Έρχεται το ανανεωμένο Honda PCX125. Δείτε την τιμή του

Προηγμένο και ανανεωμένο το Honda PCX125 θα βρίσκεται σύντομα επί ελληνικού εδάφους και η αντιπροσωπεία προχώρησε στην ανακοίνωση της τιμής του.

Βρείτε μας στο
Ανανεωμένο Honda PCX125 2021

Με τους μικρούς τροχούς, τις compact διαστάσεις αλλά και τις προηγμένες τεχνολογίες που ενσωματώνει, το Honda PCX125 είναι ένα εξαιρετικό “εργαλείο” για τους δρόμους της πόλης που συνδυάζει την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με εξαιρετικούς για το μέγεθος του αποθηκευτικούς χώρους.

To PCX ήταν το πρώτο scooter που ενσωμάτωσε στον προηγμένο κινητήρα του σύστημα start-stop ρίχνοντας την κατανάλωση καυσίμου σε νέα… βάθη. Οι Ιάπωνες δεν έχουν σταματήσει να το εξελίσσουν όλα αυτά τα χρόνια επεμβαίνοντας με ακρίβεια χειρούργου στα σημεία και κατόπιν προτροπής των πελατών. Έτσι το PCX έχει φτάσει να θεωρείται ως ένα από τα πιο καλύτερα scooters της κατηγορίας του. Τώρα και μετά και την τελευταία του ανανέωση το PCX φτάνει σε νέα επίπεδα ολοκλήρωσης.

Διαβάστε επίσης – Yamaha MT-07: Ανανεωμένο και πιο ελκυστικό από ποτέ

Το ανανεωμένο PCX προσφέρει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB Type-C και σύστημα εκκίνησης χωρίς φυσικό κλειδί.

Στην καρδιά του χτυπά ένας νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας τεχνολογίας eSP+ (enhanced Smart Power Plus) που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5. Στον εξοπλισμό του προστέθηκε επίσης και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού το οποίο οι Ιάπωνες ονομάζουν Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Η απόδοση του υγρόψυκτου μονοκύλινδρου μοτέρ φτάνει στους 12,5 ίππους και τα 11,8 Nm ροπής στις 8.750 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Αυτό που εντυπωσιάζει βέβαια, όπως και με τις προηγούμενες γενιές και εκδόσεις του PCX είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 2,1 λίτρων/100 χλμ. κατά το πρότυπο WMTC. Σε συνδυασμό με το 8λίτρο ρεζερβουάρ η αυτονομία του PCX125 φτάνει περίπου στα 385 χλμ., ενώ η τελική ανέρχεται στα 98 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή ανανεωμένο Suzuki V-Strom 1050 XT

Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί ώστε η πίσω ανάρτηση να αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή, ενώ χρησιμοποιούνται ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων (φαρδύτερα στα 110 και 130 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα), τα οποία προσφέρουν έτσι περισσότερη πρόσφυση.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα φτάνει πλέον στα 30,4 λίτρα (συν 2,4 λίτρα), ενώ αυξημένος είναι και ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη κατά 30 χλστ.

Παράλληλα το ύψος της σέλας παρέμεινε στα ιδιαίτερα βολικά για όλους 764 χλστ. Ανανεωμένη παρουσιάζεται και η σχεδίαση του με highlight το νέο LED προβολέα με τα χαρακτηριστικά φώτα θέσης.

H πρώτη άφιξη του ανανεωμένου PCX125 στην Ελλάδα αναμένεται τέλος Ιανουαρίου 2021, στην τιμή των 3.300 ευρώ και σε τέσσερα διαθέσιμα χρώματα: λευκό, κόκκινο, μαύρο και γκρι, όλα μεταλλικά.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr