Έρχεται η… τελευταία Lotus στην ιστορία με θερμικό μοτέρ

Ένα πιο καθημερινό και πιο προσιτό σπορ αυτοκίνητο ετοιμάζει η Lotus, το οποίο θα είναι παράλληλα και το τελευταίο των Βρετανών με μοτέρ εσωτερικής καύσης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Lotus Evora 410GT

Η βρετανική εταιρία που ανήκει στη Geely κατάφερε να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας με την αμιγώς ηλεκτρική Evija, το supercar των 2.000 ίππων και σχεδόν δύο εκατ. ευρώ, το οποίο και τη βάζει σε μια νέα εποχή.

Διαβάστε επίσης: Η Lotus παρουσιάζει το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο

Όλα δείχνουν ότι οι Βρετανοί δεν θέλουν να πωλούν αποκλειστικά πανάκριβα υπεραυτοκίνητα στο μέλλον και γι αυτό διευρύνουν την γκάμα τους προς τα κάτω προσελκύοντας ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό θα το κάνουν με ένα νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα αποτελέσει παράλληλα και την τελευταία Lotus στην ιστορία με κινητήρα εσωτερικής καύσης.


Σύμφωνα με το ευρωπαϊκό Automotive News το νέο μοντέλο της Lotus δεν φέρει προς το παρόν όνομα, ωστόσο η επέκταση του εργοστασίου της εταιρίας στο Hethel της Αγγλίας έχει ξεκινήσει για να φιλοξενήσει τη γραμμή παραγωγής του.

Διαβάστε επίσης: Νέα έκδοση τουρισμού για τη Lotus Evora

Σε συνέντευξη του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Phil Popham ανέφερε ότι η τιμή του νέου μοντέλου, που θα δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από την Evija, θα κυμαίνεται μεταξύ 60.000 και 100.000 ευρώ περίπου και θα προσφέρει υψηλοτερα επίπεδα άνεσης και χρηστικότητας σε σχέση με τις σημερινές προτάσεις της Lotus, όπως είναι η Evora.

Άλλα στοιχεία για το νέο μοντέλο των Βρετανών δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν εκτός από την αποκάλυψη του που αναμένεται προς το τέλος της χρονιάς ή στις αρχές της επόμενης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]