Δεν έχει περάσει μεγάλο διάστημα από τότε που η κορυφαία έκδοση Hyundai i20 N βρέθηκε στα χέρια μου και οι εντυπώσεις που μου άφησε ήταν πέρα για πέρα θετικές (πατώντας εδώ μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή). Αυτή τη φορά, έφτασε η στιγμή να δούμε την βελτιωμένη σε κάθε τομέα εκδοχή του, η οποία ασφαλώς περιλαμβάνει και αύξηση ιπποδύναμης, για όσους δεν αρκούνται στους 204 εργοστασιακούς ίππους.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, βλέπουμε ένα Hyundai i20 N γεμάτο με εντυπωσιακά γραφικά και στο πλαϊνό τμήμα αναγράφεται το λογότυπο της “Race Chip”. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στο bodykit του αμαξώματος εξακολουθούν να υπάρχουν, ενώ αξιοσημείωτη αλλαγή είναι οι ζάντες “Barracuda Shoxx Bronze” μεγέθους 18 ιντσών, οι οποίες εξοπλίζονται με ελαστικά μεγέθους 215/40 R18.
Άλλη μία άμεσα εμφανής αλλαγή είναι η μείωση της απόστασης από το έδαφος κατά 35 χλστ. Κάτι τέτοιο είναι εφικτό με την εγκατάσταση ελατηρίων της γερμανικής εταιρείας Eibach.
Ασφαλώς, η σκληροπυρηνική εμφάνιση θα πρέπει να συνοδεύεται και με μία αναβάθμιση του κινητήρα. Στην περίπτωση του Hyundai i20 N υπενθυμίζουμε ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 1,6 λτ., ο οποίος στην εργοστασιακή του έκδοση αποδίδει 204 ίππους και 275 Nm ροπής. Έπειτα, όμως, από την τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου RaceChip GTS, η ισχύς αυξήθηκε στους 250 ίππους και η ροπή στα 350 Nm.