Έρευνα Ελλάδα: Οι Έλληνες θέλουν ηλεκτρικά αλλά…

Ενδιαφέρον έχουν τα στοιχεία που παρουσιάζει πανελλαδική έρευνα σχετικά με τη στάση και προθέσεις των Ελλήνων οδηγών για τα ηλεκτρικά και την αγορά του επόμενου μοντέλου τους.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ηλεκτρικό Nissan LEAF

Νέα διεθνή έρευνα πραγματοποίησε η YouGov σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Για την διεξαγωγή της έρευνας στη χώρα μας συνέταιρος της YouGov ήταν η Focus Bari. Από την Focus Bari, που πραγματοποίησε την έρευνα τον Μάρτιο προκύπτουν και τα στοιχεία για το ελληνικό κοινό από ένα πανελλαδικό δείγμα 807 ατόμων, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18-64 ετών. Η έρευνα με τίτλο “Οι Έλληνες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα”, είχε σαν στόχο να ρίξει φως στις στάσεις, απόψεις και διαθέσεις των Ελλήνων Οδηγών ως προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την πρόθεση αγοράς τους.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Αυξημένη η ρύπανση από τα ελαστικά

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της έρευνας οι περισσότεροι σκέφτονται το υβριδικό ως το σύστημα κίνησης που θα φέρει το επόμενο αυτοκίνητο τους σε ποσοστό 63%. Το diesel αποτελεί τη δεύτερη πιο δημοφιλή εν δυνάμει επιλογή με 52%, ενώ στην τρίτη θέση με 51% βρίσκεται ο συμβατικός κινητήρας βενζίνης. Τα ηλεκτρικά συγκεντρώνουν το 47% ως πρόθεση και βρίσκονται στην 4η θέση ενώ τα μοντέλα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα (LPG, CNG) απασχολούν το 44% των εν δυνάμει αγοραστών.


Η έρευνα έδειξε επίσης ότι ο Έλληνας θεωρεί ως σημαντικότερα πλεονεκτήματα ή και κίνητρα για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος την προστασία του περιβάλλοντος και την πολλαπλών επιπέδων οικονομία που προκύπτει από τη χρήση τους. Η ωφέλεια για το περιβάλλον αποτελεί και το σημαντικότερο πλεονέκτημα με ποσοστό 65%, με την επιδότηση κα ιτις φοροαπαλλαγές να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 57% και τα χαμηλότερα λειτουργικά κόστη να ακολουθεί με 53%. Η εξασφάλιση που προσφέρει η αγορά ενός ηλεκτρικού για το μέλλον βρίσκεται στην 4η θέση της σχετικής λίστας με ποσοστό 47%, με τον λιγότερο θόρυβο στην 5η με ποσοστό 39%.

Διαβάστε επίσης – Έρευνα: Ο οδηγοί των ακριβότερων αυτοκινήτων δεν “προσέχουν” τους πεζούς

Από την άλλη τα σημαντικότερα αντι-κίνητρα για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού είναι το υψηλό κόστος αγοράς που βρίσκει σύμφωνο το 69% και παίρνει την πρώτη θέση στη σχετική λίστα. Ακολουθούν οι περιορισμένοι σταθμοί φόρτισης με 64% και στην τρίτη θέση, με ποσοστό 61% βρίσκεται το “άγχος για τη διάρκεια της μπαταρίας”. Με αρκετά χαμηλότερο ποσοστό στην 4η θέση ακολουθεί ως αντι-κίνητρο το “ψηλό κόστος φόρτισης στο σπίτι”, ενώ την πέμπτη θέση με 36% καταλαμβάνει η ανησυχία για τη μη διαθεσιμότητα μεταχειρισμένων μοντέλων.

Η έρευνα μας δείχνει επίσης ότι σε μεγάλο βαθμό το ελληνικό κοινό δεν είναι σωστά ενημερωμένο για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου αφού μόνο ένα στα τέσσερα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι γνωρίζουν αρκετά σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα. Η μεγαλύτερη μερίδα του κοινού γνωρίζει “απλά ακουστά” για τις επιδοτήσεις σε ποσοστό 49% ενώ το 26% δεν έχει καμία γνώση επί του θέματος…

Σε σχέση με τους οδηγούς των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα οι Έλληνες δείχνουν σύγκλιση απόψεων. Ειδικά προς την ωφέλεια προς το περιβάλλον υπάρχει σημαντική ταύτιση απόψεων αφού τόσο οι Έλληνες όσο και οι Ευρωπαίοι το έχουν σαν πρώτο λόγο στη λίστα τους με τα κίνητρα για επιδοτήσεις/φοροαπαλλαγές και τα χαμηλότερα λειτουργικά κόστη που προκύπτουν από τη χρήση ενός ηλεκτρικού να ακολουθούν.

Ως προς τα αντικίνητρα, ενώ για τους Έλληνες το υψηλό κόστος αγοράς αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο για τη μη απόκτηση ενός ηλεκτρικούς, για τους υπόλοιπους Ευρωπαίους με το σημαντικά υψηλότερο εισόδημα, μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας είναι τα περιορισμένα σημεία φόρτισης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]