Η Ford είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε όλες του τις εκφάνσεις και τα αυτοκίνητά της έχουν γράψει ιστορία από το Le Mans και την F1 ως τα Ράλι. Πρέπει όμως να πούμε πως με το Ράλι Ακρόπολις έχει… ιδιαίτερη σχέση, καθώς τα αυτοκίνητά της έχουν δημιουργήσει παράδοση πολλών δεκαετιών.
Φέτος, ο εθνικός μας αγώνας επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και η παρουσία του Επίσημου Δικτύου Ford, θα είναι ιδιαίτερα δυναμική, αφού δύο οδηγοί-πρωταθλητές, θα διεκδικήσουν το καλύτερο, σε ισάριθμες κατηγορίες.
Παναγιώτης Χατζητσοπάνης – Νίκος Πετρόπουλος: Μεγάλη επιστροφή του Πρωταθλητή και μάλιστα, στο WRC2!
Το πρώτο εξαιρετικό νέο για τους φίλους του Ράλι Ακρόπολις, είναι η επιστροφή στην αγωνιστική δράση του 3 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (2004, 2005, 2008) και από τα μεγαλύτερα ταλέντα που ανέδειξαν τα ελληνικά ράλι, Παναγιώτη Χατζητσοπάνη. Ο Λαμιώτης οδηγός, θα έχει ως συνοδηγό σε ένα τετρακίνητο Ford Fiesta Rally2 MkII τελευταίας εξέλιξης από την M-Sport, που θα είναι βαμμένο στα χρώματα της Ford Ντουλάκης – Επίσημου Εμπόρου Ford στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Νίκο Πετρόπουλο.
Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Βασιλάκης: Οι Πρωταθλητές Χώματος F2 στο Ράλι Ακρόπολις
Ακόμη μια συμμετοχή που θα συγκεντρώσει τα βλέμματα, είναι αυτή των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Βασιλάκη. Οι Πρωταθλητές Ράλι Χώματος F2 (για δικίνητα αυτοκίνητα) του 2020, θα αγωνιστούν με το νέο Ford Fiesta Rally4, έχοντας την υποστήριξη της Ford Car Center.
Μετά από την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, ο Νώντας Καρανικόλας αποφάσισε να ανέβει μια κατηγορία, κάνοντας το επόμενο βήμα. Από το σχεδόν «νορμάλ» Ford Fiesta Rally5, που είχε ο ίδιος κατασκευάσει έχοντας ως βάση ένα πολιτικό Fiesta ST-Line, φέτος έχει ετοιμάσει ένα πιο «καθαρόαιμο αγωνιστικό», το Ford Fiesta Rally4. Με αυτό, θα κάνει ντεμπούτο έχοντας ως συνοδηγό τον Γιώργο Βασιλάκη και στο Ράλι Ακρόπολις, με στόχο την κορυφή ανάμεσα στα δικίνητα αυτοκίνητα. Ο Νώντας Καρανικόλας δήλωσε:”πρώτος στόχος μας είναι να ευχαριστηθούμε τον αγώνα και να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα, αφού άλλωστε το αυτοκίνητό μας, θα είναι από τα μικρότερα που θα βρίσκονται στον πίνακα συμμετεχόντων. Ακόμη και έτσι όμως θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, με σκοπό να κινηθούμε γρήγορα και να βρεθούμε ανάμεσα στα ταχύτερα πληρώματα με δικίνητα αυτοκίνητα”.
Για ακόμη μια φορά, η Ford αποδεικνύει την άρρηκτη σύνδεσή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού τα αυτοκίνητα της εταιρείας αποτελούν την επιλογή των Πρωταθλητών, για συμμετοχή σε έναν από τους πιο φημισμένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC).
Τα αυτοκίνητα
Ford Fiesta Rally2 MkII (πρώην R5)
Κινητήρας: 1,6 λίτρων, 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
Ισχύς: 290 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 475 Nm/4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
Κίνηση: Στους 4 τροχούς
Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 300 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες
Βάρος: 1.230 κιλά
Ford Fiesta Rally4 (πρώην R2)
Κινητήρας: 1 λίτρου, 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Ecoboost
Ισχύς: 213 ίπποι/6.500 σ.α.λ.
Ροπή: 315 Nm/4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Σειριακό 5 σχέσεων Sadev
Κίνηση: Εμπρός
Ανάρτηση: Γόνατα McPherson εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω
Φρένα: Αεριζόμενοι δίσκοι 285 χλστ. /Δίσκοι 280 χλστ.
Βάρος: 1.080 κιλά