Μεγαλεπήβολα και φιλόδοξα είναι τα σχέδια της Opel, καθώς συνεχίζει την… επεκτατική της πολιτική, επιστρέφοντας στην αγορά της Ιαπωνίας. Έτσι, από του χρόνου θα προσφέρει σε αυτήν τα Corsa (ίσως με διαφορετικό όνομα στην Ιαπωνία), Combo Life και Grandland X, ενώ μελλοντικά θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.
Δείτε ακόμη: Μισός αιώνας Opel Ascona και Manta
«Η Ιαπωνική αγορά αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η Opel απολαμβάνει εξαιρετική φήμη ως γερμανική μάρκα. Για αυτό, η επιστροφή μας στην Ιαπωνία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των κερδοφόρων εξαγωγών μας – κάτι το οποίο υποσχεθήκαμε στο στρατηγικό μας σχέδιο PACE!. Η Opel γίνεται παγκόσμια – και η επιστροφή μας στην Ιαπωνία το αποδεικνύει» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.
Διαβάστε επίσης: Έφυγε ο “πατέρας” του Opel GT
Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά.
Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα. Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο PSA να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες.
Επιπλέον, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.
Σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στο δελτίο τύπου της Opel, “μία ολοκληρωμένη εξαγωγική τακτική είναι από τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου PACE! της Opel/Vauxhall. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel θα προέρχεται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές Ασίας, Αφρικής και Ν. Αμερικής όπου ήδη δραστηριοποιείται σήμερα, ενώ θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές μέχρι το 2022. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η επιστροφή στη Ρωσία και η έναρξη εξαγωγών σε Κολομβία και Εκουαδόρ”.
Εμείς δεν έχουμε παρά να ευχηθούμε στην Opel καλή επιτυχία στο εγχείρημά της στην δύσκολη, ιδιαίτερη και απαιτητική αγορά της Ιαπωνίας.