Οι Volkswagen και Audi είναι δύο εταιρείες που μοιράζονται πολλά εξαρτήματα για τα μοντέλα τους. Ωστόσο, στην περίπτωση του Volkswagen Golf R υπήρξε διαφωνία και η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ίγκολσταντ «έριξε» άκυρο στη VW. Ο λόγος για τον πεντακύλινδρο TFSI που συναντάμε κάτω από ισχυρές εκδόσεις των μοντέλων της Audi.
Διαβάστε επίσης: «Ντοπαρισμένα» Volkswagen Golf GTI και Golf R
Κατά την εξέλιξη του νέου Golf R, λοιπόν, η Volkswagen θέλησε να τοποθετήσει κάτω από το καπό τον πολυβραβευμένο 2.5 TFSI που συναντάμε στα Audi RS3, TT RS και Q3 RS. Εν τέλει, η κορυφαία έκδοση θα εξοπλίζεται με τον 2.0 ΤSI γιατί οι δύο εταιρείες δε τα βρήκαν. Άμεσα η Audi δημοσίευσε τους λόγους για τους οποίους δεν επιθυμούσε να γίνει κάτι τέτοιο.
Αρχικά, η συγκεκριμένη έκδοση του Golf αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή του RS3. Έτσι, η τοποθέτηση του 2.5 TFSI στο συγκεκριμένο μοντέλο ενδεχομένως να μειώσει τις πωλήσεις του πρώτου. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δανείστηκε στο παρελθόν στα Donkervoort D8 GTO και KTM X-Bow. Πρόκειται όμως για δύο αυτοκίνητα με εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό.
Τιμές VW Golf βενζίνη, υβριδικό & diesel: Αναλυτικά εκδόσεις/εξοπλισμός (+video)
Ο δεύτερος λόγος σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία του 2.5 TFSI. Ο πεντακύλινδρος κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Ουγγαρίας και η πολυπλοκότητά του καθιστά ανέφικτη την αύξηση της παραγωγής.
Υπενθυμίζουμε ότι το Volkswagen Golf R θα αποδίδει 333 ίππους, δηλαδή 77 λιγότερους από το Audi RS3.