Η νέα BMW R 18 Roctane έρχεται να προστεθεί στις R 18, R 18 Classic, R 18 B και R 18 Transcontinental ως το πέμπτο μέλος της οικογένειας R 18. Για μία ακόμα φορά, ανατρέχει στην ιστορία και την παράδοση της BMW Motorrad και συνδυάζει την τεχνολογία αιχμής στον κόσμο των μοτοσικλετών με τη σχεδίαση και τη γοητεία περασμένων εποχών.
Διαβάστε επίσης: Αυτή η BMW M5 E39 κοστίζει πολύ περισσότερο από μία καινούργια
Τόσο τεχνικά όσο και σχεδιαστικά, η BMW R 18 δανείζεται στοιχεία από διάσημα μοντέλα της BMW, όπως είναι η R 5, εστιάζοντας και πάλι στα βασικά στοιχεία της μοτοσικλέτας: Λιτή εμφάνιση, με τεχνολογία ουσίας και με τον boxer κινητήρα στο επίκεντρο. Μέσα από το πάντρεμα κλασικής σχεδίασης και σύγχρονης, χωρίς περιττά στοιχεία τεχνολογίας, δημιουργείται μια συναρπαστική συνολική φιλοσοφία.
Η καρδιά της νέας BMW R 18 Roctane είναι ο γνωστός 2κύλινδρος flat twin κινητήρας, ο αποκαλούμενος “big boxer”. Για την περίσταση το μοτέρ υιοθετεί μαύρο μεταλλικό ματ φινίρισμα Avus και φέρει μαύρα γυαλιστερά καλύμματα. Η απόδοσή του φτάνει στου 91 ίππους στις 4.750 σ.α.λ., ενώ από τις 2.000 έως και τις 4.000 σ.α.λ. αποδίδει ανά πάσα στιγμή περισσότερα από 150 Nm ροπής. Ο μαύρος κινητήρας συνδυάζεται απόλυτα με το σκούρο χρώμιο των εξατμίσεων και τον παξιμαδιών σε σχήμα αστεριού.
Διαβάστε επίσης:
Τρία προγράμματα οδήγησης (Rain, Roll και Rock) όπως και τα συστήματα Automatic Stability Control (ASC) και traction control ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά διατίθενται από το εργοστάσιο Reverse Assist (όπισθεν), το σύστημα Hillstart Control που διευκολύνει την εκκινηση στην ανηφόρα και τα θερμαινόμενα γκριπ.
Η ανάρτηση της R 18 Roctane δεν διαθέτει ηλεκτρονικές επιλογές για τη ρύθμισή του συμβατικού πιριονιού και του αμορτισέρ της. Όπως στη θρυλική BMW R 5, τα σταθερά καλάμια του τηλεσκοπικού πιρουνιού είναι καλυμμένα. Η διάμετρός τους είναι 49 χλστ., με τη διαδρομή της ανάρτησης να φτάνει στα 120 και 90 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το σύστημα πέδησης της νέας BMW R 18 Roctance αποτελείται από δύο δισκόφρενα μπροστά και ένα πίσω, σε συνδυασμό με τετραπίστονες σταθερές δαγκάνες. Οι τροχοί φέρουν ζάντες αλουμινίου με την εμπρός να είναι 21 ιντσών με ελαστικό 120/70, ενώ η πίσω φτάνει στις 18 ίντσες και το ελαστικό είναι διάστασης 180/55.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της BMW Motorrad, τα μαρσπιέ της νέας BMW R 18 Roctance βρίσκονται τοποθετημένα σε casual θέση στη μέση της μοτοσικλέτας. Η νέα έκδοση της cruiser των Βαυαρών φέρει επίσης σέλα δύο επιπέδων που στενεύει προς τα πίσω, με τον συνεπιβάτη να έχει στη διάθεσή του ιμάντες. Το ψηλό τιμόνι με τη μαύρη επίστρωση εξασφαλίζει μια όρθια και χαλαρή θέση οδήγησης, σύμφωνα με την BMW.
Η νέα R 18 Roctane είναι ιδανικά εξοπλισμένη για χαλαρά ταξίδια και περιηγήσεις χάρη στις βαλίτσες που είναι βαμμένες στο χρώμα της μοτοσικλέτας. Οι βαλίτσες προσφέρουν χωρητικότητα 27 λίτρων η κάθε μια. Για πιο μακρινά ταξίδια, η νέα R 18 Roctane μπορεί να εξοπλιστεί με μία έξτρα ζελατίνα, με βοηθητικούς προβολείς και κρεμαστά φλας από τη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ της BMW.
Όπως όλα τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας R 18, η νέα R 18 Roctane προσφέρει μια αρχιτεκτονική φιλική προς το customizing, που ήταν ήδη το ζητούμενο όταν οι σχεδιαστές οραματίστηκαν τη βασική σχεδίαση της σειράς R 18. Επιπλέον, τα ορατά καλύμματα των βαλβίδων (καπάκια της κυλινδροκεφαλής) και του ιμάντα χρονισμού (κάλυμμα μπλοκ κινητήρα) έχουν σχεδιαστεί ώστε να αφαιρούνται εύκολα, καθώς δεν εμπλέκονται με το σύστημα λίπανσης.