Extreme-E: H απόλυτη “ηλεκτρική” περιπέτεια του motorsport!

Θα είναι το Extreme-E η έσχατη περιπέτεια του ανθρώπου και η έναρξη της περιπέτειας του ηλεκτρισμού στα μηχανοκίνητα σπορ;

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δεν θα έλεγα ότι είμαι η κλασσική φιγούρα του νυχθημερόν σερφίστα στο διαδίκτυο. Πιο κοντά στο αντίθετο είμαι μάλλον…

Όλα αυτά, μέχρι να δω κάτι που θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον! Μετά, γίνομαι τζάνκι παρακολούθησης και ψαξίματος δεξιά, αριστερά, οριζοντίως, καθέτως και πλαγίως. Αναζητώ ακόμα και την πιο μικρή πηγή που θα μπορούσε να με καταστήσει πιο ενημερωμένο.

Μέχρι που κέντρισε την απλωμένη κεραία μου στην αναζήτηση του διαφορετικού, η παρουσίαση ενός αυτοκινήτου που ηγείται μιας μελλοντικής περιπέτειας. Μιας διαφορετικής περιπέτειας, που αναμένεται να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό την προσέγγιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο –εγγύς- μέλλον…


Το ερέθισμα
Στο «καλοκαιρινό» Goodwood Festival Of Speed, εθεάθη ένα όχι ασυνήθιστο στην όψη off-road όχημα, σαν αυτά τα πρωτότυπα buggy που συμμετέχουν κατά δεκάδες στο Dakar. Όμως, η πιο ενδελεχής αναζήτηση πληροφοριών, αλλά και μία φωτογραφία ενός ευρηματικού τύπου μαζί του, μου κέντρισαν το ενδιαφέρον. Άρχισα λοιπόν την αναζήτηση και βρέθηκα μπροστά σε ένα θέμα-χρυσάφι!

Γιατί; Γιατί το off-road αυτό αυτοκίνητο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV με σκοπό την συμμετοχή σου σε αγώνες cross-country και ο άνθρωπος που μας το σύστησε, είναι ένας οραματιστής, ένας επιχειρηματίας με πολλά νούμερα στους τραπεζικούς του λογαριασμούς. Είναι ο κύριος Alejandro Agag, ο ιδρυτής και επικεφαλής της ηλεκτροκίνητης Formula E, που βάλθηκε να περάσει τον ηλεκτρισμό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, διδάσκοντάς μας και μπόλικη οικολογική ευαισθησία.

Το εγχείρημα
Παρακολούθησα την δίωρη παρουσίαση του εγχειρήματος του 48χρονου Ισπανού επιχειρηματία-οραματιστή και έμαθα πολλά. Το πάθος του για τους αγώνες, την έντονη περιβαλλοντική του ανησυχία για την κλιματική αλλαγή, αλλά και την προσπάθεια μέσω του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην πιο «καθαρή» του μορφή, να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο.
Στο πλευρό του, ο αγωνιστικός διευθυντής, ο Γαλλοβραζιλιάνος Gil de Ferran, πρώην οδηγός αγώνων ταχύτητας, δύο φορές πρωταθλητής Champ Car USA και νικητής του Indianapolis 500, ο οικολόγος-ερευνητής David de Rothschild και ο κινηματογραφιστής Fisher Stevens, όπου όλοι παρουσίασαν από την σκοπιά τους την προσέγγιση αυτού του αγώνα, που αναμένεται να δώσει άλλη διάσταση σε επίπεδο θεσμού.
Ένας αγώνας, που στόχο έχει ως μεγαλύτερη συνεισφορά στην κοινωνία, να ευαισθητοποιήσει όσο περισσότερο την κοινωνία μας για τους κινδύνους της κλιματικής αλλαγής και της καταλυτικές επιπτώσεις της στον πλανήτη μας.

Ο ρόλος του Jacques-Yves Cousteau
H επίδραση της λογικής και των προκλήσεων που αντιμετώπισε ο σπουδαίος ερευνητής θαλασσών, Cousteau, ήταν καθοριστική στο να γίνει η σύλληψη της ιδέας μίας σύγχρονης Οδύσσειας με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα στα μήκη και πλάτη της γης, όπως παραδέχθηκε ο Agag. «Αυτός ο άνθρωπος έχει καθορίσει την σκέψη μου, σε ότι σχετίζεται με το τι μπορούμε να κάνουμε εμείς οι άνθρωποι για την προστασία του περιβάλλοντος. Τι πρέπει να διδαχθούμε, τι οφείλουμε να κάνουμε και πως πρέπει να ευαισθητοποιήσουμε όλο και περισσότερο κόσμο στον πλανήτη μας».

Η Αγία Ελένη και ο Μέγας Ναπολέων
Η παρουσίαση του εγχειρήματος δεν θα μπορούσε να είναι πιο πρωτότυπη! Έγινε στο παλαιό επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο RMS Saint Helena, που εκτελούσε δρομολόγια από την Ευρώπη προς το Capetown και το ηφαιστειογενές νησί Αγία Ελένη (που πήρε το όνομά της από την Αγία Ελένη της Κωνσταντινούπολης), εκεί όπου έμεινε εξόριστος –από το 1815 έως τον θάνατό του το 1821 που πέθανε- ο Μέγας Ναπολέων. Το ενδιαφέρον είναι ότι το καράβι αυτό, μετασκευάστηκε και εξοπλίζεται σήμερα με ότι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η παγκόσμια ναυσιπλοΐα. Μάλιστα, θα χρησιμοποιηθεί ως πλωτό Service Park, ή Floating Paddock όπως το αποκαλούν, μια και στα αμπάρια του θα μεταφέρονται, αλλά και θα επισκευάζονται τα δώδεκα αγωνιστικά Odyssey 21 E-SUV!

Το RMS St Helena πήγαινε αγαθά και μετέφερε ανθρώπους στο βρετανικό υπερπόντιο έδαφος της Αγίας Ελένης. Μετά την δημιουργία αεροδρομίου στο νησί, μόλις το 2016, το πλοίο διέκοψε τα δρομολόγιά του και στις 10 Φεβρουαρίου 2018 αναχώρησε για το τελευταίο της ταξίδι από την Αγία Ελένη στο Κέιπ Τάουν. Τον Οκτώβριο του 2018 επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 2019 άρχισε να μετασκευάζεται για να λειτουργήσει ως κινητή βάση για τον θεσμό Extreme E του αγώνα ηλεκτροκίνητων SUV.

Στο πλοίο θα τοποθετηθούν πανιά, και αερόστατο, που θα το μετακινούν στην θάλασσα με ταχύτητα 7 κόμβων, με σβηστές τις μηχανές, σε μία ενδεικτική προσπάθεια χρήσης των εναλλακτικών μορφών κίνησης και στα πλοία!

Race For Nature, ή αλλιώς The Electric Odyssey!
Η ιδέα του αγώνα είναι εντυπωσιακή! Πραγματικά σπάνια όσο και εντυπωσιακή! Όπως ανέφερε και ο βραβευμένος σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο, ο διασημότερος αφηγητής σε ταινίες με θέμα την άγρια φύση, «δώδεκα ηλεκτροκίνητα off-road οχήματα θα ανταγωνίζονται σε ομάδες πλάι-πλάι, χωρίς θόρυβο και περιβαλλοντική επιβάρυνση, στις πιο απομακρυσμένες γωνιές του πλανήτη, σε ένα οικολογικό ταξίδι, με στόχο, μέσα από αυτή την μορφή αγώνα για να σώσουν τον πλανήτη και τους κατοίκους του».

Ο αγώνας –που θα διεξαχθεί το 2021- θα διαδραματιστεί σε πέντε διαφορετικές περιοχές που κατά καιρούς έχουν εκπέμψει SOS σχετικά με τις οικολογικές καταστροφές που έχουν δεχθεί, αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα οικοσυστήματά τους. Έτσι, τα ηλεκτροκίνητα SUV, θα χωριστούν σε ομίλους κατά τα ποδοσφαιρικά πρότυπα και οι πρώτοι θα περνάνε στον επόμενο γύρο, μέχρι να έρθουν οι ημιτελικοί και ο τελικός και να έχουμε τον μεγάλο νικητή! Οι περιοχές που θα γίνουν αυτές οι δοκιμασίες, είναι ο Αμαζόνιος, η Σαχάρα, τα Ιμαλάια, ο Ινδικός Ωκεανός (ένα νησί που θα ανακοινωθεί) και ο Αρκτικός Κύκλος!

Το «ενιαίο» αυτοκίνητο Odyssey 21
Τα σχέδια για το πρώτο αυτοκίνητο είδαν την δημοσιότητα από το 2018. Φέτος ετοιμάστηκε το πρώτο πρωτότυπο που εμφανίστηκε το καλοκαίρι στο GFOS (φωτό) και συνεργάστηκαν για αυτό εταιρείες που δίνουν τεχνολογία στην ηλεκτροκίνητη Formula E, όπως ο «ηλεκτρολογικός γίγαντας» ΑΒΒ.

Το Odyssey 21, ένα αμιγώς E-SUV, ζυγίζει 1.650 κιλά, διαθέτει δίδυμη ηλεκτροκίνητη μονάδα που μεταφέρει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και αποδίδει 400kW, ήτοι 550 ίππους και επιταχύνει 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5’’! Οι δε μπαταρίες θα είναι ειδικού τύπου για αντέχουν στις κακουχίες των διαδρομών, αλλά και στις ακραίες θερμοκρασίες.

Ήδη, εννέα κατασκευαστές έχουν δείξει ενδιαφέρον να κατασκευάσουν τέτοια οχήματα, τα οποία θα είναι κοινών τεχνικών προδιαγραφών για όλους, μεταξύ τους δε είναι η Venturi, η ABT/Audi, HWA, ενώ Mercedes και Porsche έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον.
Ένα ακόμα αυτοκίνητο κατασκευάζεται αυτή την στιγμή για την ομάδα Veloce, υπό τις οδηγίες του διάσημου Adrian Newey και του στενού του συνεργάτη Jean-Eric Vergne, δύο φορές πρωταθλητή στην Formula E.

Ανακεφαλαιώνοντας, όλες οι ομάδες «Extreme E» θα πρέπει να χρησιμοποιούν το ίδιο σύνολο τυποποιημένου εξοπλισμού, το οποίο δημιουργήθηκε και συναρμολογήθηκε από τον κατασκευαστή κινητήρων, Spark Racing Technology. Ο εξοπλισμός αυτός θα διαθέτει μια μπαταρία, κατασκευασμένη από την Williams Advanced Engineering και την Continental. Οι δοκιμές του πρωτότυπου ηλεκτρικού SUV έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ η Continental, δημιούργησε νέες τεχνολογίες ελαστικών, ειδικά για αυτού του τύπου τα ηλεκτρικά οχήματα. Κάθε ομάδα Extreme E θα λάβει δύο sets θερινών και χειμερινών ελαστικών, βελτιστοποιημένα για κάθε είδους επιφάνεια, σε επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας που απαιτείται από τα ηλεκτρικά SUVs.

Να και ο Ogier!
Η Extreme Ε είχε ακόμα μία εντυπωσιακή, όσο και πρακτική ιδέα: κάλεσε τον εργοστασιακό οδηγό της Citroen Racing και έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι, Sebastien Ogier, να την συμβουλεύσει για αθλητικά θέματα στο νέο πρωτάθλημα, που θα ακολουθήσει την μετά την ολοκλήρωση της The Electric Odyssey.

Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι ο Ogier, ο οποίος είναι επί του παρόντος δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, θα είναι και πρεσβευτής του θεσμού.
Όπως ανακοινώθηκε σχετικά, ο Ogier «θα συμβουλεύσει και θα υποστηρίξει τα πάντα, από τον αθλητικό και τεχνικό κανονισμό έως τις πιθανές τοποθεσίες και την εξέλιξη του σχεδιασμού των Extreme E e-SUV κατά τη διάρκεια του εκτεταμένου προγράμματος δοκιμών και ανάπτυξης», ενώ ο Γάλλος πολυπρωταθλητής πρόκειται να οδηγήσει το αυτοκίνητο προτού παραδοθεί στις ομάδες τον Μάρτιο του επόμενου έτους.

Όπως δήλωσε ο Ogier: «Ανυπομονώ να συνεργαστώ με την ομάδα Extreme E. Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο και η αγωνιστική μορφή head-to-head είναι πάντα συναρπαστική – είναι σαν αυτό που βλέπουμε με τις Σούπερ Ειδικές Διαδρομές στα ράλι και τις οποίες αγαπούν πάντα οι οπαδοί. Θα δουλεύω χέρι-χέρι με τους διοργανωτές και τους συνεργάτες του θεσμού για να διασφαλίσω ότι θα προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία για τους οπαδούς και τις πιο συναρπαστικές προκλήσεις για τους οδηγούς. Με το αγωνιστικό θέαμα όμως θα δοθεί και η δυνατότητα ευαισθητοποίησης των ανθρώπων, για την αλλαγή του κλίματος και την ανάγκη της ανθρώπινης παρέμβασης. Είμαι βέβαιος ότι ο θεσμός Extreme E μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο στην αλλαγή της συμπεριφορά μας, και αυτό είναι κάτι πολύ κοντά στην καρδιά μου».

 

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]