Ford Focus RS: Κινδυνεύει η επόμενη γενιά από τους ρύπους;

Η ολοένα και αυστηρότερη νομοθεσία για τους ρύπους βάζει δύσκολα στο Focus RS που θα πρέπει να αλλάξει για να επιβιώσει στη νέα εποχή.

Βρείτε μας στο
ford Focus RS

Οι φήμες πάνε και έρχονται για το κορυφαίο hatchback επιδόσεων της Ford, με το επόμενο Focus RS να πρέπει να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό αν θέλει να αντιμετωπίσει με επιτυχία τους νέους και αυστηρότερους νόμους περί εκπομπών ρύπων.

Οι πρώτες πληροφορίες που έκαναν τον γύρο του Διαδικτύου πριν από μερικούς μήνες, για το επόμενο Focus RS έκαναν λόγο για ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης το οποίο θα έχει μέγιστη απόδοση περί τους 400 ίππους. Την κίνηση του πίσω άξονα θα αναλάμβανε ένας ηλεκτρικός κινητήρας με το ισχυρό μοτέρ εσωτερικής καύσης να έκανε το ίδιο για τον εμπρός.

Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar αυτή η λύση δεν θα είναι αρκετή ώστε το Focus RS να μπει τελικά στην γκάμα της εταιρίας και να τη βοηθήσει παράλληλα να διατηρήσει το νέο μέσο όρο εκπομπών CO2 (για τον εκάστοτε στόλο) που βρίσκεται πλέον στα 95 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Σε επαφή που είχαν οι Βρετανοί με υψηλά ιστάμενο πρόσωπο της Ford αναφέρουν πως η Ford βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε… standby mode “περιμένοντας την ομάδα των μηχανικών μας να βρει μια λύση με το σύστημα κίνησης και αυτό δεν είναι εύκολο βάσει των νέων κανονισμών για το CO2”.

Ο άνθρωπος της Ford πρόσθεσε παράλληλα πως ένα ήπιο υβριδικό σύστημα δεν θα είναι αρκετό για να δώσει τη λύση υπονοώντας πως ένα full υβριδικό σύστημα είναι μάλλον πιο πιθανό για την επόμενη γενιά του RS. Σημαντικό είναι παράλληλα και το κόστος εξέλιξης ενός τέτοιου συστήματος για χρήση σε μοντέλο υψηλών επιδόσεων και αυτό απασχολεί επίσης τους ανθρώπους της Ford αφού και το μοντέλο που θα βγει την παραγωγή θα πρέπει να έχει μια λογική τιμή αγοράς.

Το μόνο σίγουρο αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν θα δούμε νέο κορυφαίο Focus φέτος, όπως προγραμματιζόταν αρχικά. Οι νέες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για παρουσίαση του μοντέλου ακόμη και σε δύο χρόνια από τώρα, κάτι βέβαια που θα εξασφαλίσει και την επιβίωση του Focus RS και στο μέλλον.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr