Honda CRF1000L Adventure Sports

Όταν βγεις στον πηγαιμό για την περιπέτεια, τα βενζινάδικα σπανίζουν. Αυτό όμως δεν είναι κάτι που απασχολεί τη νέα Honda Africa Twin, που με την έκδοση Adventure Sports επιστρέφει στον θρόνο της «Africa Queen».

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τρεις δεκαετίες συμπλήρωσε φέτος το εμπνευσμένο όνομα της Honda Africa Twin. Μπορεί η σύγχρονη εκδοχή να μην έχει τίποτε κοινό με την πρωτοπόρο των mega onoff του 1988, ωστόσο η αίσθηση που προκαλεί είναι ανάλογη. Στην πρώτη εκδοχή τής σύγχρονης Africa οι επιλογές ήταν τέτοιες που αν μη τι άλλο κέντρισαν το ενδιαφέρον. Η αυτόματη μετάδοση με το διαρκώς εξελισσόμενο σύστημα διπλού συμπλέκτη εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα «εκτός δρόμου» και αυτό γέννησε αρκετά ερωτήματα ως προς την αποτελεσματικότητά του. Ωστόσο όταν συστρατεύεται ο «αφρός» του HRC – το αγωνιστικό τμήμα εξέλιξης της εταιρείας – για να βάλει την υπογραφή του, τότε το αποτέλεσμα αναμένεται να εντυπωσιάσει. Όπως κι έγινε. Ψηλές αναρτήσεις, μεγάλοι τροχοί και μαζεμένες διαστάσεις, έδιναν σαφές στίγμα των χωμάτινων προθέσεων και της αποστολής της CRF 1000 L, Africa Twin. Τώρα, δύο χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση, οι επεμβάσεις έρχονται να ξεκαθαρίσουν όλους τους λογαριασμούς και τις αμφιβολίες για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας να κινηθεί σε διαδρομές πραγματικής περιπέτειας, σε δρόμους κακοτράχαλους και απαιτητικούς.

Το 2018, η Honda Africa Twin απέκτησε δίδυμο αδελφό, που δίπλα στη γνώριμη ανανεωμένη «απλή» Africa ήρθε να «αγωνιστεί» και η άγριας ομορφιάς και πληθωρικών δυνατοτήτων Adventure Sports. Υπάρχει πάντα και το βασικό μοντέλο, που έχει δεχτεί ανάλογες βελτιώσεις. Το εμφανέστερο χαρακτηριστικό της νέας είναι το νέο ρεζερβουάρ, που αύξησε τη χωρητικότητά του κατά 5,2 λίτρα, φτάνοντας τα 24,2. Χωρίς να πάρει όγκο στην περιοχή των ποδιών, η Honda κατάφερε έτσι να αυξήσει την αυτονομία σε δυσθεώρητα ύψη. Ακόμη κι αν η θρυλούμενη αυτονομία των 500 χιλιομέτρων μπορεί να επιτευχθεί μόνο με ήπια και οικονομική οδήγηση, η ευκολία που περνά τα 400 χιλιόμετρα ακόμη και με σκληρή χρήση εντυπωσιάζει εξίσου. Περισσότερο κι από το «big tank» τη νέα Africa χαρακτηρίζουν οι υπόλοιπες χωμάτινου προορισμού παρεμβάσεις. Οι αναρτήσεις υψώθηκαν κατά 2,2 mm φτάνοντας στα 250 mm εμπρός και 240 πίσω, νούμερα που πολύ σπάνια έχουν εμφανιστεί σε μεγάλη onoff. Ανάλογα μεγάλωσε και η απόσταση από το έδαφος στα 270 mm, που εξασφαλίζει δύσκολα περάσματα χωρίς να βρει κάτω η «κοιλιά». Ακόμη κι αν συμβεί αυτό, όμως, μια μεγάλη και ανθεκτική ποδιά αλουμινίου θα αναλάβει να προστατεύσει το κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.

Μοιραία θα περίμενε κανείς να αυξηθεί και το ύψος της σέλας, όμως αυτό ανέβηκε ακόμη περισσότερο και από το αναμενόμενο! Στα 920 mm πλέον η σέλα δεν έχει ανταγωνιστή σήμερα και αυτό είναι τολμηρό όσο και λειτουργικό. Μια γνήσια μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου οφείλει να έχει ψηλή θέση οδήγησης, ώστε να διευκολύνει και την όρθια στάση οδήγησης, αλλά και να προσδίδει μικρότερες κλίσεις στις στροφές. Διατηρώντας τη θέση του οδηγού τόσο ψηλά, η Africa χρειάζεται να γείρει λιγότερο στις στροφές, αυξάνοντας την πρόσφυση των ελαστικών, ενώ βελτιώνει σημαντικά την εποπτεία του δρόμου στην καθημερινότητα. Έτσι ένα ακόμη πλεονέκτημα της Africa έρχεται από την ευελιξία στις εναλλαγές στροφών που εξ ορισμού αποτελούν το μοναδικό μειονέκτημα όταν το κέντρο βάρους είναι τοποθετημένο ψηλά.


Η σέλα πλέον είναι επίπεδη, φαρδιά και άνετη για οδηγό και συνεπιβάτη, ωστόσο τα 920 mm του ύψους της μπορούν να μειωθούν στα 900 mm τοποθετώντας το τμήμα του οδηγού στη χαμηλότερη θέση. Ακόμη κι εκεί όμως η Africa έχει την ψηλότερη θέση οδήγησης της αγοράς.

Για να ολοκληρωθεί το στήσιμο της μοτοσυκλέτας για τη νέα αποστολή του, το τιμόνι έχει έρθει 32,5 mm ψηλότερα και 5 mm πιο κοντά στον αναβάτη. Τα μαρσπιέ επίσης είναι νέα και φαρδύτερα, ώστε να διευκολύνουν την όρθια οδήγηση, αν και εδώ εντοπίζεται η βελτίωση που θα δεχτεί το επόμενο μοντέλο: η ιδανική τους θέση είναι περίπου 20 mm πιο πίσω. Ο εξοπλισμός της «ειδικής» αυτής έκδοσης συμπληρώνει τον χαρακτήρα περιπέτειας με πλήθος αξεσουάρ, θερμαινόμενα γκριπ, το μεγαλύτερο φέρινγκ και τις έτοιμες βάσεις για πλευρικές βαλίτσες. Από την άλλη μεριά, πληθωρικές είναι οι παρεμβάσεις και στα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας.

Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό (Ride by Wire) αξιοποιώντας τις πληροφορίες που δέχεται από τον βαθμό αλλά και τον ρυθμό ανοίγματος, ώστε να «αποφασίσει» (μεταξύ άλλων) την επιλογή της κατάλληλης σχέσης στο κιβώτιο. Αναγνωρίζει αν κινείται σε ανηφόρα ή κατηφόρα, αν κινείται σε ρυθμούς πορείας ή sport οδήγησης, και ανάλογα φροντίζει για την αυτονομία αλλά και για την ικανοποίηση του οδηγού. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, Tour, Urban και Gravel, ειδικά για κίνηση στο χώμα, ενώ υπάρχει ένα ακόμη, το User, όπου ο οδηγός μπορεί να φτιάξει τις δικές του παραμέτρους, όπως εκείνος επιθυμεί.

Πέρα από την απόδοση, οι διαφορετικές χαρτογραφήσεις αλλάζουν ταυτόχρονα το «φρένο» του κινητήρα αλλά και τον βαθμό παρέμβασης του ανανεωμένου, ρυθμιζόμενου σε μεγαλύτερο εύρος, traction control. Το HSTC – Honda Selectable Torque Control ρυθμίζεται σε επτά στάδια, έναντι τριών στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ μπορεί πάντα να απενεργοποιηθεί. Η νέα Africa συνεχίζει την επιλογή να μείνει μακριά από το κυνήγι των ίππων με σκοπό την έκδοση μοντέλου με δυνατότητα οδήγησης και με δίπλωμα κατηγορίας Α2. Κάτι που θα μπορούσε να συμβεί μόνο αν το «μητρικό» μοντέλο δεν ξεπερνά τους 94 ίππους. Η Honda λοιπόν δηλώνει τόσους, αλλά κανείς δεν βάζει στοίχημα ότι στο δυναμόμετρο μπορεί να δείξει και περισσότερους… Οπότε, παρά τις αλλαγές, η ονομαστική απόδοση του κινητήρα παραμένει στα 70 Kw (95 ίπποι περίπου) και 10,1 κιλά ροπής στις 7.500 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Ένα από τα πολλά μοναδικά χαρακτηριστικά της νέας Honda Africa Twin είναι το απρόσμενα μεγάλο στρίψιμο του τιμονιού, που της δίνει σημαντικό πλεονέκτημα στην κίνηση τόσο στον ασφυκτικό κλοιό της πόλης όσο και σε πραγματικά off road διαδρομές.

Η Honda είχε βάλει στόχο να επιστρέψει στη «χωμάτινη» αρένα των μοτοσυκλετών περιπέτειας όχι με λόγια, αλλά με έργα. Η Adventure Sports αποκαλύπτει τον λόγο αλλά και τον τρόπο που το πέτυχε. Ο ανταγωνισμός έχει γίνει πια πολύ σκληρός, ωστόσο όταν μιλάμε πλέον για την πιο «χωμάτινη», γνήσια περιπετειώδη onoff σήμερα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή είναι η Africa Twin Adventure Sports

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]