Έρχονται υβριδικές εκδόσεις για κάθε Mercedes-AMG (;)

Όπως όλα δείχνουν, κάθε νέα Mercedes-AMG θα εφοδιάζεται με υβριδικές εκδόσεις plug-in στο εγγύς μέλλον

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Την είδηση επιβεβαίωσε στο βρετανικό Autocar, ο επικεφαλής της Mercedes όσον αφορά σε εξωτερικά θέματα στον τομέα των ρύπων, Frank Overmeyer. Όπως δείχνει η τεχνολογική έρευνα, η χρήση υβριδικών εκδόσεων plug-in ταιριάζει περισσότερο σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερη ισχύ όπως τα μοντέλα της Mercedes-AMG, από τη χρήση ήπιων υβριδικών συστημάτων.  Τα υβριδικά μοντέλα AMG, δηλαδή αυτά που θα συνδυάζουν κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα, θα ενταχθούν στην οικογένεια EQ Power+, όπως συμβαίνει και με τα μονοθέσια της Mercedes στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1.

Πάντως, όπως τόνισε ο Overmeyer, οι διαφορετικές επιδόσεις θα συνεπάγονται και διαφορετική αυτονομία, η οποία στις υβριδικές εκδόσεις AMG θα είναι περίπου 65 χιλιόμετρα, έναντι των 100 για τις εκδόσεις των “απλών” Mercedes. Το πιο πρόσφατο υβριδικό σύστημα που παρουσίασε η γερμανική μάρκα αποδίδει 121 ίππους και διαθέτει ροπή 440 Nm, αριθμοί που είναι ικανοί να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις των νέων Mercedes-AMG.

Οι αλλαγές στο εγγύς μέλλον θα είναι αρκετές, καθώς ήδη έχει αναπτυχθεί φημολογία πως ο γνωστός V12 κινητήρας θα αντικατασταθεί από υπερτροφοδοτούμενο V8, ο οποίος θα προσφέρει αντίστοιχες επιδόσεις, χάρη στη χρήση του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]