Honda: Ναι στα ηλεκτρικά αλλά όχι ακόμη…

Το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά αλλά δεν είναι τόσο κοντά όσο αφήνουν κάποιοι να εννοηθεί, σύμφωνα με το αφεντικό της Honda, Takahiro Hachigo.
Takahiro Hachigo Honda

Οι υβριδικές εκδόσεις για την ενίσχυση της γκάμας των μοντέλων της είναι και εκείνες που η Honda θέλει να δώσει προτεραιότητα αναφορικά με την εξέλιξή τους, αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Takahiro Hachigo στο Automotive News ανάμεσα στα πράγματα που δεν αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα για τον Ιάπωνα κατασκευαστή δεν βρίσκεται ούτε και η αυτοματοποιημένη οδήγηση, παρά τη μεγάλη δημοσιότητα που λαμβάνει το συγκεκριμένο θέμα από τον Τύπο, αλλά και την απήχηση που έχει στο κοινό.

“Τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν μπορούν ακόμη να αποτελούν κοινό τόπο. Τα εμπόδια για τα ηλεκτρικά οχήματα και την πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι ακόμη πολύ ψηλά.”, δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Honda.

Τα πλάνα της Honda είναι να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην εξέλιξη των υβριδικών συστημάτων κίνησης για όλα τα μοντέλα που βρίσκονται στην γκάμα της. Στόχος είναι να χαμηλώσουν οι εκπεμπόμενοι ρύποι και η κατανάλωση και την ίδια στιγμή να κρατηθεί η αυτονομία σε πολύ υψηλά επίπεδα, ώστε να μην υπάρχει και το ψυχολογικό άγχος της εύρεσης σταθμού φόρτισης και του χρόνου αναμονής για την φόρτιση των μπαταριών. Τα υβριδικά αυτή τη στιγμή είναι η καλύτερη λύση για την ιαπωνική εταιρία και το άμεσο μέλλον.

Παράλληλα, ο Hachigo θεωρεί πως δεν είναι τόσο οι κατασκευαστές που πιέζουν τόσο πολύ προς τα ηλεκτρικά όσο η ίδια η ζήτηση, ενώ πιστεύει ότι οι καταναλωτές θα προτιμούσαν να μην αγοράσουν αυτή τη στιγμή γιατί τα μειονεκτήματα εξακολουθούν να είναι περισσότερα από τα πλεονεκτήματα.

“Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει δραματική αύξηση στη ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θεωρώ ότι αυτή η κατάσταση είναι αληθής για όλο τον κόσμο. Υπάρχουν θέματα με τις υποδομές και το υλισμικό…Υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές σε διαφορετικές χώρες και εμείς πρέπει να τις τηρούμε. Γι αυτό το λόγο πρέπει να συνεχίσουμε την έρευνα και την ανάπτυξη, αλλά δεν πιστεύω ότι θα γίνουν σύντομα η νόρμα.”, δήλωσε σχετικά ο Hachigo.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται