Gérard Larrousse

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Γεννημένος στη Λυών της Γαλλίας στις 23 Μαΐου του 1940, o Gérard Larrousse ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό προτού στρέψει την προσοχή του στους αγώνες ταχύτητας σε circuit. Δείχνοντας τις εντυπωσιακές του δυνατότητες σε επίπεδο τεχνικής αλλά και ταχύτητας, κέρδισε το γαλλικό πρωτάθλημα ράλι με Alpine Renault A110.

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες του Gérard Larrousse σε διεθνείς αγώνες ράλι έγιναν με μία Porsche 911. Στο ενεργητικό του έχει να καταγράψει τις νίκες του στον αγώνα Tour de Corse το 1969, τερμάτισε δεύτερος στο Ράλι Μόντε Κάρλο το 1969, 1970 και 1972, ενώ η καλύτερη επίδοση που έχει να επιδείξει σε χωμάτινους αγώνες είναι η έκτη θέση στο RAC Rally του 1970.

Στη συνέχεια τον κέρδισαν οι αγώνες ταχύτητας, πεδίο στο οποίο επικεντρώθηκε με εντυπωσιακό επαγγελματισμό. Όντας στην ίδια ομάδα με τον Vic Elford το 1971, ο Gérard Larrousse κέρδισε τις 12 Ώρες του Sebring με Porsche 917K και το Nürburgring 1.000 km με Porsche 908/03. Θα ακολουθήσουν οι νίκες στις 24 ώρες του Le Mans το 1973 και το 1974 μαζί με τον Henri Pescarolo για την ομάδα Matra-Simca. Επίσης συμμετείχε και σε δύο Grand Prix της Formula 1, κάνοντας το ντεμπούτο του στις 12 Μαΐου 1974 οδηγώντας μία Brabham BT 42s για τη Scuderia Finotto, χωρίς όμως να κερδίσει ούτε έναν βαθμό πρωταθλήματος.


Μετά το πέρας της καριέρας του ως οδηγός αυτοκινήτου συνέχισε να συμμετέχει στη Formula 1 ως αγωνιστικός διευθυντής ομάδας για τη Renault. Αργότερα ίδρυσε τη δική του, ομώνυμη ομάδα της Formula 1, από το 1987 έως το 1994. Η πορεία του στη δημιουργία της δικής του ομάδας δεν ήταν κάτι απλό και εύκολο, ακόμα και για έναν σπουδαίο οδηγό της εποχής του όπως ήταν ο ίδιος. Η πρώτη του προσπάθεια έγινε με την ομάδα Elf Switzerland που συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Formula 2. Από εκεί, η ομάδα του συνέχισε να τρέχει την εργοστασιακή ομάδα της Renault Formula 1 κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών της ως πλήρης εργοστασιακή ομάδα στον χώρο, το 1984 και το 1985.

Η ομώνυμη αγωνιστική του ομάδα, μοιράστηκε επίσης την ιδιοκτησία της στη Formula 1 με διάφορους συνεργάτες σε επίπεδο παροχής κινητήρων, από το 1987 έως το 1994. Όμως, το επιχείρημα της ομάδας του είχε περιορισμένη επιτυχία στη F1, με το καλύτερο αποτέλεσμα αυτό της έκτης θέσης στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών της Formula 1 το 1990. Ωστόσο, η ομάδα αγωνίστηκε μέχρι και το 1994, ενώ ο ίδιος – για να βοηθήσει να τα βγάλει πέρα – αναγκάστηκε να συνεργαστεί με αρκετούς οδηγούς που, ουσιαστικά, επέλεγε λόγω του ότι είχαν χρήματα για να «αγοράσουν» μία θέση σε ομάδα της Formula 1 και όχι για τις ικανότητές τους. Παρ’ όλο που υπήρχαν σχέδια για συμμετοχή στη σεζόν του 1995, η έλλειψη κεφαλαίων σήμαινε ότι η ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί οριστικά από τη Formula 1.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]