Μπορεί να έγινε δημοφιλές από τις ισχυρές εκδόσεις με το όνομα GT-R, αλλά το Nissan Skyline είναι ένα μοντέλο με μεγάλη ιστορία, κυρίως στην ιαπωνική αγορά. Μετρά πάνω από 60 χρόνια στην κυκλοφορία και η εταιρεία «Budget Direct Car Insurance» μας δίνει την ευκαιρία να θυμηθούμε τις 13 γενιές του.
Διαβάστε επίσης: Έτσι γεννήθηκε ο θρύλος του Nissan GT-R
Το Skyline παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1957, μόνο που το ντεμπούτο του δεν έγινε με σήμα της Nissan, αλλά της Prince Motor Company. Η δεύτερη γενιά ήρθε το 1963, όπου προστέθηκε και η station έκδοση αμαξώματος. Η επίσημη ονομασία του ήταν πλέον Nissan Prince Skyline λόγω της συγχώνευσης των δύο εταιρειών. Η τρίτη γενιά, εν έτει 1969 έφερε για πρώτη φορά την ισχυρή έκδοση GT-R, ενώ για πρώτη φορά εξοπλιζόταν με το σήμα της Nissan.
Έχουμε φτάσει αισίως στο 1972, όπου προστέθηκε η fastback έκδοση αμαξώματος. Η 5η και 6η γενιά βρισκόντουσαν στην παραγωγή τα διαστήματα 1977-1981 και 1981-1984 ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία. Στην έβδομη γενιά συνοδεύτηκε με το ντεμπούτο του δημοφιλούς εξακύλινδρου κινητήρα RB, ενώ η 8η είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ως R32 λόγω του ισχυρού GT-R. Το 1993 ήρθε η 9η γενιά, με την κορυφαία έκδοση να ονομάζεται R33 και η 10η πέντε χρόνια αργότερα με το γνωστό R34 να τη μετατρέπει στην αγαπημένη γενιά των περισσοτέρων.
Επόμενη στάση το 2002, όταν το εν λόγω μοντέλο διαφοροποιήθηκε από τους προγόνους του και έγινε σχεδόν πανομοιότυπο με το Infiniti G35. Η προ-τελευταία γενιά αποκαλύφθηκε το 2006 και συνέχισε να ακολουθεί τη φιλοσοφία του Infiniti G37. Κάπως έτσι φτάνουμε στην 13η και τελευταία γενιά που παράγεται μέχρι σήμερα και ακολουθεί τα χνάρια του Infiniti Q50 sedan.