FCA – PSA: Έχουν ανάγκη τόσες μάρκες; Τι θα γίνει μετά την συγχώνευσή τους;

Ο όμιλος PSA και η Fiat Chrysler Automobiles έχουν μερικές ιστορικές μάρκες. Τι θα γίνει όμως με το μέλλον αυτών των μαρκών μετά την συγχώνευση;
Stellantis Group PSA-FCA συγχώνευση

Ο όμιλος PSA και η Fiat Chrysler Automobiles δεν σχεδιάζουν να αποσύρουν οποιαδήποτε από τις μάρκες τους μετά τη συγχώνευση, δήλωσε ο CEO της PSA Carlos Tavares σε γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό.

Η συγχώνευση θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως με 8,7 εκατομμύρια σε ετήσιες πωλήσεις οχημάτων, καθώς θα συγκεντρώσει μάρκες, όπως οι Jeep, Ram, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Alfa Romeo και Maserati και φυσικά Fiat, Chrysler και Peugeot.

Οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας αμφισβητούν την αναγκαιότητα ύπαρξης όλων αυτών των εμπορικών σημάτων, ειδικά επειδή μερικά από τα σήματα της FCA χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις για να ανανεωθούν, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο… κανιβαλισμού με μοντέλα διαφορετικών μαρκών που θα δραστηριοποιούνται στην ίδια κατηγορία.

“Είναι μέρος της πρόκλησης να διαχειριστούμε σωστά αυτά τα εμπορικά σήματα για να καλύψουμε την αγορά”, ανέφερε ο Tavares. “Βλέπω ότι όλες αυτές οι μάρκες, χωρίς εξαίρεση, έχουν ένα κοινό πράγμα: έχουν μια υπέροχη ιστορία”, συνέχισε και ολοκλήρωσε λέγοντας πως “η ιστορία τους μας δίνει ένα θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούμε να προβάλουμε τον εαυτό μας στο μέλλον και έτσι σήμερα δεν βλέπω την ανάγκη, αν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, να καταργήσουμε τα εμπορικά σήματα επειδή όλοι έχουν την ιστορία τους και όλοι έχουν τα δυνατά τους σημεία”.

Βέβαια οι δηλώσεις αυτές είναι αρκετά… γενικές, καθώς στην πράξη δεν μας λέει ξεκάθαρα τι θα κάνει και αυτό φαίνεται από την παραπάνω δήλωσή του. Το ότι αυτή την στιγμή δεν βλέπει την ανάγκη για κατάργηση κάποιων εμπορικών σημάτων, δεν σημαίνει πως στο μέλλον θα είναι ίδια η άποψή του. Εξάλλου επιχειρήματα όπως η ιστορία της κάθε μάρκας δεν μπορούν να σταθούν στην εποχή που το κέρδος και οι οικονομίες κλίμακας είναι το μοναδικό ζητούμενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η γαλλική εταιρεία έκανε μια πολύ δυναμική αρχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Fomrula E με τον οδηγό της να ανεβαίνει στο βάθρο στην πρώτη της...
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....

Το Citroen C3, στη νέα του γενιά, ήρθε πιο “διαβασμένο” από ποτέ. Προσαρμόστηκε στις ανάγκες του κοινού, διατηρώντας την “value for money” φιλοσοφία του και...

Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Νέο πρόγραμμα “Απόσυρση από τη Citroen”, μια ολοκληρωμένη εμπορική πρόταση που προσφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε