Fiat Panda CNG χωρίς τέλη κυκλοφορίας και ιδιαίτερα ελκυστική τιμή

Φιλικότητα προς το περιβάλλον που δεν κοστίζει υπόσχεται το Panda CNG που κινείται με φυσικό αέριο προσφέροντας εξαιρετική οικονομία καυσίμου και αυτονομία άνω των 1.000 χλμ.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Fiat Panda CNG

Η τεράστια αυτονομία του Fiat Panda CNG οφείλεται στα δύο ρεζερβουάρ που φέρει με εκείνο για το φυσικό αέριο να μπορεί να αποθηκεύσει 12 κιλά, ενώ της βενζίνης έχει χωρητικότητα 35 λίτρα.

Χωρίς παραχωρήσεις στην πρακτικότητα ο οδηγός του Panda CNG μπορεί να απολαμβάνει σημαντικό όφελος στο κόστος καυσίμου, το οποίο φτάνει το 40% σε σχέση με αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν άλλα ορυκτά καύσιμα συμπεριλαμβανομένου του υγραερίου (LPG). Παράλληλα σημαντικό είναι το όφελος και για το περιβάλλον, αφού μηδενικές είναι οι εκπομπές μικροσωματιδίων, ενώ κατά 95% λιγότερες είναι οι εκπομπές υδρογονανθράκων (HC) σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.

Διαβάστε επίσης: Ποιο αυτοκίνητο γίνεται μνημείο μοντέρνας τέχνης;


Επίσης, πολύ χαμηλή είναι η εκπομπή οξειδίων του αζώτου (NOx) χωρίς να απαιτείται η προσθήκη ειδικού φίλτρου όπως στους κινητήρες πετρελαίου.

Δείτε επίσης: Το Fiat Panda “χαιρετά” πανάκριβο SUV στο χιόνι! (+video)

Οι μειωμένες εκπομπές CO2 (110γρμ./χλμ. με μετρήσεις WLTP) εκτός από το όφελος προς το περιβάλλον απαλλάσσουν το Panda CNG από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Το Panda CNG με τον turbo κινητήρα των 80 ίππων είναι διαθέσιμο με 12.290 ευρώ, 5ετη εργοστασιακή εγγύηση έως 200.000χλμ. και αντίστοιχης ισχύος δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]