Νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, η ισχυρότερη όλων

Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid των 700 ίππων είναι η νέα κορυφαία έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου μοντέλου των Γερμανών.

Βρείτε μας στο
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Η Porsche μας παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη Panamera και τώρα προσθέτει τρεις νέες εκδόσεις στη γκάμα του μοντέλου μεταξύ των οποίων και την κορυφαία από πλευράς απόδοσης Turbo S E-Hybrid που έρχεται να πάρει τη θέση της πάνω από τη “συμβατική” Turbo S των 630 ίππων.

Η νέα plug-in Turbo S E-Hybrid συνδυάζει τον τετράλιτρο V8 με τα δύο turbos της με έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος είναι ενσωματωμένος με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων των Γερμανών και κάνει την εμφάνιση του και στις υπόλοιπες plug-in υβριδικές Panamera. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος μαζί με το πακέτο Sport Chrono ανέρχεται στους 700 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 870 Nm, ενώ η συστοιχία των μπαταριών ιόντων λιθίου έχει αυξήσει τη χωρητικότητα της κατά 30% έναντι της προηγούμενης γενιάς, στα 17,9 kWh.

Διαβάστε επίσης: Ανανέωση και νέα κορυφαία έκδοση 630 ίππων για την Porsche Panamera

Η Porsche ανακοινώνει βελτιωμένη επίδοση στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,2 δευτερόλεπτα έναντι του προηγούμενου μοντέλου με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται τώρα σε 3,2 δεύτερα. Αύξηση παρατηρείται και στην τελική, κατά 5 χλμ./ώρα στα 315 χλμ./ώρα. Κατά το πρότυπο WLTP η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της Turbo S E-Hybrid στην πόλη μπορεί να φτάσει έως και τα 50 χλμ.

Έναντι του μοντέλου που θα αντικαταστήσει στη γκάμα των Panamera η νέα Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από το ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τα ελαφρώς διαφορετικής σχεδίαση φωτιστικά σώματα, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η πίσω φωτεινή μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα. Στις επιλογές των ενδιαφερόμενων έρχονται να προστεθούν επίσης δύο νέα χρώματα αλλά και τρία νέα σχέδια για τις ζάντες διαθέσιμα με διάμετρο στις 20 και 21 ίντσες.

Ο αέρας ανανέωσης “φύσηξε” και στο Porsche Communication Management (PCM), το σύστημα πολυμέσων της Panamera που φέρει τώρα οθόνη υψηλότερης ανάλυσης αλλά και βελτιωμένες επιπλέον ψηφιακές λειτουργίες και υπηρεσίες όπως είναι το online σύστημα φωνητικών εντολών Voice Pilot, το ασύρματο Apple CarPlay και τα βελτιωμένα συστήματα ανίχνευσης κινδύνων. Στον στάνταρ εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης ανήκουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς της Pananamera όπως το Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης Power Steering Plus, ενώ στον εξοπλισμό βλέπουμε και τα κεραμικά φρένα των Γερμανών.

Διαβάστε επίσης: Porsche Panamera, νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring

Επόμενη plug-in υβριδική έκδοση που έρχεται να προστεθεί στη γκάμα της τετράθυρης Porsche είναι η Panamera 4 E-Hybrid, η οποία τοποθετείται κάτω από την Panamera 4S E-Hybrid των 560 ίππων και 750 Nm ροπής. Στην νέα έκδοση η απόδοση του V6 των 2,9 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές ανέρχεται στους 330 ίππους και σε συνεργασία με το παραπάνω ηλεκτρικό μοτέρ η συνδυασμένη απόδοση φτάνει στους 462 ίππους. Για τα 0-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 4,4 δευτερόλεπτα, η τελική φτάνει στα 280 χλμ./ώρα ενώ η ηλεκτρική αυτονομία σε αυτή τη περίπτωση μπορεί να φτάσει έως και τα 56 χλμ.

H τρίτη και τελευταία μέχρι στιγμής έκδοση είναι η 4S που φέρει μόνο τον 6κύλινδρο δίτουρμπο κινητήρα των 2,9 λίτρων με την απόδοση για την περίσταση να ανέρχεται τους 440 ίππους με τη βοήθεια του πακέτου Sport Chrono. Έναντι του μοντέλου που θα αντικαταστήσει η τελική της 4S έχει αυξηθεί κατά έξι χιλιόμετρα στα 295 χλμ./ώρα και για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 4,1 δευτερόλεπτα, ένα δέκατο λιγότερο σε σχέση με πριν. Φυσικά όπως και υπόλοιπες εκδόσεις της ανανεωμένης Panamera το μοντέλο υιοθετεί όλες τις κοινές αλλαγές αναφορικά με την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών και μη συστημάτων του αλλά και τις αλλαγές που έχουν να κάνουν με το αισθητικό κομμάτι.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr