Η Audi αναλύει την plug-in υβριδική (PHEV) τεχνολογία της

Η Audi δείχνει να "εμπιστεύεται" την plug-in υβριδική τεχνολογία της, μια και την ενσωματώνει σε αρκετά μοντέλα. Ας τη δούμε λεπτομερέστερα...

Η plug-in υβριδική τεχνολογία αποτελεί αυτή τη στιγμή τη “γεφύρωση” του χάσματος ανάμεσα στους θερμικούς κινητήρες και τον εξηλεκτρισμό. Η Audi μας εξηγεί πως λειτουργεί αυτή η τεχνολογία και σε ποια μοντέλα της τη συναντάμε.

Εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα: Οι κατηγορίες τους και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους

Αρχικά, θα πρέπει διασαφηνίσουμε ότι ένα plug-in υβριδικό όχημα είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Πέρα από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, φέρει μία μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας. Φορτίζεται από εξωτερική πηγή, εξ’ ου και το “plug-in”. Βασικό χαρακτηριστικό αυτών των οχημάτων είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως ο μοναδικός κινητήρας έλξης σε διαδρομές που επιλέγει ο οδηγός, είτε να βοηθήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Στην περίπτωση των PHEV μοντέλων της Audi, υπάρχει ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης που ελέγχει την αλληλεπίδραση του ηλεκτροκινητήρα και του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αποφασίζει πότε το αυτοκίνητο θα λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά, πότε θα ανακτά ενέργεια και θα “ρολάρει” με το θερμικό μοτέρ απενεργοποιημένο. Η γερμανική φίρμα αναφέρει πως η φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου 2,5 ώρες (σε οικιακή πρίζα 230 Volt, περίπου 6,5 ώρες).

Η γερμανική φίρμα επιλέγει στα PHEV μοντέλα της κινητήρες εσωτερικής καύσης με τεχνολογία TFSI, είτε τετρακύλινδρους, είτε V6. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και όλες οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της είναι τετρακίνητες. H ισχύς αγγίζει τους 367 ίππους στις τετρακύλινδρες εκδόσεις (A6, A7, Q5) και τους 456 στις εξακύλινδρες (Q7 και A8). Αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά, τα μοντέλα A6, A7 και Q5 διατίθενται και σε πιο μικρή έκδοση, με τον βενζινοκινητήρα 2.0 TFSI να αποδίδει συνδυαστικά 299 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Audi A3 Sportback 35 1.5 TFSI 150 PS MHEV (+Official TractioN Video)

Οι τρόποι λειτουργίας είναι τρεις και, πέρα από το στάνταρ υβριδικό “Auto”, υπάρχει το “EV” και “Hold”. Στη λειτουργία “EV”, το όχημα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει το επίπεδο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού. Στη λειτουργία “Hold” διατηρείται η υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να χρησιμοποιηθεί σε δεύτερο χρόνο,
για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς περιορισμούς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
Δύο SUVs κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση στο φετινό GNTM, με την παρουσία τους σε μία από τις φωτογραφίσεις του διαγωνισμού....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά το 2025 – 313 ίπποι και 43.990 ευρώ στην Ελλάδα

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ