High tech συνεργασία για τη Mercedes

H Mercedes-AMG Petronas Motorsport ανακοίνωσε τη συμφωνία με την CrowdStrike, εταιρεία που θα είναι υπεύθυνη για την προστασία της γερμανικής ομάδας από ηλεκτρονικές επιθέσεις, τις επονομαζόμενες ως cyberattacks...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Καθώς η Formula 1 έχει μετατραπεί σε κινητό εργαστήριο υψηλής τεχνολογίας, οι ομάδες κάνουν ότι μπορούν ώστε να προστατεύσουν ένα σημαντικό μέρος της περιουσίας τους, που είναι οι βάσεις δεδομένων. Σε αυτό το πλαίσιο, η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την CrowdStrike® Inc., κορυφαία εταιρεία στο χώρο της προστασίας βάσεων δεδομένων που αποθηκεύονται σε cloud. Η γερμανική ομάδα θα χρησιμοποιεί την τεχνολογική πλατφόρμα και τις υπηρεσίες της CrowdStrike τόσο στην πίστα, όσο και στο τεχνολογικό της κέντρο που στεγάζεται στο Brackley του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Formula 1 είναι ένα σπορ με πολύ τεχνολογία, όπου η πνευματική ιδιοκτησία είναι θεμελιώδης στη δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος“, δήλωσε ο Toto Wolff, επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG Petronas Motorsport. “Για να κερδίσουμε, απαιτείται πλήρης εμπιστοσύνη στις πληροφορίες και τις υποδομές της ομάδας μας. Είμαι ενθουσιασμένος που θα έχουμε την CrowdStrike ως πάροχο και συνεργάτη κυβερνασφάλειας.

Η Formula 1 είναι ένα σπορ που απαιτεί μεγάλο αριθμό δεδομένων και οι ομάδες που κερδίζουν, ξέρουν πως διαθέτοντας και προστατεύοντας μεγάλο αριθμό σημαντικών δεδομένων, μπορούν να δημιουργήσουν ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα“, είπε ο George Kurtz, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Crowdstrike. “Πιστεύουμε ότι η συνεργασία μεταξύ της Mercedes-AMG Petronas Motorsport και της CrowdStrike θέτει νέες βάσεις στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και την κυβερνασφάλεια. Μια παγκόσμια πρωταθλήτρια αναζητά την τελειότητα σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόσμο όπως αυτός της Formula 1 και στρέφεται σε έναν παγκόσμιο ηγέτη της κυβερνασφάλειας, με στόχο να προστατεύσει την ογκώδη υποδομή σε δεδομένα, που προκύπτει κατά τη διάρκεια ενός αγώνα ή μίας σεζόν.


Η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 διαχειρίζεται τεράστιες ποσότητες πληροφορίας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι κάθε αυτοκίνητο παράγει περίπου 500 GB δεδομένων σε ένα μέσο Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει Grand Prix, καθώς και επιπλέον 5-10 TB δεδομένων ανά εβδομάδα στο εργοστάσιο. Επιπλέον, η ομάδα διαθέτει ένα περίπλοκο δίκτυο διαχείρισης εργασιών, που είναι διασπασμένο σε ανθρώπινο δυναμικό και εγκαταστάσεις, μέσω μιας δομής που θα μπορούσε να δίνει δικαίωμα για επιθέσεις από hackers.

Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα ανά τον κόσμο αποτελούν στόχο για διάσπαρτες κυβερνοεπιθέσεις και όσο πιο επιτυχημένη είναι μια ομάδα, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να γίνει στόχος hackers ή ανθρώπων του ηλεκτρονικού εγκλήματος που αναζητούν δεδομένα πνευματικής ιδιοκτησίας ή μεγάλης δυναμικής,πρόσθεσε ο Kurtz. “H CrowdStrike είναι ενθουσιασμένη που θα αποτελέσει την ομάδα προστασίας έναντι επιθέσεων που θα μπορούσαν να καταστρέψουν τη φήμη και τη λειτουργία της Mercedes-AMG Petronas Motorsport, επιτρέποντας στην ομάδα να εστιάσει σε αυτό που κάνει καλύτερα: να κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα.

Με αυτή τη συμφωνία, η CrowdStrike έγινε ο 5ος συνεργάτης της Mercedes-AMG Petronas Motorsport με έδρα στην περίφημη Silicon Valley, γεγονός που καταδεικνύει τη διαρκώς αυξανόμενη διείσδυση της γερμανικής ομάδας στον ψηφιακό κόσμο. Από τη στιγμή που οι βάσεις δεδομένων είναι τόσο σημαντικές, η Mercedes έχει εστιάσει σε υψηλού τεχνολογικού επιπέδου συνεργασίες, για πλήρη αξιοποίηση των δεδομένων με απώτερο στόχο να βελτιώσει τις επιδόσεις και την αξιοπιστία της.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]