Η Nissan σκέφτεται το τέλος της Datsun, στα πλαίσια αναδιάρθρωσης

Μεγάλες αλλαγές αναμένονται τους επόμενους μήνες για την ιαπωνική εταιρία, με στόχο να μειώσει τα έξοδα της και να επιστρέψει στην κερδοφορία.

Βρείτε μας στο


Με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία το συντομότερο δυνατό, η ιαπωνική εταιρία αναμένεται να πραγματοποιήσει μεγάλες αλλαγές τους επόμενους μήνες, ως μέρος του πλάνου αναδιάρθρωσης που θέλει να εφαρμόσει, όπως σας είχαμε ενημερώσει και σχετικά πρόσφατα.

Διαβάστε επίσης: Η Nissan μας απαντά στις φήμες για την αποχώρηση της από την Ευρώπη

Οι επόμενοι μήνες δεν αναμένονται καλοί για κανένα κατασκευαστή σε όλο τον κόσμο που προσπαθεί να προσαρμόσει την στρατηγική του για να ξεπεράσει την οικονομική κρίση που δημιούργησε η πανδημία και να κοιτάξει το μέλλον με μια πιο βιώσιμη ματιά.

Ανάμεσα σε αυτούς τους κατασκευαστές βρίσκεται και η Nissan, η οποία σύμφωνα με αναφορές που κάνουν το γύρο του Διαδικτύου, αναμένεται να προβεί σε μείωση των ετήσιων πάγιων εξόδων της ύψους 2,58 δισ. ευρώ. Το Reuters, που αναφέρεται σε σχετικό άρθρο του Bloomberg, κάνει λόγο για επίσημη ανακοίνωση από τους Ιάπωνες στις 28 Μαΐου σχετικά με τη μελλοντική αναδιάρθρωση κατά την οποία αναμένεται να δούμε σημαντική μείωση στο μπάτζετ της Nissan σε τομείς όπως το μάρκετινγκ αλλά και την έρευνα.

Οι ίδιες πηγές που δεν κατονομάζονται αναφέρουν ότι υπό εξέταση βρίσκεται και το κλείσιμο της Datsun, η οποία αποτελεί επί της ουσίας την πιο προσιτή μάρκα της Nissan και δραστηριοποιείται κυρίως στις ασιατικές αλλά και τη ρώσικη αγορά, εκεί όπου δεν γνωρίζει τα τελευταία χρόνια την αναμενόμενη εμπορική επιτυχία.

Η Nissan έχει δει τα κέρδη της να μειώνονται τα τελευταία χρόνια εξαιτίας κυρίως της επιθετικής πολιτικής που ακολούθησε στις πωλήσεις, υπό τις οδηγίες του πρώην αφεντικού της, Carlos Ghosn, με στόχο να αυξήσει το μερίδιο της στην παγκόσμια αγορά.

Διαβάστε επίσης: Nissan – Δωρεάν παροχή τεχνογνωσίας κατά Covid-19

Οι Ιάπωνες έχουν παραδεχτεί, σύμφωνα με το Reuters, ότι πρέπει να μικρύνουν σε μέγεθος, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον έτσι ώστε να επιστρέψουν στην κερδοφορία και να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα τους.

Επίσημη δήλωση από την πλευρά των Ιαπώνων επί του θέματος δεν υπάρχει προς το παρόν και περισσότερα θα γνωρίζουμε λογικά προς το τέλος του μήνα.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr