Επίσημη αποκάλυψη για τη ΒMW 128ti των 265 ίππων

H BMW τράβηξε τα... τσιρότα από τη νέα 128ti αποκαλύπτοντας πλήρως την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά του νέου καυτού hatchback της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Νέα BMW 128ti 2021

Με την κίνηση στον εμπρός άξονα, 265 ίππους και διαφορικό Torsen περιορισμένης ολίσθησης, η νέα BMW 128ti (από το “Turismo Internazionale”) ντεμπουτάρει επίσημα με τους Βαυαρούς να αποκαλύπτουν και τις τελικές λεπτομέρειες της εμφάνισης της έπειτα και από τις πρώτες φωτογραφίες που δημοσίευσαν πριν από λίγες εβδομάδες.

Διαβάστε επίσης: BMW R 1250 GS – Μικρή ανανέωση και επετειακές εκδόσεις

Αυτές που δεν βλέπαμε στις πρώτες φωτογραφίες είναι οι μικρές λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα, τα κόκκινα φιλέτα στα μαρσπιέ αλλά και τα σήματα της έκδοσης σε αυτό το σημείο. Κόκκινες λεπτομέρειες έχει και ο πίσω προφυλακτήρας. Για πρώτη φορά στη Σειρά 1, βλέπουμε κόκκινες δαγκάνες για το σύστημα πέδησης με τις συγκεκριμένες ζάντες των 18 ιντσών να προορίζονται αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Τέλος, σε μαύρο χρώμα είναι η εμπρός γρίλια αλλά και το πλαίσιο της, όπως και τα καλύμματα των καθρεπτών, με το χρώμιο σε γενικές γραμμές να λάμπει δια της απουσίας του.


Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ της ανάρτησης έχουν εξελιχθεί ειδικά για την 128ti με το αυτοκίνητο να βρίσκεται 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος έναντι των “συμβατικών” εκδόσεων. Οι αντιστρεπτικές αλλά και οι βάσεις τους προέρχονται από την κορυφαία της γκάμας M135i xDrive, όχι όμως και η 4κίνηση με αποτέλεσμα το προσθιοκίνητο hatchback να είναι 80 κιλά ελαφρύτερο έναντι της M135i xDrive- από τα 1.445 κιλά. Για το σύστημα πέδησης βλέπουμε 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες αλουμινίου στον εμπρός άξονα που συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 360 χλστ., ενώ στον πίσω άξονα βλέπουμε πλευστές δαγκάνες ενός εμβόλου και δίσκους 300 χλστ.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για την ανοιχτή BMW Σειρά 4

Ο κινητήρας που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της BMW είναι ο 4κύλινδρος δίλιτρος που βλέπουμε στην 135i xDrive με την ισχύ του να έχει μειωθεί αφού η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον εμπρός άξονα. Έναντι των 306 ίππων της κορυφαίας έκδοσης, η ισχύς φτάνει εδώ στους 265 ίππους και τα 400 Nm ροπής στις 4.750-6.500 και 1.750-4.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6,1 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Ξεχωριστό είναι και το εσωτερικό της 128ti με το κόκκινο να είναι το χρώμα που κυριαρχεί σε μια σκουρόχρωμη καμπίνα, με κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες στα καθίσματα, το ταμπλό, το τιμόνι αλλά και σε άλλες επιφάνειες. Το “ti” έχει κεντηθεί στο κεντρικό υποβαχιόνιο και δεν αφήνει καμία αμφιβολία στους επιβαίνοντες για την ταυτότητα της έκδοσης.

Η διάθεση της νέας BMW 128ti θα ξεκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον ερχόμενο Νοέμβριο με την τιμή της στη Γερμανία να ξεκινά από τα 41.574 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]