GP Γαλλίας: Ασημί κυριαρχία (ξανά)+highlights

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 συνεχίστηκε στις 21-23 Ιουνίου, με τον 8ο γύρο της χρονιάς. H πίστα του Paul Ricard στο Castellet, φιλοξένησε οδηγούς και ομάδες, επιβεβαιώνοντας τα προγνωστικά. Τα οποία ήθελαν τη Mercedes να έχει το πάνω χέρι, γεγονός που οι πιλότοι της γερμανικής ομάδας επιβεβαίωσαν από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

Στον αγώνα της Κυριακής, ο Lewis Hamilton ξεκίνησε από την Pole Position, με τον Valtteri Bottas να τον πλαισιώνει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αφού άναψαν τα πράσινα φώτα, τα ασημένια βέλη της Mercedes έφυγαν μπροστά και ουσιαστικά, στη συνέχεια δεν απειλήθηκαν. Με αυτόν τον τρόπο και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό, ο Hamilton κατέκτησε την 6η φετινή του νίκη. Αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς, ο Βρετανός μπορούμε να πούμε ότι έχει ήδη βάλει πλώρη για τον 6ο παγκόσμιο τίτλο του, καθώς φαντάζει απίθανο να απειληθεί στη συνέχεια. Από την πλευρά του, ο Bottas έπαιξε για ακόμη μια φορά ιδανικά το ρόλο του δεύτερου οδηγού, προσφέροντας το 6ο 1-2 σε 8 αγώνες και 50ό συνολικά, για τη Mercedes.

Στο βάθρο των νικητών, ανέβηκε ακόμη ο Charles Leclerc. Ο νεαρός Μονεγάσκος της Ferrari, ήταν ο μοναδικός που ακολούθησε κατά κάποιο τρόπο τον ρυθμό των Mercedes. Καθώς διατήρησε φρέσκα τα ελαστικά του στο τέλος, έφτασε αρκετά κοντά στον Bottas, χωρίς πάντως να τον απειλήσει με κάποιο προσπέρασμα. Όπως και να ‘χει, ο Leclerc ήταν ο ταχύτερος από κάθε άλλο πιλότο εκτός Mercedes, σε μια πίστα την οποία γνωρίζει καλά -και- λόγω καταγωγής.

Στην τέταρτη θέση της κατάταξης τερμάτισε ο Max Verstappen (Red Bull-Honda), ο οποίος συνεχίζει να παίρνει το maximum από το μονοθέσιό του. Ο νεαρός Ολλανδός, βρέθηκε για ακόμη μια φορά ανάμεσα στους πιλότους της Scuderia, αποδεικνύοντας ότι έχει ωριμάσει αισθητά σε σύγκριση με παλαιότερες χρονιές. Πίσω του βρέθηκε ο Sebastian Vettel, που είχε ένα δύσκολο τριήμερο. Η αρχή έγινε πριν τον αγώνα, όταν έγινε γνωστό πως η FIA δε θα επανεξετάσει την ποινή του, για το επεισοδιακό GP Καναδά. Στις κατατακτήριες δοκιμές, ένα λάθος του “χάλασε” τον γρήγορο γύρο, οπότε κατετάγη 7ος. Έτσι, η 5η θέση ήρθε ως αναμενόμενο αποτέλεσμα, με μοναδική παρηγοριά για το Γερμανό, την επίτευξη του ταχύτερου γύρου, που του χάρισε έναν επιπλέον βαθμό.

Η μάχη της ημέρας, έγινε στον τελευταίο γύρο, με πρωταγωνιστές του Lando Norris, Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen και Nico Hulkenberg

Στη θέση των “best of the rest” βρέθηκε ο Carlos Sainz (McLaren-Renault), πιστοποιώντας τη σαφή βελτίωση της ιστορικής ομάδας. Μόλις ολοκληρώθηκε ο αγώνας, στην 7η θέση είχε τερματίσει ο Daniel Ricciardo (Renault). Ωστόσο, ο Αυστραλός δέχθηκε δύο διαφορετικές ποινές, 5 δευτερολέπτων έκαστη, για συμβάντα κατά τον τελευταίο γύρο. Όντας μέρος μιας μάχης μεταξύ πολλών μονοθεσίων, ο Ricciardo βρέθηκε δύο φορές εκτός πίστας. Αρχικά προσπαθώντας να περάσει τον Lando Norris (McLaren-Renault) και έπειτα, τον Kimi Raikkonen (Alfa Romeo Racing). Αν και πέτυχε τα προσπεράσματα, θεωρήθηκε πως η κίνηση εκτός πίστας του έδωσε πλεονέκτημα και άρα, έλαβε συνολικά 10 δευτερόλεπτα ποινής, που τον έριξαν εκτός δεκάδας.

Δείτε η μάχη, από το cockpit της Renault του Nico Hulkenberg

Έτσι, στην 7η θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen (Alfa Romeo Racing), με τους Nico Hulkenberg (Renault), Lando Norris (McLaren-Renault) και Pierre Gasly (Red Bull-Honda) να συμπληρώνουν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 δεν κάνει διάλειμμα, καθώς η συνέχεια θα δοθεί το τριήμερο 28-30 Ιουνίου, στην Αυστρία.

Δείτε τα highlights του GP Γαλλίας

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr