Ακόμη πιο ισχυρή η Ferrari SF90 Stradale από τη Novitec

Η πρώτη plug-in υβριδική Ferrari παραγωγής στην ιστορία δέχεται τις περιποιήσεις της γερμανικής Novitec και ανεβάζει τις επιδόσεις της σε νέα επίπεδα.
Ferrari SF90 Stradale Novitec 2022

Η Ferrari SF90 Stradale είναι το μοντέλο που συνδέει το ένδοξο παρελθόν της ιταλικής εταιρείας με το μέλλον της και ως ένα από τα σημαντικότερα supercars των τελευταίων ετών από το Maranello ήταν θέμα χρόνου να αναβαθμιστεί από έναν βελτιωτή.

Διαβάστε επίσης: Στο σφυρί μια Ferrari Testarossa που παραμένει ακίνητη από το 2003

Το έργο αυτό το ανέλαβε ο σπεσιαλίστας τους είδους Novitec με τον γερμανικό οίκο βελτιώσεων να εστιάζει τόσο στις αισθητικής φύσεως αλλαγές όσο και στη βελτίωση των ήδη εξαιρετικών επιδόσεων που την χαρακτηρίζουν.

Έτσι, το υβριδικό σύνολο με τον υπετροφοδοτούμενο V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης των τεσσάρων λίτρων και τα τρία συνολικά ηλεκτρικά μοτέρ, ανεβάζει τη συνολική του απόδοση από τους 1.000 ίππους της “στάνταρ” έκδοσης στους 1.109. Η σημαντική αύξηση που φτάνει στους 109 ίππους προέρχεται από σχετικά απλές “παρεμβάσεις” της Novitec, η οποία ασχολήθηκε μόνο με το θερμικό μοτέρ αλλάζοντας το σύστημα εξαγωγής αλλά και τη χαρτογράφηση του.

Πλέον η SF90 Stradale χρειάζεται, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Novitec, μόλις 2,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα και βελτιώνει τον εργοστασιακό χρόνο κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Σημαντικότερα είναι τα κέρδη σε επιτάχυνση για τα 0-200 χλμ. ώρα, τα οποία έρχονται πλέον σε μόλις 6,4 δευτερόλεπτα με το κέρδος έναντι της “στάνταρ” SF90 να ανεβαίνει στα τρία δέκατα. Παράλληλα αυξημένη παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα που ξεπερνά πλέον τα 340 χλμ./ώρα που μπορεί να πετύχει το άνευ βελτιώσεων ιταλική supercar.

Διαβάστε επίσης: Κάπως έτσι θα ήταν μια σύγχρονη αγωνιστική Ferrari F40

Οι βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη της πανίσχυρης Ιταλίδας συνοδεύονται και από αισθητικής και αεροδυναμικής φύσεως αλλαγές με τη Novitec να έχει ετοιμάσει ένα πλήρες “σετ” απο ανθρακονήματα (μαρσπιέ, αεροτομές, καλύμματα καθρεπτών κ.α.) που δίνουν μία ακόμη πιο χαρακτηριστική όψη στην coupe ναυαρχίδα της Ferrari. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται από τους σφυρήλατους τροχούς της Vossen με διάμετρο που φτάνει στις 21 ίντσες.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον σπορ ελατήρια για τις αναρτήσεις που χαμηλώνουν το ύψος κατά 30 και 25 χιλιοστά αντίστοιχα στον εμπρός και τον πίσω άξονα αλλά και επιλογές διακόσμησης για την καμπίνα της SF90.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Πώς συνδέονται οι ευρωπαϊκές μοναρχίες, τα φέουδα και οι ιππότες με τις δεξιοτίμονες Ferrari; Πότε και γιατί έγιναν οι Ferrari αριστεροτίμονες;...
O Κώστας Στεφανής οδηγεί, επί ελληνικου εδάφους, την επετειακή Ferrari F50 που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό των 50 χρόνων λειτουργίας της Ferrari. To μοναδικό δημιούργημα...
Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες; Επιλέξαμε πέντε μοτέρ που δε θα ξεχάσουμε ποτέ και περιμένουμε τη δική σας πεντάδα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής