Η τάση στην αγορά των supercars ειδικότερα εκείνων που προορίζονται μόνο για χρήση μόνο σε περιβάλλον πίστας έχει οδηγήσει τους κατασκευαστές στην παρουσίαση όλο και ακριβότερων μοντέλων που προσπαθούν να μεταφέρουν στον ευκατάστατο οδηγό τους την εμπειρία οδήγησης ενός καθρόαιμου αγωνιστικού με το ταμπελάκι για την τιμή τους να έχει φτάσει πλέον σε αρκετά εκατ. ευρώ. H Aston Martin φαίνεται να ακολουθεί την εξέλιξη αυτής της τάσης με τους Βρετανούς να προσφέρουν ως συλλογή τρεις καθαρόαιμες αγωνιστικές Vantage, τις GT4, GT3 και GTE, τρία μοντέλα που την έβαλαν ξανά στον χάρτη των επιτυχιών σε αγωνιστικό επίπεδο.
Διαβάστε επίσης: Εξαγορά του 20% της Aston Martin από την Mercedes
Η Vantage GT4 ήταν το πρώτο αγωνιστικό των Βρετανών που δημιουργήθηκε με βάση την πλατφόρμα VH της εταιρίας. Έκανε το ντεμπούτο του 2009 και μέχρι το τέλος του 2018 είχαν κατασκευαστεί συνολικά 107 αυτοκίνητα, τα οποία κέρδισαν δεκάδες νίκες και πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία τους. H GT4 της συλλογής είναι η τελευταία που κατασκεύασε η Aston Martin για αγωνιστική χρήση.
H 12κύλινδρη Vantage GT3 έκανε το ντεμπούτο της τρία χρόνια αργότερα, το 2012. Με αυτήν η Aston Martin κυριάρχησε στο βρετανικό πρωτάθλημα GT κατακτώντας τον τίτλο τέσσερις φορές (2013, 2015, 2016, 2018) με το αυτοκίνητο να παραμένει ανταγωνιστικό μέχρι και την αντικατάσταση του από τη νέα Vantage το 2019. Συνολικά κατασκευάστηκαν 46 Vantage GT3 σε μια περίοδο επτά ετών.
Διαβάστε επίσης: Νέες εκδόσεις “007” για Superleggera και Vantage
Η V8 Vantage GTE παρουσιάστηκε επίσης το 2012 και αποτέλεσε την εργοστασιακή προσπάθεια της Aston Martin για επιστροφή στις επιτυχίες στην κατηγορία μοντέλων παραγωγής, μετά από τη συμμετοχή της με πρωτότυπα στην κατηγορία LMP1. Μόλις επτά ήταν οι V8 Vantage GTE που κατασκευάστηκαν και αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο στην αγωνιστική τους επιτυχία αφού η ASton Martin κατάφερε να κατακτήσει με αυτές επτά φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, ενώ πήρε και δύο νίκες στην κατηγορία στο 24ωρο του Le Mans. Η V8 Vantage GTE της συλλογής είναι η έβδομη και η τελευταία.
H Aston Martin δεν αναφέρει τιμή για το επιτυχημένο αγωνιστικό της τρίο, η οποία λογικά θα γίνει γνωστή μόνο στους συλλέκτες που θα δείξουν ενδιαφέρον.