Έρχεται Mazda στην Ευρώπη με την “υπογραφή” της Toyota;

Βρείτε μας στο
Mazda2 Toyota

Η πανδημία έχει επιταχύνει τα πλάνα των εταιριών προς όλες τις κατευθύνσεις και ακόμη περισσότερο στη σύσφιξη των σχέσεων που έχουν με άλλους κατασκευαστές ώστε να εκμεταλλευτούν πιο αποδοτικά τις μεταξύ τους συνεργασίες και να εξασφαλίσουν ανάπτυξη παράλληλα με μείωση των απωλειών σε αυτό το ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί. Η Mazda δεν αποτελεί εξαίρεση και σύμφωνα με αναφορές που κάνουν το γύρο του Διαδικτύου θέλει να εκμεταλλευτεί περαιτέρω την πολυεπίπεδη συνεργασία που έχει με την Toyota έχοντας το βλέμμα της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda2 Skyactiv-G 1.5 M Hybrid (+Official Traction video)

Σύμφωνα με τις πληροφορίες οι Ιάπωνες σχεδιάζουν να ενσωματώσουν στην ευρωπαϊκή τους γκάμα ένα νέο μοντέλο τα επόμενα δύο χρόνια που θα χρησιμοποιεί ως βάση το νέο Yaris αλλά και το υβριδικό του σύστημα. Βάσει της πλατφόρμας πάνω στην οποία θα βασίζεται, το νέο μοντέλο της Mazda δεν αποκλείεται να είναι η επόμενη γενιά του “2”. Δεν αποκλείεται επίσης να είναι και ένα μικρό full υβριδικό SUV έχοντας ως βάση του το νέο Yaris Cross, ένα μοντέλο που σίγουρα απουσιάζει αυτή τη στιγμή από την γκάμα των Ιαπώνων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Mazda3 Skyactiv-X M Hybrid 180 PS Auto (+video)

To βρετανικό Autocar επικοινώνησε με τη Mazda UK με τους εκπροσώπους της να μην σχολιάζουν πότε αυτό το μοντέλο θα κάνει την εμφάνιση του ή αν θα πάρει τη θέση του “2” στη γκάμα των Ιαπώνων. Ωστόσο, δεν αρνήθηκαν μια τέτοιου είδους συνεργασία ενώ πρόσθεσαν πως συνεχίζουν στην ίδια προσέγγιση που προσφέρει πολλαπλές λύσεις και ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών σε κάθε χώρα και περιοχή. Πρόσθεσαν επίσης πως “αυτή η συνεργασία είναι το αποτέλεσμα συζητήσεων που βασίζονται στην πολιτική της σχέσης μεταξύ των δύο κατασκευαστών όπου και οι δύο εταιρίες χρησιμοποιούν τις παραγωγικές πηγές τους αποδοτικά και σεβόμενες παράλληλα την εικόνα αλλά και το μάνατζμεντ της κάθε εταιρίας.

Αν το παραπάνω σενάριο γίνει τελικά πραγματικότητα μένει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί στην πράξη αλλά και κατά αν τα παραπάνω μοντέλα θα καταφέρουν να ενσωματωθούν με επιτυχία στη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo της Mazda.

Πηγή: Autocar

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr