Έσπασε η κατάρα…

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Toyota κέρδισε επιτέλους το Le Mans και το μόνο που μπορεί να περιγράψει την προσέγγιση της ιαπωνικής μάρκας για τον εμβληματικό αγώνα, δεν είναι άλλη από τη φράση του τεχνικού διευθυντή της Toyota Motorsport, Pascale Vaselon: «Δεν έχουμε να ανταγωνιστούμε τους άλλους συμμετέχοντες, αλλά την κατάρα του Le Mans»…

Και πώς να μην μιλάνε για «κατάρα» στην Toyota, όταν σε σχεδόν τριάντα χρόνια προσπαθειών είχε τερματίσει πέντε φορές στη δεύτερη θέση, αλλά δεν ήπιε ποτέ από το ποτήρι της νίκης… Όλα όμως έχουν ένα τέλος και φέτος ήταν η σειρά ολόκληρης της Ιαπωνίας να πανηγυρίσει, η οποία είχε, ως χώρα, να δει νίκη στο Le Μans από το 1991, όταν είχε κερδίσει εκεί ένα πρωτότυπο της Mazda.

Η Toyota έγραψε λοιπόν ιστορία στους αγώνες αντοχής, κερδίζοντας την πρώτη νίκη της στις 24 Ώρες του Le Mans, όντας μια μακρά αναμενόμενη νίκη για τον κατασκευαστή μετά τις απογοητεύσεις των τελευταίων ετών. Η Toyota Gazoo Racing έκανε το 1-2, με τον Fernando Alonso να κερδίζει στο ντεμπούτο του στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ισπανός – ο οποίος, μαζί με τους Kazuki Nakajima και Sébastien Buemi – οδήγησε αλάθητα σε όλη τη διάρκεια των 24 ωρών, έκανε ένα περαιτέρω βήμα για το θρυλικό «Triple Crown» στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού πλέον όλοι τον περιμένουν να διεκδικήσει τη νίκη στην Ινδιανάπολη!


Ο Ιάπωνας Kazuki Nakajima ήταν πίσω από το τιμόνι του Νο 8 Toyota TS050 Hybrid καθώς πήρε την καρό σημαία δύο γύρους μπροστά από το δεύτερο μονοθέσιο της Toyota με το No 7 που οδήγησαν οι Kamui Kobayashi, Mike Conway και José Maria Lopez. Την τριάδα στην κορυφαία κατηγορία LMP1 συμπλήρωσαν οι Mathias Beche, Thomas Laurent και Gustavo Menezes της Ελβετικής ομάδας Rebellion Racing.

Ωστόσο, παρά τους 270.000 θεατές που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα στη Σάρτη της Γαλλίας, και παρά το ρεκόρ διαρκούς τηλεθέασης σε όλο τον κόσμο, η απουσία συναγωνισμού στην κορυφή, αλλά και οι τεχνικοί κανονισμοί που συχνά «ακρωτηριάζουν» την ένταση στην εξέλιξη του αγώνα, οδήγησαν πολύ κόσμο να μιλήσει για «το πιο βαρετό Le Mans εδώ και πάρα πολλά χρόνια». Το είδε και ο πρόεδρος της FIA, ο Jean Todt και είπε με νόημα, ότι «θα βρεθεί η λύση και μάλιστα σύντομα»… Αναμένουμε…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]