Ελλείψεις σε μικροτσίπ και το 2022

Οι ελλείψεις ημιαγωγών στην αυτοκινητοβιομηχανία έχουν φρενάρει την παραγωγή και θα συνεχιστούν και το 2022, σύμφωνα και με τον πρόεδρο της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών.
Μικροτσίπ αυτοκίνητα έλλειψη 2021

Η έλλειψη ημιαγωγών σε παγκόσμιο επίπεδο ελέω πανδημίας έχει πλήξει αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας με εκείνο των τεσσάρων τροχών να νιώθει πολύ δυνατά τον αντίκτυπο και επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πολλοί είναι οι κατασκευαστές στη Γηραιά Ήπειρο που έχουν μειώσει τον ρυθμό παραγωγής τους καθώς η έλλειψη μικροτσίπ δεν τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν την κατασκευή των αυτοκινήτων τους και αυτή η τάση όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυτή είναι η πιο αχρείαστη τεχνολογία σε νέα μοντέλα

Ο Luc Chatel, πρόεδρος της γαλλικής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανιών, που εκπροσωπεί 4.000 επιχειρήσεις σχετικές με τον κλάδο, δήλωσε πρόσφατα ότι οι γραμμές συναρμολόγησης στα γαλλικά εργοστάσια λειτουργούν στο 70% της παραγωγικής τους δυνατότητας.

“Διανύουμε μια κρίση μακράς διάρκειας με ανάλογα μακρύ αντίκτυπο στην αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε ο Chatel στο γαλλικό κανάλι BFM και πρόσθεσε ότι η Ευρώπη χρειάζεται να αυξήσει την παραγωγή της σε ημιαγωγούς, αλλά αυτό θα απαιτήσει χρόνο για να γίνει. Ο Γάλλος δεν προσδιόρισε ποια εργοστάσια είναι εκείνα που επηρεάζονται από την έλλειψη τσιπ, ωστόσο πρόσθεσε ότι αυτό εξαρτάται από την εκάστοτε ημέρα καθώς “οι κατασκευαστές μαθαίνουν την τελευταία στιγμή πόσοι ημιαγωγοί είναι διαθέσιμοι”, με τις αποφάσεις να παίρνονται βάσει αυτού του αριθμού.

Διαβάστε επίσης – Καλύτερα πρέπει να γίνουν τα συστήματα ασφάλειας στα δύσκολα

Ο Chatel δήλωσε απαισιόδοξος για τους ερχόμενους μήνες υπονοώντας ότι η έλλειψη ημιαγωγών θα επηρεάσει την παραγωγή και το 2022, στο οποίο φαίνεται να συμφωνεί και ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της VW, Χανς Ντίτερ Πετς, ο οποίος με ανάλογες δηλώσεις ανέφερε ότι οι συνέπειες μπορεί να είναι και αρκετά σοβαρές, τουλάχιστον για το πρώτο εξάμηνο του 2022.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Απλά και την ίδια στιγμή σωτήρια είναι τα προσκέφαλα που φέρουν τα σύγχρονα καθίσματα αυτοκινήτων. Δείτε τι κάνουν αλλά και πώς πρέπει να τα ρυθμίζουμε....
Η κόπωση μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά ενός οδηγού πολύ πριν ο τελευταίος καταλάβει ότι έχει κουραστεί. Ας δούμε πώς αναγνωρίζουμε τα σημάδια της....
H οικογένεια κινητήρων "Β16" της Honda θα μείνει για πάντα στις μνήμες μας ως εκείνη που έφερε στον κόσμο το "μαγικό" σύστημα VTEC....
Abarth και diesel. Δύο υποθετικά αταίριαστα μεταξύ τους "στοιχεία" που στην πράξη απέδωσαν πολύ περισσότερα από όσο θα περίμενε κανείς!...
Υπάρχουν αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που οδηγήσαμε, που αγαπήσαμε. Υπάρχουν όμως κι εκείνα τα οποία τα τραγουδήσαμε. Πάμε να τα δούμε!...
Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

xania_krani

Χανιά – Μοίρασε κράνη η τροχαία στους δικυκλιστές

κράνος

Νέος Κ.Ο.Κ. – Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα

Peugeot-E-5008(3)

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Peugeot – Υβριδικό, με 7 θέσεις