Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, η επέκταση της εγγύησης από τα τρία στα έξι χρόνια (ή 150.000 χλμ.) αποδεικνύει ότι προτεραιότητα της Mazda είναι η απόλυτη ικανοποίηση καθενός από τους οδηγούς των οχημάτων της.
Διαβάστε επίσης – Mazda και Suzusan: Όταν η ιαπωνική παράδοση γίνεται τέχνη
Όλα τα προγράμματα που προσφέρονται στις εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες της εταιρείας, περιστρέφονται γύρω από τον παραπάνω στόχο. Αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα από τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της μάρκας και τον υψηλό βαθμό αξιοπιστίας που πετυχαίνουν συνεχώς τα Mazda σε παγκόσμιες αξιολογήσεις CSI (Customer Satisfaction Index) καθώς και από τον χαμηλό αριθμό επισκέψεων στα συνεργεία μετά την πώληση.
Η Mazda είναι γνωστή για τους πολύ πιστούς πελάτες της. Όχι μόνο επιστρέφουν για να αγοράσουν ένα ακόμη Mazda, αλλά μένουν πιστοί στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους, όταν τους επισκέπτονται για το service του αυτοκινήτου τους. Για παράδειγμα, η αξιοπιστία στο service τα πρώτα τρία χρόνια είναι 90% στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι 9 στους 10 πελάτες που έχουν αποκτήσει αυτοκίνητο Mazda τα τελευταία 3 χρόνια επισκέπτονται τους εξουσιοδοτημένους επισκευαστές για την επισκευή ή/και συντήρηση του καινούργιου τους αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Πεντάστερο το Mazda CX-60 από τον EuroNCAP
Η 6ετής εργοστασιακή εγγύηση της ιαπωνικής μάρκας δεν είναι η μόνη υποστηρικτική υπηρεσία που προσφέρει η Mazda στους πελάτες της. Το Mazda Assistance – το πρόγραμμα οδικής βοήθειας που καλύπτει ολόκληρη την Ευρώπη – το οποίο παρατείνεται για ένα επιπλέον έτος με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη χωρίς ανησυχίες με το σύστημα οδικής βοήθειας Mazda, το οποίο είναι έτοιμο να βοηθήσει σε περίπτωση που παρουσιαστεί ένα απροσδόκητο πρόβλημα.
“Στόχος δεν είναι απλώς να ικανοποιήσουμε τον πελάτη όταν έρχεται και αγοράζει ένα όχημα, καθώς αυτό δεν είναι μια πραγματική πρόκληση για τη Mazda. Η πραγματική πρόκληση είναι να κάνουμε τον πελάτη χαρούμενο όταν επιστρέψει για να κάνει service στο αυτοκίνητό του”, λέει ο Wojciech Halarewicz, αντιπρόεδρος πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών της Mazda Ευρώπης.
Το νέο πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης 6 ετών ισχύει για όλα τα νέα αυτοκίνητα Mazda που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2022.