Ford Fiesta ST Mountune: Στους 260 ίππους, σε τιμή ευκαιρίας!

Με την εμπειρία στις μετατροπές να ξεχειλίζει, η βρετανική Mountune παρουσιάζει βελτίωση για το Fiesta ST που δεν αφήνει κανένα ασυγκίνητο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Fiesta ST βελτίωση Mountune 2021

Σε άλλο επίπεδο φτάνει τις επιδόσεις του Fiesta ST η Mountune, έπειτα και από τη διάθεση του τελευταίου μέχρι στιγμής “πακέτου” βελτιώσεων που προτείνει για το “καυτό” hatchback της Ford. Όλα αυτά τη στιγμή που το αντίτιμο για το πραγματικό άλμα στις επιδόσεις έχει κρατηθεί σε απολύτως λογικά επίπεδα και οι μετατροπές είναι περιορισμένες.

Ειδικότερα, και κυρίως μέσω του επαναπρογραμματισμού της ECU, η Mountune ανεβάζει την ισχύ εν σειρά 3κύλινδρου Ecoboost των 1,5 λίτρων που έχει το Fiesta ST κάτω από το καπό του, από τους 200 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης, στους 260 μια βελτίωση της τάξης του 30%. Η ροπή φτάνει παράλληλα από τα 290 στα 365 Nm!

Διαβάστε επίσης: Toyota GR Yaris από την Tom’s Racing, ακόμη πιο λαχταριστό

Η βελτίωση επιτυγχάνεται με την αγορά του bluetooth module της βρετανικής εταιρίας με κόστος 654 ευρώ, το οποίο συνδέετε στην ECU του Fiesta και μετά, μέσω της σχετικής εφαρμογής της εταιρίας για smartphone, “κατεβάζετε” το νέο πρόγραμμα. Ο ιδιοκτήτης του Fiesta ST έχει επίσης στη διάθεση του πέντε ακόμη επιλογές προγραμματισμού που συνοδεύουν το πακέτο, μεταξύ των οποίων και μία κατά της κλοπής, ενώ μπορεί να επαναφέρει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις όποτε το επιθυμήσει.

Εκτός από τη θεαματική βελτίωση της καμπύλης της ροπής αλλά και εκείνης της ισχύος σε όλο το φάσμα λειτουργίας η Mountune υπόσχεται και βελτιωμένη ηχητική υπόκρουση μέσω ελέγχου στην πεταλούδα της εξάτμισης αλλά και διαφορετικό λογισμικό για τη launch control λειτουργία.

Μαζί με την αγορά οι Βρετανοί προτείνουν και την τοποθέτηση αναβαθμισμένου intercooler, το δικό τους κιτ εισαγωγής και αλλαγή μέρους της εξάτμισης με λογικό επιπλέον κόστος. Η βελτίωση λειτουργεί με 100άρα βενζίνη. Για τη χρήση απλής αμόλυβδης οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν τον δεύτερο χάρτη από τους τρεις διαθέσιμους χάρτες, μαζί με τον εργοστασιακό, που ρίχνει την απόδοση στους 235 ίππους και τα 350 Nm.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr