Η εξωτική Ducati Panigale Superleggera V4 των 152,2 κιλών!

Άπλετο carbon, τιτάνιο και μαγνήσιο ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προκύψει η εξωτική Panigale V4 των 234 ίππων και μόλις 152,2 κιλών!

Βρείτε μας στο
2020 Ducati Panigale Superleggera V4

Με βάρος που συναντάμε συνήθως σε μικρομεσαίου κυβισμού… scooter η Ducati αποκάλυψε και επίσημα την κορυφαία έκδοση της 4κύλινδρης superbike της προσθέτοντας στο όνομα της και τον επιθετικό προσδιορισμό “Yπερελαφριά”.

H Panigale Superleggera V4 είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα που έχει βγει ποτέ από τις γραμμές παραγωγής της Ducati και αυτό την ανάγει αυτόματα σε μια από τις πιο προηγμένες μοτοσυκλέτες όλων των εποχών.

Η κορυφαία έκδοση της Ιταλίδας superbike είναι παράλληλα και η πρώτη νόμιμη μοτοσυκλέτα για χρήση στο δρόμο όπου το πλαίσιο, το υποπλαίσιο, το ψαλίδι και οι τροχοί της είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα! Μία ακόμη πρωτιά που τη συνοδεύει είναι το νέο σχετικό ρεκόρ αναλογίας ίππων ανά κιλό για μοτοσυκλέτα που είναι νόμιμη για κυκλοφορία στο δρόμο: 1,41 ίπποι για κάθε κιλό, η οποίοι αυξάνονται στους 1,54 με την προσθήκη του αγωνιστικού κιτ, αν και με το τελευταίο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα.

Η Panigale Superleggera V4 θα παραχθεί σε 500 αριθμημένα αντίτυπα με τις παραδόσεις να ξεκινούν τον ερχόμενο Ιούνιο και την παραγωγή να περιορίζεται σε πέντε μοτοσυκλέτες την ημέρα, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα διατεθούν εντός του 2020.

Η Superleggera είναι 6,7 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την έκδοση από την οποία δανείζεται τις αναρτήσεις και τον κινητήρα της και τα νέα ανθρακονημάτινα μέρη της έχουν περάσει από τους ίδιους αυστηρούς ελέγχους που εφαρμόζονται και στην αεροναυπηγική.

Οι διαστάσεις του νέου πλαισίου της αλλά και το νέο μακρύτερο ψαλίδι έχουν βελτιστοποιηθεί για χρήση στην πίστα και οι επιδόσεις της κινούνται ήδη στη σφαίρα του εξωτικού. Ο δοκιμαστής της Ducati, Alessandro Valia κατάφερε να γυρίσει στην πίστα του Mugelo μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργά τον χρόνο που έγραψε ο γνωστός αγωνιζόμενος και πρωταθλητής Superbike στην Ιταλία, Michele Pirro, με την δική του αγωνιστική Panigale V4 R SBK.

Στο φέρινγκ βλέπουμε τις μικρές διπλές αεροτομές που μας έρχονται από τον κόσμο του MotoGP που παράγουν κάθετη δύναμη 20 κιλά μεγαλύτερη στα 270 χλμ./ώρα από ό,τι οι αεροτομές της των Panigale V4 και V4 R, στα 50 συνολικά κιλά.

Η Superleggera χρησιμοποιεί την έκδοση του V4 με χωρητικότητα 998 κ.εκ. και όχι τον μεγαλύτερο των 1.103 κ.εκ. και έτσι γλιτώνει άλλα 2,6 κιλά βάρους. Η απόδοση του μοτέρ με τη στάνταρ εξάτμιση της Akrapovic (χωρίς το αγωνιστικό κιτ δηλαδή) ανέρχεται στους 224 ίππους. Παράλληλα για τη νέα μοτοσυκλέτα τους και μόνο, το εν λόγω μοτέρ φέρει και πρόγραμμα διαχείρισης “RaceGP” με ανάλογα γραφικά στην οθόνη που προέκυψαν και από την συμβολή του εργοστασιακού αναβάτη των Ιταλών Andrea Dovizioso. Παράλληλα και σε σχέση με την στάνταρ Panigale V4 το βάρος έχει μειωθεί 16 ολόκληρα κιλά.

Αλλαγές έχουμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης της απόδοσης με τον αναβάτη να έχει στη διάθεση του τα Race A, B και Sport αλλά και πέντε επιπλέον προγράμματα τα οποία μπορεί να εξατομικεύσει.

Στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων βλέπουμε την αφρόκρεμα για τις σπορ μοτοσυκλέτες με δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης Brembo Stylema R, η αντλία είναι επίσης ακτινική, ενώ οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins με το πιρούνι να φέρει βαλβίδες απευθείας από τον μαγικό κόσμο του MotoGP.

Τη υπέρτατη Panigale συνοδεύει προαιρετικά και φόρμα της Dainese με αερόσακο, στα χρώματα της μοτοσυκλέτας αλλά και κράνος της Arai, κατασκευασμένο επίσης από κορυφαίας ποιότητας ανθρακονήματα. Οι λίγοι τυχεροί που θα την αποκτήσουν θα μπουν σε κλήρωση και 30 από αυτούς θα έχουν και την ευκαιρία να οδηγήσουν την πρωτότυπη GP20, με την οποία αγωνίστηκε η Ducati στο περσινό πρωτάθλημα MotoGP!

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr