FCA – PSA: Έχουν ανάγκη τόσες μάρκες; Τι θα γίνει μετά την συγχώνευσή τους;

Ο όμιλος PSA και η Fiat Chrysler Automobiles έχουν μερικές ιστορικές μάρκες. Τι θα γίνει όμως με το μέλλον αυτών των μαρκών μετά την συγχώνευση;
Stellantis Group PSA-FCA συγχώνευση

Ο όμιλος PSA και η Fiat Chrysler Automobiles δεν σχεδιάζουν να αποσύρουν οποιαδήποτε από τις μάρκες τους μετά τη συγχώνευση, δήλωσε ο CEO της PSA Carlos Tavares σε γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό.

Η συγχώνευση θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως με 8,7 εκατομμύρια σε ετήσιες πωλήσεις οχημάτων, καθώς θα συγκεντρώσει μάρκες, όπως οι Jeep, Ram, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo και Maserati και φυσικά Fiat, Chrysler και Peugeot.

Οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας αμφισβητούν την αναγκαιότητα ύπαρξης όλων αυτών των εμπορικών σημάτων, ειδικά επειδή μερικά από τα σήματα της FCA χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις για να ανανεωθούν, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο… κανιβαλισμού με μοντέλα διαφορετικών μαρκών που θα δραστηριοποιούνται στην ίδια κατηγορία.

“Είναι μέρος της πρόκλησης να διαχειριστούμε σωστά αυτά τα εμπορικά σήματα για να καλύψουμε την αγορά”, ανέφερε ο Tavares. “Βλέπω ότι όλες αυτές οι μάρκες, χωρίς εξαίρεση, έχουν ένα κοινό πράγμα: έχουν μια υπέροχη ιστορία”, συνέχισε και ολοκλήρωσε λέγοντας πως “η ιστορία τους μας δίνει ένα θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούμε να προβάλουμε τον εαυτό μας στο μέλλον και έτσι σήμερα δεν βλέπω την ανάγκη, αν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, να καταργήσουμε τα εμπορικά σήματα επειδή όλοι έχουν την ιστορία τους και όλοι έχουν τα δυνατά τους σημεία”.

Βέβαια οι δηλώσεις αυτές είναι αρκετά… γενικές, καθώς στην πράξη δεν μας λέει ξεκάθαρα τι θα κάνει και αυτό φαίνεται από την παραπάνω δήλωσή του. Το ότι αυτή την στιγμή δεν βλέπει την ανάγκη για κατάργηση κάποιων εμπορικών σημάτων, δεν σημαίνει πως στο μέλλον θα είναι ίδια η άποψή του. Εξάλλου επιχειρήματα όπως η ιστορία της κάθε μάρκας δεν μπορούν να σταθούν στην εποχή που το κέρδος και οι οικονομίες κλίμακας είναι το μοναδικό ζητούμενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....

Το Citroen C3, στη νέα του γενιά, ήρθε πιο “διαβασμένο” από ποτέ. Προσαρμόστηκε στις ανάγκες του κοινού, διατηρώντας την “value for money” φιλοσοφία του και...

Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη