Μπορεί το κόστος των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης να είναι πολύ πιο μικρό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκριτικά με τα συμβατικά, αλλά νέα έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει ένα πρόβλημα… και αυτό συνδέεται με τα ελαστικά! Όπως αναφέρει η μελέτη του οργανισμού J.D. Power, οι νέοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών δεν φαντάζονταν ότι θα φθείρονται τόσο γρήγορα τα ελαστικά.
Δείτε επίσης: Νέος “κύκλος” χρηματοδότησης – Δεν ανταποκρίθηκαν πολλοί αιτούντες
Στην έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποίησε η J.D. Power 2024 US Original Equipment Tire Customer Satisfaction Study, οι κάτοχοι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους σχετικά με τη φθορά των ελαστικών. Βέβαια, κάτι τέτοιο είναι απολύτως λογικό, κυρίως για δύο λόγους. Ο ένας είναι το επιπλέον βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ο δεύτερος είναι η σημαντικά υψηλή ροπή που καταπονεί επίσης τα ελαστικά.
Αυτή η αύξηση της δυσαρέσκειας δίνει την ευκαιρία στους κατασκευαστές ελαστικών και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πληροφορήσουν και να ενημερώσουν τους ιδιοκτήτες EV για τις διαφορές στην απόδοση των ελαστικών μεταξύ των δύο κατηγοριών.
Επιπλέον, λόγω των διαφόρων παραμέτρων που ισχύουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και που έχουν να κάνουν με την μεγιστοποίηση της αυτονομίας και βελτιστοποίησης της φθοράς των ελαστικών EV, οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συνεργαστούν για να ξεπεράσουν την πρόκληση χωρίς να πληγεί η απόδοση των ελαστικών, την στιγμή που η ηλεκτροκίνηση ακολουθεί ανοδική πορεία.