Ford Mustang Mach-E και τιμές στην Ελλάδα

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά κάνει η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E, διαθέσιμη σε πισωκίνητες αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Mustang Mach-E 2021 τιμές Ελλάδα

Ειδικότερα η Ford Mustang Mach-E, που είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και για το ελληνικό κοινό, ξεκινά από τα 54.487 ευρώ για την βασική πισωκίνητη έκδοση των 269 ίππων και 430 nm ροπής και την μπαταρία χωρητικότητας των 75 kWh.

Ακολουθεί η επίσης πισωκίνητη έκδοση με ισχυρότερο κινητήρα 294 ίππων και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 98 kWh με την τιμή του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Ford, να ξεκινά από τα 60.045 ευρώ.

Έπεται η πρώτη από τις δύο 4κινητες εκδόσεις με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες να αποδίδουν συνολικά 269 ίππους. Φέρει την μικρότερη μπαταρία των 75 kWh και έχει τιμή εκκίνησης τα 60.375 ευρώ.


Η κορυφαία Ford Mustang Mach-E που είναι διαθέσιμη στη χώρα μας αυτή τη στιγμή, εκτός από το σύστημα τετρακίνησης, φέρει την μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες μπαταρίες αλλά και το ισχυρότερο μεταξύ των τεσσάρων ηλεκτρικό σύστημα κίνησης το οποίο αποδίδει 351 ίππους και 580 Nm ροπής. Η τιμή της ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 67.472 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Τα Ford S-Max και Galaxy γίνονται υβριδικά

Τα αποδοτικά συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 χλμ. (πρωτόκολλο WLTP) για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση και μέχρι 540 χλμ. για την τετρακίνητη Mustang Mach-E.

Διαβάστε επίσης – Ford Puma: Με αυτόματο κιβώτιο και οι ήπια υβριδικές εκδόσεις

Η επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσω επιτοίχιου ταχυφορτιστή σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, διαρκεί από το 10% μέχρι το 80% σε περίπου 6 ώρες. Στο βασικό εξοπλισμού του οχήματος περιλαμβάνονται δύο καλώδια φόρτισης, το καλώδιο δημόσιας φόρτισης Ford Public Charge Cable (μήκους 6 μ.) και το καλώδιο Universal Home Charge Cord (μήκους 6,7 μ.) που επιτρέπει τη σύνδεση σε στάνταρ, οικιακές και βιομηχανικές πρίζες 32 A blue για υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης, ακόμα και χωρίς Ford Connected Wallbox.

Η συμβατότητα για ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) προσφέρεται στάνταρ. Όταν φορτίζεται με ισχύ έως 150 kW σε έναν φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία ανακτά κατά μέσο όρο αυτονομία 119 χλμ. με περίπου 10 λεπτά φόρτισης. Η τετρακίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία και τα μοντέλα First Edition θα μπορούν να προσθέσουν κατά μέσο όρο αυτονομία 107 χλμ. με φόρτιση περίπου 10 λεπτών. Τόσο οι πισωκίνητες όσο και οι τετρακίνητες εκδόσεις με extended-range μπαταρία ανακτούν ενέργεια για την πλήρωση του συσσωρευτή από το 10% στο 80% μέσα σε 45 λεπτά.

Όσον αφορά λιγότερο… τεχνολογικά χαρακτηριστικά, ο χώρος αποσκευών πίσω από τα πίσω καθίσματα είναι στα 402 λίτρα και με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.420, ενώ συμπληρώνεται από έναν αποθηκευτικό χώρο στο εμπρός μέρος του οχήματος, που δημιουργείται λόγω της απουσίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτός προσφέρει επιπλέον 81 λίτρα και διαθέτει σύστημα αποστράγγισης του νερού.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η Mustang Mach-E θα συνοδεύεται από πέντε χρόνια δωρεάν πρόσβαση στο κορυφαίο Δίκτυο Φόρτισης FordPass και ένα χρόνο δωρεάν πρόσβαση στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας IONITY.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]