Η Brabus 800 Adventure XLP, ως το supercar των pickups!

Η Brabus πήρε ως βάση τη Mercedes G 63 AMG για να φτιάξει το απόλυτο pickup περιπέτειας με 800 ίππους και το δικό του drone!

Βρείτε μας στο
2020 Brabus 800 Adventure XLP

Η Brabus θα αποκαλύψει επίσημα το 800 Adventure XLP στο κοινό της Γενεύης με το νέο πολυτελές και σκληροτράζηλο pickup να βασίζεται στην Mercedes G 63 AMG και να φέρει εκτεταμένες αλλαγές σε σχέση με αυτή.

Το highlight βέβαια είναι η τοποθέτηση καρότσας στο αμάξωμα της G 63 AMG με τις υπόλοιπες αλλαγές σε αισθητική και χρηστικότητα να ακολουθούν. Βασικά ό,τι περιμένει να βρει κανείς σε ένα όχημα περιπέτειας είναι εδώ (εργάτης, έξτρα φωτισμός, αναδιπλώμενες ποδιές, σχάρες οροφής, roll cage κ.α.). Όπως και αυτά που θέλει να δει κάποιος σε μια δημιουργία της Brabus με τους Γερμανούς να τοποθετούν παράλληλα και το bodykit Widestar που προσθέτει 116 χλστ. πλάτους. Την εμφάνιση τους κάνουν και τα ανθρακονήματα σε πολλά σημεία με τη σχεδίαση του καπό να ξεχωρίζει, ενώ οι ζάντες της Brabus είναι 22 ιντσών. Η καμπίνα αύξησε το μήκος και το μεταξόνιο της G63 AMG κατά 689 και 500 χλστ. αντίστοιχα με το συνολικό μήκος να φτάνει τώρα στα 5.310 χλστ.

2020 Brabus 800 Adventure XLP

To Brabus 800 Adventure XLP δεν διακρίνεται μόνο λόγω της καρότσας αλλά και για τις τεχνολογίες που έχει εφαρμόσει η γερμανική εταιρία, οι οποίες ανεβάζουν ακόμη πιο ψηλά τις εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης. Οι άξονες της μετάδοσης είναι παρόμοιοι με εκείνους του θρυλικού Unimog, βρίσκονται παράκεντρα τοποθετημένοι σε σχέση με τον τροχό (σ.σ. πάνω από αυτόν) και φέρουν μειωτήρα με γρανάζια υποπολλαπλασιασμού ώστε να φτάνει η ροπή στους τροχούς. Έτσι και έναντι των πιο παραδοσιακών εφαρμογών βρίσκονται πιο ψηλά σε σχέση με το έδαφος και προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης πάνω από δύσκολα εμπόδια αφού η απόσταση από το έδαφος φτάνει τώρα στα 490 χλστ.

Στο τομέα του κινητήρα ο τετράλιτρος V8 με τα δύο turbo έχει δεχθεί τις περιποιήσεις του Γερμανού βελτιωτή. Μας παρουσιάζεται με το κιτ βελτίωσης 800 PowerXtra + της Brabus που ανεβάζει την ισχύ στους 800 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, από τους 585 και τα 850 Nm ροπής της στάνταρ έκδοσης. Σύμφωνα με την εταιρία το πανίσχυρο pick up χρειάζεται τώρα 4,8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα (0,3 δεύτερα περισσότερα) με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα, 10 λιγότερα έναντι της στάνταρ G 63 AMG, λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος.

Στις προαιρετικές επιλογές του Brabus 800 Adventure XLP ανήκει η ασημένια βαφή που βλέπετε στις φωτογραφίες αλλά και δερμάτινο σαλόνι που δίνει άλλο αέρα στη καμπίνα του pick up των Γερμανών. Οι επιλογές βέβαια στο κομμάτι της εξατομίκευσης που προσφέρει η Brabus είναι ουσιαστικά ανεξάντλητες και μπορούν να προσαρμοστούν απόλυτα στις επιθυμίες των ενδιαφερόμενων.

Ανάμεσα στα ασυνήθιστα αξεσουάρ είναι και ένα Wingcopter, ένα αυτόνομο drone που μπορεί να μεταφέρει εφόδια σε απομακρυσμένες περιοχές με ταχύτητες έως και 240 χλμ./ώρα και αποστάσεις έως και 120 χλμ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr