Έρευνα ADAC: Έως 25% ρεύμα “κλέβουν” οι φορτιστές ηλεκτρικών

Σημαντικές απώλειες ηλεκτρικής ενέργειας εντόπισε ο ADAC έπειτα από έρευνα σχετικά με την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ποιο ήταν το χειρότερο;

Βρείτε μας στο

Πώς θα σας φαινόταν να πληρώνατε για 50 λίτρα βενζίνης και στο ρεζερβουάρ να κατέληγαν μόλις τα 40; Κάτι τέτοιο συμβαίνει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σύμφωνα με νέα έρευνα του ADAC. Ας γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι.

Έρευνα ADAC: “Αυτά είναι τα λιγότερο και περισσότερο αξιόπιστα αυτοκίνητα”

Έπειτα από δοκιμή που έγινε σε 15 νέα, αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαπιστώθηκε ότι υπάρχει απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας. Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν υπάρχει λάθος μέτρηση στους υπολογιστές ταξιδιού. Ο υπολογισμός της αυτονομίας και της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ήταν σωστή.

Το πρόβλημα διαπιστώθηκε ότι εμφανίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση και στην ενέργεια που τελικά καταναλώθηκε από το δίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι υπήρχε απώλεια στο σύστημα φόρτισης την οποία εννοείται πως πληρώνει ο χρήστης.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μόνο αμελητέες δε θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν αυτές οι απώλειες. Στη χειρότερη θέση ανάμεσα στα 15 αυτοκίνητα της δοκιμής βρέθηκε η έκδοση Long Range του Tesla Model 3 με απώλειες της τάξης του 24,9%, ακολούθησε το Seat Mii Electric με 20,8% και η τριάδα συμπληρώθηκε με το Renault Zoe του 19%. Η κορυφαία επίδοση με τις λιγότερες απώλειες ήταν αυτή του Kia e-Niro με λιγότερο από 10%.

Εννοείται πως για την επίτευξη αξιόπιστων δεδομένων, η ADAC φόρτισε όλα τα αυτοκίνητα στον ίδιο σταθμό φόρτισης 22 kW. Ακολουθεί ο σχετικός πίνακας, ενώ αξίζει να τονίσουμε ότι ο οργανισμός προτείνει σε όλες τις εταιρείες να συμπεριλάβουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά το ποσοστό απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη φόρτιση.

Πηγή: adac.de