Έρχεται “ο καλύτερος V12 όλων των εποχών”, με έμπνευση από Ferrari!

Η Gordon Murray Automotive μας αποκαλύπτει τον V12 κινητήρα που θα φέρει το νέο της supercar T.50, σύμφωνα με την ίδια, ο καλύτερος όλων των εποχών!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 V12 Cosworth GMA kinitiras gordon murray

Ως ο “πατέρας” της θρυλικής McLaren F1 και σχεδιαστής μονοθεσίων πριν από αυτή για τις Brabham και McLaren, ο Gordon Murray δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ο Βρετανός σχεδιαστής, με τη δική του εταιρία πλέον που ονομάζεται Gordon Murray Automotive έχει βάλει σαν προσωπικό στόχο να παρουσιάζει ένα υπεραυτοκίνητο, το T.50, το οποίο αναμένεται να αφήσει τη δική του ιστορία στους τέσσερις τροχούς, βάζοντας την απόλαυση του οδηγού πάνω από όλα.

Η Gordon Murray Automotive προχώρησε στην αποκάλυψη των τεχνολογικών χαρακτηριστικών του κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα φέρει το T.50. Το μοτέρ εκπλήσσει από την αρχή της ανάγνωσης των τεχνικών του χαρακτηριστικών αφού σε αντίθεση με την τάση που επικρατεί για V8 υπετροφοδοτούμενους κινητήρες πρόκειται για V12 σύνολο και μάλιστα ατμοσφαιρικό.

Το μοτέρ ονομάζεται GMA V12 και τη σχεδίαση και κατασκευή του ανέλαβε η Cosworth υπό τις οδηγίες φυσικά του Murray που παρουσιάστηκε κάτι παραπάνω από απαιτητικός, αφού ήθελε να δημιουργηθεί ο καλύτερος ατμοσφαιρικός V12 που έχει βγει ποτέ στην παραγωγή. Μάλιστα, όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση, η έμπνευση για τον εν λόγω κινητήρα προέρχεται από τον V12 των 3,3 λίτρων που κινεί την θρυλική Ferrari 250 GTO με τον Murray να θέτει πάνω-κάτω τις ίδιες προδιαγραφές, θέλοντας παράλληλα να θυμίζει εμφανισιακά αυτά τα V12 μοτέρ της 10ετίας του ’60! Σχετικά μικρή χωρητικότητα, υψηλή απόδοση, εξαιρετική απόκριση και σωστός “χαρακτήρας” ήταν τα στοιχεία που έπρεπε να τον χαρακτηρίζουν.


Διαβάστε επίσης- Δείτε τις λεπτομέρειες του πιο αεροδυναμικού supercar στον κόσμο

Οι προδιαγραφές που έδωσε ο Βρετανός στην Cosworth σχετικά με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου -κάτω από 1.000 κιλά- αλλά και τα νούμερα που επιθυμούσε αναφορικά με την επιτάχυνση και τη ροπή ήταν συγκεκριμένα. Έτσι και η Cosworth κατέληξε πως η χωρητικότητα για το V12 μοτέρ μπορεί να φτάσει έως και τα τέσσερα λίτρα ώστε να μπορεί να προσφέρει επιδόσεις supercar.

Το νέο μοτέρ που δεν μοιράζεται κανένα απολύτως μηχανικό του μέρος με κάποιον άλλο κινητήρα παραγωγής έπρεπε παράλληλα να στροφάρει ψηλότερα, να είναι ελαφρύτερο και να προσφέρει την καλύτερη απόκριση από κάθε άλλο ατμοσφαιρικό V12 που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Θα έπρεπε επίσης να έχει φανταστικό ήχο και να δείχνει υπέροχος, όπως αρμόζει άλλωστε σε έναν κινητήρα που θέτει τέτοια υποψηφιότητα.

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Gordon Murray Automotive, ο νέος ατμοσφαιρικός V12 είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο (μπλοκ και κεφαλές) έχει χωρητικότητα 3.994, η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων του είναι 65 μοίρες και το συνολικό του βάρος ανέρχεται στα μόλις 178 κιλά. Οι μπιέλες και οι βαλβίδες του είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο και όπως καταλαβαίνετε μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιήθηκε για τη σχεδίαση του προέρχεται από τον κόσμο της Formula 1.

Η μέγιστη ισχύς του V12 της Cosworth ανέρχεται στους 663 ίππους στις 11.500 σ.α.λ. (!) και η ροπή στα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ., νούμερα που παραπέμπουν άμεσα σε αγωνιστικό μοτέρ. Το όριο περιστροφής του μοτέρ είναι οι 12.100 σ.α.λ., ενώ για εκείνους που λογικά θα υποθέτουν ότι θα είναι δύσχρηστο στην καθημερινή μετακίνηση να πούμε ότι το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 στροφές… Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η ειδική ισχύς του GMA V12, η οποία ανέρχεται στους 166 ίππους/λίτρο, η υψηλότερη που έχει ανακοινωθεί σύμφωνα με τους Βρετανούς για ατμοσφαιρικό σύνολο παραγωγής. Ίσως ένα χαρακτηριστικό που μας δείχνει μια πρώτη εικόνα για την απόκριση του μοτέρ είναι τα μόλις 3 δέκατα του δευτερολέπτου που χρειάζεται για να φτάσει στο όριο της περιστροφής του από το ρελαντί, χρόνος που θέτει νέα στάνταρ για μοτέρ παραγωγής σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία.

Για την τροφοδοσία του κινητήρα φροντίζουν τέσσερα σώματα ψεκασμού με το κουτί του φίλτρου αέρα να έχει χαρακτηριστικά Ram Air -εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού- και να αξιοποιεί την πίεση με την οποία εισέρχεται ο αέρας για να αυξήσει περισσότερο την ισχύ. Το σύστημα εξαγωγής είναι κατασκευασμένο από Inconel και τιτάνιο, ενώ το κάρτερ είναι ξηρού τύπου.

Ως supercar που θέλει να προσφέρει ανόθευτη απόλαυση κατά την οδήγηση το T.50 φέρει για τον κινητήρα του ένα ειδικά κατασκευασμένο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με αλουμινένιο κέλυφος της βρετανικής Xtrac, από το οποίο απουσιάζει οποιουδήποτε είδους αυτοματισμός. Η Gordon Murray προσφέρει προαιρετικά την επιλογή για μακρύτερη έκτη σχέση, εν είδη overdrive, ενώ το βάρος του φτάνει στα μόλις 80,5 κιλά, παρά το γεγονός ότι αποτελεί δομικό στοιχείο για την πίσω ανάρτηση.

Αναμένουμε με ανυπομονησία να δούμε και να ακούσουμε αυτό το νέο V12 κινητήρα που αναμένεται να κινεί ένα εξίσου εντυπωσιακό υπεραυτοκίνητο, τον τελευταίο μέχρι στιγμής καρπό του Βρετανού σχεδιαστή, ο οποίος αποχώρησε το 2005 από την McLaren για να τον δημιουργήσει.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του Gordon Murray Automotive T.50 θα πραγματοποιηθεί από τη βρετανική εταιρία στις 4 Αυγούστου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]