Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS diesel

Η Honda ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του 1.6 i-DTEC 120 PS diesel για τη νέα σειρά Civic, πετυχαίνοντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.

Βρείτε μας στο


Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback, που παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic, «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο». Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στιλ και ευέλικτης πρακτικότητας – με έμφαση σε μία απολαυστική δυναμική συμπεριφορά.

Ξεχωριστή προσοχή δόθηκε στις βάσεις της ανάρτησης, προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ακαμψία και η αποτελεσματικότητα. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda, υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ μπροστά και πίσω προσφέρουν ανώτερη απόσβεση και έλεγχο των κραδασμών του πλαισίου. Μάλιστα, ορισμένα κορυφαία μοντέλα σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέτουν ένα προηγμένο σύστημα προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο με το 2014 Civic Tourer.

Το ενδιαφέρον είναι στα του κινητήρα βέβαια. Οι βελτιώσεις στον 1.6 λτ. diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.

Ο νέος 1.6 i-DTEC διαθέτει επεξεργασία «super plateau honing», που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους, δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια, χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή νέας σχεδίασης με μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής, ενώ είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Τέλος, το Honda Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 γρ./χλμ. (Civic Sedan) και 93 γρ./χλμ. (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).

Σε επίπεδο χώρων, στο Civic, που έχει ένα πιο μακρύ και φαρδύ πάτωμα και μακρύτερο μεταξόνιο, οι επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Ο χώρος αποσκευών του Civic hatchback παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα με 478 λίτρα και χαρακτηρίζεται από την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του.

mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: tefthymiou@traction.gr