Έκλεισε τα 75 το εμβληματικό Citroen 2CV

Ένα μοντέλο θρύλος της γαλλικής αλλά και παγκόσμιας αυτοκίνησης, το Citroen 2CV δίνει αφορμή στη γαλλική εταιρεία να το γιορτάσει καθώς έφτασε στα 75α γενέθλιά του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Citroen 2CV 75 χρόνια 2023

Με την παραγωγή του να απλώνεται σε τέσσερεις και πλέον δεκαετίες και να “τερματίζει” πάνω από τα πέντε εκατ. αντίτυπα, το Citroen 2CV είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά αυτοκίνητα στην ιστορία των τεσσάρων τροχών.

Διαβάστε επίσης -Citroen C6: Η εναλλακτική “κυρία” της γαλλικής σχολής (+video)

Η Citroen έχει φυσικά κάθε λόγο να γιορτάζει αυτή την επέτειο του διάσημου μοντέλου της και για τον εορτασμό των γενεθλίων του, οκτώ εμβληματικά και αξιοσημείωτα 2CVs φωτογραφήθηκαν καλλιτεχνικά στο Mέγαρο της Citroen, στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης αφιερωμένης στην συγκεκριμένη επέτειο, που θα πραγματοποιηθεί στις στις 7 Οκτωβρίου.


Σχεδιασμένο στο στούντιο σχεδιασμού των Γάλλων, στη Rue du Théâtre στο Παρίσι και βελτιστοποιημένο στο κέντρο δοκιμών La Ferté-Vidame, στην περιφέρεια του Eure-et-Loir, το δημοφιλές 2CV πρωτοπαρουσιάστηκε στο κοινό στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 7 Οκτωβρίου 1948.

Διαβάστε επίσης – Citroen Karin: Το αυτοκίνητο που είχε οροφή στο μέγεθος κόλλας Α3 (+video)

Μια πραγματική ωδή στην απλότητα, την ευκολία στη συντήρηση την οικονομία και το αυθυντικό στιλ, το προσιτό στις μάζες 2CV διέγραψε μια εκπληκτική πορεία: παρήχθησαν συνολικά 5.114.969 μονάδες, συμπεριλαμβανομένων 1.246.335 2CV vans. Τα τελευταία 2CV βγήκαν από το εργοστάσιο του Mangualde στην Πορτογαλία 42 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, στις 4 μ.μ. την 27η Ιουλίου του 1990.

Η προέλευση του 2CV: Το μοντέλο “TPV”

Το μοντέλο “TPV” (Toute Petite Voiture -πολύ μικρό αυτοκίνητο) γεννήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’30, συγκεκριμένα το 1936. Στόχος του ήταν να προσφέρει στους αγοραστικό κοινό με χαμηλό εισόδημα, ένα οικονομικό και ευέλικτο αυτοκίνητο. Το 1937, είδε το φως της δημοσιότητας το πρώτο πρωτότυπο για κυκλοφορία στο δρόμο του μοντέλου TPV, με βάρος μόλις 370 κιλά και με μόνο έναν προβολέα -η νομοθεσία εκείνη την εποχή δεν απαιτούσε δύο. Το όχημα μπορούσε να μεταφέρει έως και τέσσερα άτομα και 50 κιλά αποσκευών με μέγιστη ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και ξεχώριζε και για την άνεση που προσέφερε η ανάρτησή του.

Η Citroen είχε σκοπό να παρουσιάσει 250 μοντέλα προπαραγωγής στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1939. Όμως το ξέσπασμα του 2ου ΠΠ επέφερε ένα δυσάρεστο αποτέλεσμα. Τα μοντέλα που είχαν κατασκευαστεί καταστράφηκαν όλα εκτός από τέσσερα, που φυλάσσονταν κρυφά στο Κέντρο δοκιμών της Citroen στο La Ferté-Vidame.

Όταν βγήκε στην παραγωγή μια δεκαετία αργότερα, ήταν ένα μικρό αυτοκίνητο με αερόψυκτο, επίπεδο δίδυμο κινητήρα 9 ίππων, 375 κ.εκ., με τελική ταχύτητα 50 χλμ./ώρα. Με αυτό το μοντέλο, η Citroen είχε φέρει thn επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία, με ένα οικονομικό και ευέλικτο όχημα, που τόσο λείπει από τον σημερινό κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Το μοναδικό σχήμα του αμαξώματος του 2CV κέρδισαν γρήγορα ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού αλλά και χιλιάδες φανατικούς φίλους που το τιμούν μέχρι σήμερα. Η τεράστια επιτυχία του μπορεί να αποδοθεί και στο “άπειρο” εύρος χρήσεων του, καθώς και στους αφαιρούμενους πάγκους του, το χαμηλό βάρος του, την ευελιξία και την άνεσή του. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι ήταν εξαιρετικά οικονομικό στη λειτουργία του.

Μέχρι το 1950, οι παραγγελίες ήταν αμέτρητες και η γαλλική εταιρεία, ανήμπορη να ανταπεξέλθει σε αυτή την εμπορική επιτυχία αύξησε τους χρόνους παράδοσης στα 6 χρόνια προσθέτοντας έτσι ακόμη περισσότερο στον θρύλο του 2CV.

Το 2CV είναι επίσης γνωστό σε όλο τον κόσμο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και η φήμη του το έκανε να κερδίσει πολλά προσωνύμια. Μερικά από τα πιο γνωστά είναι τα “Deuche”, “Deudeuche” και “Ugly Duckling”, για να αναφέρουμε μόνο μερικά από αυτά. Αυτή η μεγάλη ποικιλία προσωνύμιων, δείχνει πόσο δημοφιλές ήταν αυτό το ιστορικό και εμβληματικό μοντέλο.

Συνολικά, υπήρξαν δέκα ειδικές εκδόσεις του 2CV, που κυκλοφόρησαν στη Γαλλία και σε ευρωπαϊκές χώρες. Περιλάμβαναν το Spot, το Charleston και το Cocorico. Το 2CV υπέστη επίσης μια σειρά αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας του van 2CV (γνωστού ως 2CV AU) το 1951 και στη συνέχεια του 2CV AZ το 1954, εξοπλισμένο με κινητήρα 12 ίππων και με τον περίφημο φυγόκεντρο συμπλέκτη.

Επιπλέον, το 2CV έφτασε να οδηγείται σε δρόμους σε όλο τον κόσμο χάρη σε διάφορα οδοιπορικά, όπως το 16.500 χλμ. Paris-Kaboul-Paris Raid του 1970, το 13.500 χλμ. Paris-Persépolis Raid του 1971 και το 8.000 χλμ. Africa Raid από το Abidjan στην Τύνιδα το 1973, οργανωμένα και τα τρία από τη Citroen.

Για τον εορτασμό αυτής της επετείου, οκτώ εμβληματικά 2 CVs από το Μέγαρο της Citroen, έχουν φωτογραφηθεί από μια ιδιαίτερα καλλιτεχνική οπτική γωνία:

-Το 2CV 6 Hermès, ντυμένο από την Hermès μέσα και έξω, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2008 για να σηματοδοτήσει τα 60ά γενέθλια του 2CV

-Τo 2CV6 Spécial, ένα από τα 2 τελευταία 2CVs που παρήχθησαν στο εργοστάσιο του Levallois το 1988

-Το 2CV Spot, η πρώτη ειδική έκδοση της Citroën, εκ των οποίων 1.800 μονάδες κατασκευάστηκαν με δίχρωμη ταπετσαρία και αμάξωμα, βασισμένα σε σχέδιο του στυλίστα Serge Gevin

-Το 2CV A, ένα από τα 250 πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν το 1939 για την Έκθεση Αυτοκινήτου, η οποία έμελλε να ακυρωθεί λόγω του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ένα από τα τέσσερα εναπομείναντα οχήματα, βρίσκεται στο Μέγαρο Citroen.

-Το 2CV A Berline (του 1950), πανομοιότυπο με αυτό που αποκάλυψε ο Pierre Boulanger στα εγκαίνια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1948.

-Tο δεξιοτίμονο 2CV A, που κατασκευάστηκε στο Slough (του Ηνωμένου Βασιλείου) από το 1953. Είχε πορτμπαγκάζ από λαμαρίνα και ανοιγόμενα πίσω παράθυρα. Μέχρι σήμερα, είναι το παλαιότερο 2CV Βρετανικής κατασκευής στην Ευρώπη.

-Το 2CV AZU, ένα βαν που κατασκευάστηκε από το 1954 έως τον Μάρτιο του 1978, έχει μεγάλη χωρητικότητα φόρτωσης και πίσω πόρτες τύπου “ντουλαπιού” για εύκολη φόρτωση.

-Το 2 CV 4×4 “Sahara”, με τετρακίνηση και δύο κινητήρες που του επιτρέπουν να κινείται σε επικλινές αμμώδες έδαφος, πάνω από 40 τοις εκατό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.