Νέο Ford Focus RS

Η παράδοση που έχει δημιουργήσει η Ford από το 1968 με τη δημιουργία εκδόσεων "RS", συνεχίζεται με το νέο Focus RS που παρουσιάστηκε πρόσφατα, στη Γενεύη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η τεχνογνωσία των ανθρώπων της Ford έχει χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τομείς, από τον σχεδιασμό μέχρι τον κινητήρα και το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Το νέο και πιο “άγριο” Focus RS, πέραν της εντυπωσιακής εμφάνισης, πετυχαίνει , βελτίωση της αεροδυναμικής, αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford, έχει κατά 9% λιγότερη αντίσταση από τον προκάτοχό του. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που του δίνει ζωή, είναι μια ειδικά σχεδιασμένη παραλλαγή του γνωστού Ecoboost που εφοδιάζει την γκάμα των μοντέλων της Ford, με χωρητικότητα 2.3 λίτρων που αποδίδει περισσότερους από 320 ίππους, χωρίς να έχει διευκρινιστεί η ακριβής απόδοσή του. Έμφαση δόθηκε στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, με τους μηχανικούς της Ford να έχουν δημιουργήσει περισσότερο χώρο στο εμπρός μέρος, το οποίο φιλοξενεί το μεγαλύτερο ψυγείο που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ σε Focus. Ο ήχος του είναι απολαυστικός, ειδικά στις υψηλές στροφές, ενώ στην οδηγική απόλαυση συντελεί και το πιο κοντό και άμεσο, μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ένα αυτοκίνητο με τόσο… γκάζι, θα έπρεπε απαραιτήτως να διαθέτει εξελιγμένης τεχνολογίας φρένα και οδική συμπεριφορά που να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση. To Focus RS λοιπόν, διαθέτει αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα 350 χιλιοστών και 4πίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ είναι εφοδιασμένο ελαστικά διαστάσεων 235/35 R19, σε συνεργασία με τη Michelin, για καλύτερη απόδοση στο δρόμο! Ειδικής μνείας ωστόσο, χρίζει το νέο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία “Ford Performance All-Wheel-Drive“, με Dynamic Torque Vectoring και ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε Focus RS! Πρόκειται για ένα “έξυπνο” σύστημα, που βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, τοποθετημένους στο κάθε άκρο του πίσω συστήματος κίνησης. Μέσω αυτών, γίνεται αυτόματα η κατανομή ροπής τόσο εμπρός/πίσω, όσο και μεταξύ των τροχών του πίσω άξονα, στοιχείο που προσφέρει καλύτερη συμπεριφορά και κράτημα σε απαιτητικές συνθήκες. Σημειώνουμε, πως έως και 70% της διαθέσιμης ροπής μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα, τη στιγμή που ακόμη και ολόκληρη η διαθέσιμη ροπή του πίσω άξονα, μπορεί να μεταφερθεί σε κάθε τροχό, ανάλογα με τις ανάγκες.

Η Stateoftheart τεχνολογία του Focus RS δε σταματά εδώ, καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 οδηγικά είδη, μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων. Μπορεί τα “Normal“, “Sport” και “Track” να δηλώνουν απευθείας την ταυτότητά τους, όμως η έκπληξη γίνεται από το “Drift“, που προσφέρει μεταβολή της κατανομής ροπής στην πίστα με τέτοιο τρόπο, ώστε να υποστηρίζονται υπερστροφές ισχύος, οι γνωστές και ως πλαγιολισθήσεις, για βελτίωση των επιδόσεων αλλά κυρίως, για εκτόξευση της αδρεναλίνης! Η τιμή του Focus RS στην Ελλάδα, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη…

Το εξωτερικό “στόλισμα” του Focus RS δεν έχει γίνει με βασικό κριτήριο την εμφάνιση, αλλά την καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Η πίσω αεροτομή, ο εμπρός προφυλακτήρας και συνολικά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου, έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μηδενίζονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και να παρέχεται η βέλτιστη οδική συμπεριφορά!

Σύστημα τετρακίνησης

H τεχνολογία “Ford Performance AllWheelDrive“, με Dynamic Torque Vectoring προσφέρει μια ποιοτική λύση στην προσπάθεια εξεύρεσης της ιδανικής πρόσφυσης αλλά και της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ενεργητικής ασφάλειας, που είναι απαραίτητη για ένα αυτοκίνητο κορυφαίων σε κάθε επίπεδο προδιαγραφών, όπως το Focus RS!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr