Με σχετική της ανακοίνωση η Ford Ευρώπης επιβεβαίωσε πως η νέα γενιά Transit Custom θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην Τουρκία εκεί όπου θα κατασκευάζεται επίσης το ελαφρύ επαγγελματικό του ενός τόνου της Volkswagen καθώς οι δύο εταιρίες έχουν και σχετική συνεργασία στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Διαβάστε επίσης – Ford Puma: Με αυτόματο κιβώτιο και οι ήπια υβριδικές εκδόσεις
Η γκάμα του νέας γενιάς Ford Transit Custom θα περιλαμβάνει εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ήπια υβριδικά σύνολα κίνησης, plug-in υβριδικά αλλά και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο δεν αποκλείεται να δούμε σε διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με την ισχύ ή/και τη χωρητικότητα της μπαταρίας του.
Η νέα γκάμα με την ονομασία Custom – η οποία περιλαμβάνει το Transit Custom σε έκδοση van και το επιβατικό Tourneo Custom – μπαίνει στην παραγωγή το πρώτο εξάμηνο του 2023, με όλες τις ηλεκτρικές εκδόσεις και των δύο μοντέλων να αποτελούν μέρος της πιο διευρυμένης γκάμας του Transit Custom που προσφέρθηκε ποτέ στο ευρωπαϊκό κοινό.
“Η γκάμα της νέας γενιάς Transit Custom – συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών εκδόσεων – θα ενισχύσει τη θέση της Ford ως τη Νο.1 εταιρεία επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη”, δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης. “Το Transit Custom είναι το κόσμημα στην επαγγελματική μας γκάμα και το κλειδί στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε την εταιρεία στην κατηγορία αυτή καθώς συνεχίζουμε να δημιουργούμε μια βιώσιμη, κερδοφόρα επιχείρηση στην Ευρώπη, ριζωμένη σε ένα ηλεκτρικό μέλλον.”, πρόσθεσε.
Διαβάστε επίσης: Αποκτήστε Ford μέσω διαδικτύου και κερδίστε πολλαπλά οφέλη!
Η Ford ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι ολόκληρη η γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της θα είναι ικανή να εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές, με ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα, έως το 2024, με τα δύο τρίτα των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων Ford να αναμένεται να είναι πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά έως 2030.
Ωστόσο, στην ενδιάμεση περίοδο, η Ford κατανοεί ότι η μετάβαση από τα επαγγελματικά οχήματα με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης σε εκείνα που τροφοδοτούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα, δεν θα πραγματοποιηθεί με μιας. Αυτός είναι κα ο λόγος για τον οποίο μία γκάμα με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα είναι απαραίτητη τώρα.
Το 2020, η Ford ήταν για έκτη συνεχόμενη χρονιά ο πρώτη στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη. Η τάση αυτή συνεχίστηκε και στο 2021, με τη Ford να διατηρεί την ηγετική θέση που κατέχει στην κατηγορία.