Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των ηλεκτρικών να έχει φουντώσει για την Tesla τόσο στα πάτρια εδάφη όσο και σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού, η αμερικάνικη εταιρία προχωρά στην αποκάλυψη του ανανεωμένου Model S με εκδόσεις που φτάνουν έως και τους 1.100 ίππους. και αυξημένη αυτονομία.
Διαβάστε επίσης – Γερμανία: Ποια είναι η μόνη μάρκα με αύξηση πωλήσεων το 2020;
Οι αλλαγές στο αμάξωμα του Model S είναι περιορισμένες και δεν αλλάζουν αισθητά την εικόνα που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος, η οποία είναι σχεδόν ίδια από το 2012 όταν και παρουσιάστηκε το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Ελαφρώς πιο τονισμένα φτερά, μικρή αναθεώρηση για την εμπρός μάσκα και νέας σχεδίασης ζάντες είναι τα κύρια σημεία αλλαγής με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να παραμένει στο κορυφαίο 0,208.
Οι μεγάλες αλλαγές αφορούν στο εσωτερικό που αποκτά μια πιο hi-end εικόνα χάρη στη χρήση πιο λιτών σχεδιαστικών γραμμών, σαφώς περισσότερου ξύλου για το ταμπλό και την κονσόλα αλλά και την τοποθέτηση της τεράστιας οθόνης αφής των 17 ιντσών οριζόντια, αντί κάθετα που ήταν μέχρι τώρα.
Highlight του εσωτερικού, οι κρυφοί αεραγωγοί που δεν επηρεάζουν τις γραμμές του ταμπλό και φυσικά το νέο τριάκτινο τιμόνι από το οποίο “απουσιάζει” το μεγαλύτερο μέρος της στεφάνης. Πίσω από αυτό, η οθόνη πληροφοριών του οδηγού είναι 12,3 ιντσών.
Ηλεκτρικό Lucid Air: Έως 1.080 ίππους σε τιμή ευκαιρίας…
Αναφορικά με τις εκδόσεις το “βασικό” 4κίνητο Model S Long Range με τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και τους 670 ίππους έχει αυτονομία 663 χλμ. κατά το αμερικάνικο πρότυπο EPA και επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. με την τελική του να φτάνει στα 250 χλμ./ώρα.
Το ισχυρότερο Model S Plaid των 1.020 ίππων με τους τρεις κινητήρες χρειάζεται μόλις 2,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και η αυτονομία του φτάνει στα 628 χλμ., ενώ η τελική του ανέρχεται στα 322 χλμ./ώρα.
Πάνω από αυτές τις δύο εκδόσεις βλέπουμε την ακόμη ισχυρότερη Plaid+ των 1.100 ίππων, η οποία, χάρη στη μεγαλύτερ συστοιχία μπαταριών της έχει αυτονομία 837 χλμ. με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται κάτω από τα 2,1 δευτερόλεπτα της προηγούμενης έκδοσης (δεν υπάρχει ακριβές νούμερο) και την τελική να “παραμένει” στα 322 χλμ./ώρα.