Έρευνα: Επιμένει… θερμικά το αγοραστικό κοινό. Δεν θέλει ηλεκτρικό

Περιορισμένο το ποσοστό των οδηγών που θέλουν ηλεκτρικό για επόμενό τους αυτοκίνητο. Δείτε τι αναφέρει νέα μελέτη αλλά και τους λόγους για τους οποίους επιμένουν θερμικά!
Κινούμαι Ηλεκτρικά

Mεγάλη έρευνα πραγματοποίησε η εταιρεία “Deloitte” δίνοντας απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα σχετικά με την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πάμε να δούμε τι ποσοστό των οδηγών δηλώνουν ότι το επόμενο αυτοκίνητό τους θα είναι ηλεκτρικό, αλλά και ποιοι είναι οι κυριότεροι αποτρεπτικοί λόγοι για μία τέτοια αγορά.

Έρευνα: Πέντε λόγοι που οδηγούν στην αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε το διάστημα Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου 2021 σε 26.000 καταναλωτές από 25 διαφορετικές χώρες. Ο γενικός στόχος αυτής της ετήσιας μελέτης ήταν να απαντήσει σε σημαντικά ερωτήματα που μπορούν να βοηθήσουν τις εταιρείες να θέσουν προτεραιότητες στις επιχειρηματικές στρατηγικές και τις επενδύσεις τους.

Στον πρώτο πίνακα, θα δούμε τι ποσοστό των ερωτηθέντων απάντησε ότι το επόμενο αυτοκίνητο του θα φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), τι ποσοστό θα επιλέξει υβριδικό (HEV), Plug-In υβριδικό (PHEV), αμιγώς ηλεκτρικό (ΒΕV) ή κάτι άλλο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες δήλωσαν πως θα επιλέξουν αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ειδικά στις Η.Π.Α. το ποσοστό έφτασε 69%, με τα αμιγώς ηλεκτρικά να περιορίζονται στο μόλις 5%. Το μεγαλύτερο ποσοστό εντοπίστηκε στην Κορέα, όπου το 23% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι το επόμενο αυτοκίνητό τους θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Στον δεύτερο πίνακα θα δούμε τους λόγους που οδηγούν τους ανθρώπους που ερωτήθηκαν μακριά από την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ένας από τους σημαντικότερους λόγους φαίνεται πως είναι η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποτρεπτικός παράγοντας στο 20% των Αμερικανών και το 24% των Γερμανών. Ένας δεύτερος, εξίσου σημαντικός λόγος είναι η έλλειψη δημοσίων υποδομών (πρώτη αιτία σε χώρες όπως η Κορέα και η Ιαπωνία), ενώ ο τρίτος σημαντικότερος λόγος είναι η αδυναμία φόρτισης στο σπίτι (σημαντικότερος λόγος για τους Ιάπωνες).

Άλλοι αξιοσημείωτοι αποτρεπτικοί παράγοντες ήταν το υψηλό κόστος αγοράς, η αβέβαιη αξία μεταπώλησης και ο χρόνος που απαιτείται για τη φόρτιση.

Πηγή: Deloitte

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......
Σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, θα παρατηρήσετε πορτοκαλί καλώδια κάτω από το καπό. Δείτε για ποιον λόγο έχουν αυτό το χρώμα......
Δύσκολα τα πράγματα στους κυκλικούς κόμβους, καθώς μεγάλο ποσοστό των οδηγών δεν γνωρίζει πως να κινηθεί, σύμφωνα με έρευνα. Δείτε τα ευρήματά της....
Οι νέες τεχνολογίες των επαγγελματικών Ford μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα μιας επιχείρησης, αν αξιοποιηθούν σωστά από τους επαγγελματίες....
Νομίζατε ότι το λευκό ή το μαύρο είναι το αγαπημένο χρώμα των ευρωπαίων; Δείτε τι αναφέρει η νέα έρευνα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα