Ford: Με νέο όραμα που κάνει τα πράγματα απλούστερα

Η Ford αποκάλυψε το νέο της όραμα που κάνει τη διερεύνηση των δυνατοτήτων, τη δοκιμή, την αγορά και την ιδιοκτησία των προϊόντων της πιο απλή, αλλά και πιο ευχάριστη.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Bring On Tomorrow Live Το νέο όραμα της Ford 2023

Στην εκδήλωση “Bring On Tomorrow Live” στην Κοπεγχάγη της Δανίας, η Ford παρουσίασε τη νέα στρατηγική της στους εμπόρους λιανικής της από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για την παροχή εμπειριών στους μελλοντικούς της πελάτες.

Διαβάστε επίσης – Ford Mustang Mach-E: Με επιτόκιο 0,9% για περιορισμένο αριθμό μοντέλων

Η Ford θα φέρει στην Ευρώπη 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2024, συμπεριλαμβανομένου του νέου οχήματος πολλαπλών δραστηριοτήτων E-Tourneo Courier. Παράλληλα και σε συνεργασία με τους εμπόρους λιανικής πώλησης σε όλη την Ευρώπη, η Ford επανασχεδιάζει πλήρως το “ταξίδι” των πελατών προς την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV), με online πρόσβαση και σημεία επαφής διαθέσιμα σε κάθε βήμα της διαδικασίας.


Η νέα προσέγγιση της αμερικάνικης εταιρείας εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών από την άνεση του σπιτιού.

Διαβάστε επίσης: Η Ford πειραματίζεται με το υδρογόνο για τα επαγγελματικά της

Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις. Και οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματός τους, να έχουν πρόσβαση στη φόρτιση και να κανονίζουν την παραλαβή και την παράδοση του οχήματος για σέρβις με μερικά κλικ στο smartphone τους.

Το νέο όραμα της Ford έρχεται μετά και από έρευνες που πραγματοποίησε, οι οποίες δείχνουν ότι η νέα γενιά καταναλωτών έχει αναπτύξει μία επίσης νέα νοοτροπία όσον αφορά την αγορά ενός αυτοκινήτου εμπνευσμένη από τις διαδικτυακές εμπειρίες αγορών και τόσο προοδευτική όσο και τα οχήματα που θέλουν να έχουν στην κατοχή τους. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των πελατών προτιμούν να κάνουν αγορές online αν η διαδικασία είναι απρόσκοπτη.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι το 77% των αγοραστών αυτοκινήτων προτιμούν σταθερές τιμές, ώστε να γνωρίζουν εκ των προτέρων πόσο θα πληρώσουν και για τι. Γι’ αυτό η Ford κάνει ήδη παρελθόν το “παζάρι” για τους πελάτες στην Ολλανδία με διαφανή τιμολόγηση. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το “μοντέλο πρακτορείου” σε όλη την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν μια σταθερή τιμή είτε πραγματοποιούν αγορές online είτε στο κατάστημα της επιλογής τους.

Η Ford θέλει να αντιμετωπίσει επίσης τον πιο ενοχλητικό, σύμφωνα με την έρευνα “New Car Buyers”, παράγοντα για τους αγοραστές αυτοκινήτων: την αβεβαιότητα σχετικά με την παράδοση του αυτοκινήτου τους. Η ξεκάθαρη επικοινωνία, η διαδικτυακή προβολή της κατάστασης της παραγγελίας και η δυνατότητα να κλείνουν διδακτικά χρονοδιαγράμματα παράδοσης θα βοηθήσουν τους πελάτες να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους.

Παράλληλα, η Ford θα επιτρέπει στους πελάτες να μεταβαίνουν αβίαστα μεταξύ ψηφιακών και πραγματικών σημείων επαφής, όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την ολοκλήρωση του συνόλου των αγορών με λίγα μόνο κλικ χρησιμοποιώντας τα επίσημα διαδικτυακά κανάλια και τους εκθεσιακούς χώρους της Ford, την επίσκεψη σε αντιπροσωπείες και καταστήματα Ford για πληροφορίες και ενημερώσεις από ειδικούς σε θέματα προϊόντων ή έναν συνδυασμό και των δύο.

Με μια καινοτόμο εικονική εμπειρία για το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, η Ford εισήγαγε τα test drives στην ψηφιακή εποχή νωρίτερα φέτος. Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να κλείνουν διαδικτυακά ένα test drive σε πραγματικές συνθήκες, ανάλογα με το πολυάσχολο πρόγραμμά τους, όταν το περιπετειώδες crossover φτάσει στις εκθέσεις αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα οχήματα θα μπορούν να παραδίδονται σε αυτούς φορτισμένα για τουλάχιστον 150 χλμ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.