Το Honda HR-V πριν μερικά χρόνια επέστρεψε στα αυτοκινητικά δρώμενα, έπειτα από πολυετή απουσία, καθώς η Honda έκρινε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή για να το επαναφέρει στο προσκήνιο. Λίγο καιρό πριν μάλιστα είδαμε και την ανανεωμένη έκδοσή του, ενώ πλέον η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε πως ειδικά για την αγορά της Ευρώπης, το HR-V θα έχει κάτω από το καπό του το ισχυρότερο μοτέρ που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτό.
Αυτό θα είναι το 1.5 VTEC Turbo το οποίο μας συστήθηκε στο νέο Civic και έχει απόδοση 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπή από τις 1.900 έως και τις 5.000 σ.α.λ. Τα χαρακτηριστικά του παραμένουν τα ίδια και στην περίπτωση του HR-V, τουλάχιστον όσον αφορά στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Γιατί στην έκδοση με το αυτόματο CVT κιβώτιο, η ροπή περιορίζεται στα 220 Nm.
Το Honda HR-V Sport, όπως θα είναι η πλήρης ονομασία του, θα έχει αλλαγές στην ανάρτησή του, οι οποίες υπαγορεύτηκαν από την αυξημένη ιπποδύναμη. Συγκεκριμένα θα εξοπλίζεται με το Performance Damper το οποίο υπόσχεται βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, μειωμένες κλίσεις και άμεσες αντιδράσεις. Αλλαγές υπάρχουν και στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο υπόσχεται αμεσότερη απόκριση.
Οι αλλαγές σχεδιαστικά εντοπίζονται σε λεπτομέρειες. Συγκεκριμένα, το Honda HR-V Sport διαθέτει ανασχεδιασμένη μάσκα με μαύρο χρώμα, μαύρες λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος, δύο απολήξεις εξάτμισης κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Τέλος, στο εσωτερικό, νέα είναι τα καθίσματα και οι συνδυασμοί χρωμάτων στις επενδύσεις του σαλονιού.
Η παραγωγή του νέου Honda HR-V Sport έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα πατήσουν τους ευρωπαϊκούς δρόμους την ερχόμενη άνοιξη.