη επιτάχυνση της μεταμόρφωσης της αυτοκινητοβιομηχανίας επί ευρωπαϊκού εδάφους επιθυμεί να δει η Κομισιόν που θέτει νέους στόχους αναφορικά με τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα που θέλει να δει να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ε.Ε. την επόμενη 10ετία.

Οι νέοι στόχοι της Ε.Ε. αναφέρονται σε προσχέδιο κειμένου, το οποίο παρουσιάζει το Bloomberg News και φημολογείται ότι θα παρουσιαστεί επίσημα την επόμενη εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης: Μ. Βρετανία: “Τελειώνει” ακόμη πιο νωρίς τα αυτοκίνητα με συμβατικούς κινητήρες

Ειδικότερα η Κομισιόν θέλει να δει να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ε.Ε. έως και το 2030 περί τα 30 εκατ. ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, κάτι που ρίχνει καινούριο και ακόμη μεγαλύτερο βάρος στους κατασκευαστές σε αυτή την μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς.

Με περίπου 1,4 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα -ηλεκτρικά και plug-in- να κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Ένωσης ο παραπάνω στόχος θεωρείται μάλλον αισιόδοξος και εφόσον ισχύει, μένει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί αυτή η στρατηγική που θα απαιτήσει λογικά ακόμη περισσότερα κίνητρα από τη μεριά των κρατών αλλά και των κατασκευαστών, με τους τελευταίους να δέχονται ήδη μεγάλη οικονομική πίεση, έτσι όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή.

Διαβάστε επίσης: Να γιατί τα ηλεκτρικά πουλάνε σε Βόρεια και Δυτική Ευρώπη

Αλλαγές αναμένονται φυσικά και στην εξέλιξη των υποδομών που θα πρέπει επίσης να επιταχυνθεί αλλά και εκείνων που θα αφορούν την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Η Κομισιόν θέλει να αλλάξει παράλληλα τους στόχους για μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων από το 40% στο 55%, έως το 2030 και σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμές του 1990.

Στα πλαίσια του νέου σχεδίου προβλέπεται και διπλασιασμός των μέσων σταθερής τροχιάς υψηλών ταχυτήτων έως το 2030, όπως και το ουδέτερο κλιματικό αποτύπωμα για προσχεδιασμένα ταξίδια μεταξύ πόλεων που έχουν απόσταση μεταξύ τους κάτω από 300 χλμ.

Όπως καταλαβαίνετε η αλλαγή δεν αφορά μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και στα τρένα και τα φορτηγά με τα τελευταία να έχουν μπει επίσης στο στόχαστρο της Κομισιόν που απαιτεί από τους κατασκευαστές να ανεβάζουν ταχύτητα αναφορικά με τον εξηλεκτρισμό τους.

Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει το προσχέδιο του κειμένου “όλες οι μορφές μεταφοράς πρέπει να γίνουν βιώσιμες”, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι και να παραμείνουν οι ευρωπαϊκές εταιρίες αυτοκινήτου στην αιχμή του κλάδου και των εξελίξεων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά το 2025 – 313 ίπποι και 43.990 ευρώ στην Ελλάδα

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ