Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS diesel

Η Honda ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του 1.6 i-DTEC 120 PS diesel για τη νέα σειρά Civic, πετυχαίνοντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.

Η νέα δέκατη γενιά του Honda Civic είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback, που παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του πρώτου Civic, «ενός αυτοκινήτου για όλους τους ανθρώπους και όλο τον κόσμο». Είναι ένας συνδυασμός ιδιαίτερης σχεδίασης, σπορτίφ στιλ και ευέλικτης πρακτικότητας – με έμφαση σε μία απολαυστική δυναμική συμπεριφορά.

Ξεχωριστή προσοχή δόθηκε στις βάσεις της ανάρτησης, προκειμένου να διασφαλιστεί η βέλτιστη ακαμψία και η αποτελεσματικότητα. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Honda, υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ μπροστά και πίσω προσφέρουν ανώτερη απόσβεση και έλεγχο των κραδασμών του πλαισίου. Μάλιστα, ορισμένα κορυφαία μοντέλα σε επίπεδο εξοπλισμού διαθέτουν ένα προηγμένο σύστημα προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων τεσσάρων σημείων, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο με το 2014 Civic Tourer.

Το ενδιαφέρον είναι στα του κινητήρα βέβαια. Οι βελτιώσεις στον 1.6 λτ. diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Κύριος στόχος για τους μηχανικούς εξέλιξης της Honda που είχαν δουλέψει στον προηγούμενο 1.6 i-DTEC ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα. Με το νέο, αναβαθμισμένο 1.6 i-DTEC, η εξέλιξη έχει προχωρήσει κατά ένα βήμα με πρόσθετες τεχνολογίες μείωσης τριβών.

Ο νέος 1.6 i-DTEC διαθέτει επεξεργασία «super plateau honing», που μειώνει τις τριβές ανάμεσα στα έμβολα και στους κυλίνδρους, δημιουργώντας μία πολύ ομαλή επιφάνεια, χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή νέας σχεδίασης με μεταβλητή γεωμετρία φτερωτής, ενώ είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Τέλος, το Honda Civic 1.6 i-DTEC είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το σύστημα της Honda Idle Stop. Αυτό μειώνει τη συνολική κατανάλωση και συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 μόλις 91 γρ./χλμ. (Civic Sedan) και 93 γρ./χλμ. (Civic Hatchback), σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC).

Σε επίπεδο χώρων, στο Civic, που έχει ένα πιο μακρύ και φαρδύ πάτωμα και μακρύτερο μεταξόνιο, οι επιβάτες των εμπρός και πίσω καθισμάτων απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Ο χώρος αποσκευών του Civic hatchback παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα με 478 λίτρα και χαρακτηρίζεται από την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν αποκαλύφθηκε η τεχνολογία TwinPower Turbo της βαυαρικής φίρμας, δημιουργήθηκαν παρερμηνείες. Ας δούμε τι είναι και αν έχει σχέση με το twin-turbo......
Δείτε πώς διαμορφώθηκαν οι ταξινομήσεις στην ελληνική αγορά δικύκλου τον Αύγουστο αλλά και από την αρχή της χρονιάς σε επίπεδο εταιρειών....
Αρκετά πριν ανακαλυφθούν τα GPS η Honda είχε δημιουργήσει το δικό της σύστημα πλοήγησης, το οποίο θεωρείται ο πατέρας των σύγχρονων navi. Ας το δούμε....
Ήταν η τεχνολογία που εξάλειψε το turbo-lag και την είδαμε για πρώτη φορά στο Mazda RX-7. Ώρα να μάθουμε τι είναι το twin-scroll turbo και...
Έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση, αλλά και στην πρακτικότητα! Δείτε πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το φθηνότερο Honda......
Diesel σημαίνει οικονομία καυσίμου! Δείτε τα δέκα μοντέλα με την χαμηλότερη κατανάλωση πετρελαίου στην ελληνική αγορά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Fiat 600e

Αυτό είναι το FIAT με την μεγαλύτερη έκπτωση – Συνολικό όφελος 6.500 ευρώ

Ford Puma Gen-E

Το B-SUV με τους κορυφαίους χώρους – Περισσότερα λίτρα και από station wagon

Ford Mustang Mach-E GT California Special 2026

Νέα έκδοση για το SUV των 487 ίππων – Τα χαρακτηριστικά που την ξεχωρίζουν