Την είδηση επιβεβαίωσε στο βρετανικό Autocar, ο επικεφαλής της Mercedes όσον αφορά σε εξωτερικά θέματα στον τομέα των ρύπων, Frank Overmeyer. Όπως δείχνει η τεχνολογική έρευνα, η χρήση υβριδικών εκδόσεων plug-in ταιριάζει περισσότερο σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ισχύ όπως τα μοντέλα της Mercedes-AMG, από τη χρήση ήπιων υβριδικών συστημάτων. Τα υβριδικά μοντέλα AMG, δηλαδή αυτά που θα συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, θα ενταχθούν στην οικογένεια EQ Power+, όπως συμβαίνει και με τα μονοθέσια της Mercedes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1.
Πάντως, όπως τόνισε ο Overmeyer, οι διαφορετικές επιδόσεις θα συνεπάγονται και διαφορετική αυτονομία, η οποία στις υβριδικές εκδόσεις AMG θα είναι περίπου 65 χιλιόμετρα, έναντι των 100 για τις εκδόσεις των “απλών” Mercedes. Το πιο πρόσφατο υβριδικό σύστημα που παρουσίασε η γερμανική μάρκα αποδίδει 121 ίππους και διαθέτει ροπή 440 Nm, αριθμοί που είναι ικανοί να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις των νέων Mercedes-AMG.
Οι αλλαγές στο εγγύς μέλλον θα είναι αρκετές, καθώς ήδη έχει αναπτυχθεί φημολογία πως ο γνωστός V12 κινητήρας θα αντικατασταθεί από υπερτροφοδοτούμενο V8, ο οποίος θα προσφέρει αντίστοιχες επιδόσεις, χάρη στη χρήση του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα.