Ευρώπη: Πέφτει η παραγωγή, χιλιάδες δουλειές σε κίνδυνο

Οι Ευρωπαϊοι κατασκευαστές βλέπουν ήδη τις επιπτώσεις του κορωνοϊού στην παραγωγή και τη ζήτηση και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για άμεση στήριξη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Vw παραγωγή ρευστότητα στήριξη

Με τον κορωνοϊό να έχει βάλει επίσημα stop σην παγκόσμια οικονομία, εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας στο τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας φαίνεται να βρίσκονται στον αέρα και επί ευρωπαϊκού εδάφους με τους κατασκευαστές να ζητούν άμεσα νέα μέτρα οικονομικής στήριξης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι ανησυχίες του ομίλου της Volkswagen που έχει δει τα εργοστάσια του να παύουν προσωρινά τη λειτουργία τους στην Ευρώπη τη στιγμή που και οι παραγγελείες νέων μοντέλων έχουν μειωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Herbert Diess, διευθύνοντος συμβούλου του VW, ο γερμανικός όμιλος μπορεί να χρειαστεί να προχωρήσει σε μείωση των θέσεων εργασίας στις εταιρίες του αν ο κορωνοϊός δεν τεθεί υπό έλεγχο, με τα τρέχοντα έξοδα των Γερμανών σε εβδομαδιαία βάση να υπολογίζονται περίπου σε δύο δισ. ευρώ.


Σύμφωνα με το ευρωπαϊκό Automotive News αυτή τη στιγμή οι πωλήσεις του ομίλου περιορίζονται στην αγορά της Κίνας, που προσπαθεί να ξαναβρεί το ρυθμό της και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Οι άνθρωποι της VW προσπαθούν να βρουν τρόπο να ανοίξουν και πάλι τα εργοστάσια τους εκτός Κίνας χωρίς να βάλουν σε κίνδυνο τους υπαλλήλους τους. Η ζήτηση στην αχανή κινέζικη αγορά μοιάζει να επιστρέφει με την παραγωγή να βρίσκεται αυτή τη στιγμή περίπου στα μισά επίπεδα σε σχέση με εκείνη προ του COVID-19.

“Πρέπει να ξανασκεφτούμε την παραγωγή. Δεν έχουμε ακόμη την πειθαρχία, στα εργοστάσια μας στη Γερμανία, που είχαμε στην Κίνα…Αν καταφέρουμε να θέσουμε υπό έλεγχο το πρόβλημα, όπως η Κίνα, η Κορέα και άλλες ασιατικές χώρες, τότε θα έχουμε την ευκαιρία να βγούμε από την κρίση χωρίς να χαθούν θέσεις εργασίας”, δήλωσε σχετικά ο Diess.

Με τα 126 συνολικά εργοστασια σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 72 βρισκονται στην Ευρώπη και έχουν αναστείλλει τη λειτουργία τους, ο γερμανικός κολοσσός που πούλησε σχεδόν 11 εκατ. αυτοκίνητα πέρσι και κατέλαβε την πρώτη θέση στη σχετική λίστα, ζητά τώρα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) να επιταχύνει τις διαδικασίες για την εξασφάλιση ρευστότητας. Ο ανώτατος οικονομικός διευθυντής του ομίλου Frank Witter ζητά από την ΕΚΤ να ξεκινήσει άμεσα τις αγορές εταιρικών ομολόγων βραχυπρόθεσμης λήξης (commercial paper) για την αντιμετώπιση της κρίσης, κάνοντας λόγο στους Financial Times για διατήρηση της ρευστότητας. “Υπάρχει πολλή πίεση αυτή τη στιγμή αναφορικά με τα εισροή χρήματος…Έχουμε πολλές διαφορετικές πηγές στη διάθεση μας αλλά δεν παρουσιάζουν όλες την ίδια ρευστότητα όπως πριν.”, ανέφερε ο Witter.

Σε διαφορετικό μέσο ο Witter ανέφερε πως οι πωλήσεις του Μαρτίου παρουσιάζουν μείωση της τάξης του 40%, ενώ οι αναλυτές της αγοράς κάνουν λόγο για μείωση της συνολικής ετήσιας παραγωγής στη Γερμανία απο τα 5,1 εκατ. αυτοκίνητα του 2019 στα 3,8 εκατ. φέτος. Το τελευταίο θα μπορούσε να μειώσει το εργατικό δυναμικό του κλάδου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας -έστω προσωρινά- κατά 100.000 θέσεις, όταν συνολικά οι θέσεις εργασίας φτάνουν στις 830.000.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]