H Porsche Cayenne E-Hybrid με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία

Με τη νέα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία της, η plug-in υβριδική Porsche Cayenne αυξάνει σημαντικά την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της.

Βρείτε μας στο
porsche cayenne e-hybrid 2020

Ειδικότερα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της Porsche, οι plug-in Cayenne E-Hybrid αναβαθμίζουν το υβριδικό σύστημα κίνησης τους με μπαταρία που αυξάνει κατά 30% την απόσταση που μπορούν να καλύψουν κινούμενες αποκλειστικά με ρεύμα.

Διαβάστε επίσης: Νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, η ισχυρότερη όλων

Η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου της Cayenne E-Hybrid αυξάνει τη χωρητικότητα της από τα 14,1 kWh στα 17,9 kWh και σύμφωνα με τους Γερμανούς, στον αστικό κύκλο του πρότυπου WLTP, η ηλεκτρική αυτονομία της ανέρχεται πλέον στα 48 χλμ. Για την έκδοση Turbo S E-Hybrid η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τώρα στα 42 χλμ. με τους Γερμανούς να αναφέρουν ότι έτσι οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της Cayenne εντάσσονται πλέον στη Γερμανία στα αυτοκίνητα που μπορούν να εξαιρεθούν από συγκεκριμένους εταιρικούς φόρους αλλά και να λάβουν σηματοδότηση “E” στην πινακίδα τους.

Να υπενθυμίσουμε πως το ηλεκτρικό “κομμάτι” του υβριδικού συστήματος κίνησης της Caynenne αποτελείται από έναν ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 136 ίππους και 400 Nm ροπής, με τον κινητήρα να έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic S. Με αυτό το μοτέρ το γερμανικό SUV μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Porsche 911 Turbo (993) – Η τελευταία των αερόψυκτων “Μοϊκανών”

Στην έκδοση E-Hybrid, ο ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν τρίλιτρο V6 turbo που αποδίδει 340 ίππους με τη συνδυασμένη απόδοση να ανέρχεται στους 462 ίππους, ενώ στην Turbo S E-Hybrid έκδοση η συνδυασμένη απόδοση εκτοξεύεται στους 680 ίππους χάρη στον τετράλιτρο V8 με τα δύο τούρμπο.

Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο σύστημα φόρτισης της μπαταρίας με στόχο την αποδοτικότερη φόρτιση της σε όλες τις συνθήκες.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr